Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 Xenon- ja halogeenipitkät palamaan yhtäaikaisesti?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tipe72
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja kalasoppa Näytä viesti
    B6:ssa lyhyet parani niin paljon, että pitkiä ei melkein tarvi ollenkaan. Eli eroa kuin yöllä ja päivällä :)
    Voi pitää paikkaansa siellä PKS:llä, mutta vähän liioiteltu tänne ylemmäs jo tuo lausunto, vaikka ne ois kuin hyvät lyhyet

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Niin ne B6 projektorit oli varmaan sisältä tummuneet ja uudet retofitlabit taas kiiltävällä kromi / peilipinnalla. Toisaalta taas orkkikset on sellaisella pinnalla uutenakin että tuo peilipinta varmasti on jonkun verran kirkkaampi lopputulos.

    Toisaalta noista kyllä löytyy youtubesta varmaan useampikin esimerkki jos jaksaisi etsiä, niin näkisi lopputuloksen ihan videomuodossa.

    Leave a comment:


  • kalasoppa
    vastasi
    B6:ssa lyhyet parani niin paljon, että pitkiä ei melkein tarvi ollenkaan. Eli eroa kuin yöllä ja päivällä :)

    Leave a comment:


  • H0rna
    vastasi
    Tipe72 Ei omaa kokemusta ole asiasta, mutta lukenut paljon että valoteho paranee huomattavasti.

    Leave a comment:


  • Tipe72
    vastasi
    H0rna on vaan aika työläs homma noiden vaihto.
    Kuinka paljon tuo parantaa lyhkäsiä valoja ?

    Leave a comment:


  • H0rna
    vastasi
    Saat halvemmalla retrofitlabin paremmat projektorit joilla valoteho ja pitkien suuntaus paranee. Muistaakseni oli 150e 2 projektoria.

    Leave a comment:


  • Tipe72
    vastasi
    Tuota vähän mietiskelin, releellä sitten vielä kaveriksi lisäpitkäksi.
    Onkos kellään kokemusta, mahtuuko tuo "viuhka" sinne umpion sisään can-bus adaptereineen niin, ettei kohta ole umpio pölyä täynnä ?

    https://www.valostore.fi/fi/tuote/le...roserie_g20_h7

    Leave a comment:


  • Tipe72
    vastasi
    Saakos tuonne A6 4F faceliftin umpion sisään xenon sarjan tuikkaus-pitkiksi ja releytettynä toimimaan normi lisävalona.
    Eli siis mahtuuko miniballasti tms. sinne sisälle vai pitääkö johdottaa läpiviennillä jostain tilan puutteen vuoksi ?
    Tienkin LED-polttimo lienee myös vaihtoehto nykypäivänä. Eikös nekin ala olemaan jo kohtuu toimivia ?

    Leave a comment:


  • Mkurtti
    vastasi
    https://www.youtube.com/watch?v=K-WquvY0ptk

    Leave a comment:


  • Harjula
    vastasi
    Ihan siksi kun ysärillä bixenonit oli vähemmistöä vielä Audeissa. Kyllä sellaiset on C5:ssakin ollut tarjolla sitten faceliftin myötä tällä vuosituhannella. Silloinkin toki erillisenä lisävarusteena sinkkuxenonien lisäksi.

    Leave a comment:


  • Ihmemies
    vastasi
    Itsellä on retrofitlabin xenonit. Niissä lähivaloja rajaa vastaavanlainen metalliläpyskä kuin orggis Helloissakin. Erona on, että solenoidilla pystyy sitä läppää heiluttelemaan pois valokeilan tieltä. Kun solenoidin kytkee Y-haaralla kaukovaloihin, niin kaukovalot päälle laittamalla menee halogeenit päälle ja xenoneista kääntyy läppä pois tieltä. Suht kätevä systeemi, en sitten tiedä miksi orggiksessa ei ole tollasta?

    Leave a comment:


  • kalsket
    vastasi
    Vaatii ymmärtääkseni johdotuskikkailua.

    Suosittelen laittamaan nuo, niin saat samalla paremmat lyhyet ja pitkät:
    http://speed-autoteile.fi/index.php?...oduct_id=27328

    Leave a comment:


  • janneravanti
    vastasi
    Audi A6 4f 2008 valot

    Moron,onko kellää tietoa miten saisi omissa umpioissa olevat sisemmät pitkät pysymään päällä.Kyseessä on Italian tuonti jossa ulommat valot ovat ns.bi-xenonit ja sisemmät polttimot eivät ole päiväajovalot vaan tosiaankin toimivat "vilautusvaloina"vain viiksestä taaksepäin vedettäessä,eteenpäin pitkille työnnettäessä eivät syty lainkaan.Ja ennenkuin ketään ehtii kysymään,niin kyllä,valokatkaisija on ollut ajo-ei automaattiasennossa.

    Leave a comment:


  • ^^tomppa^^
    vastasi
    Eikös tässä ketjussa aika helposti selviä, ettei saa koodaamalla toimimaan kuvailemallasi tavalla, koska umpiota ei ole suunniteltu toimimaan siten. Et liene ainoa, joka valoasiaa murehtii, joten varmasti etsivä löytää asiaan ratkaisun. Ideana räpsyssä lienee siinä, että halogen reagoi kesonia nopeammin väläytykseen.

    Leave a comment:


  • Nilkkieki
    vastasi
    A6 allroad valot

    Ostin A6 3.0tdi allroadin vm 2009 mutta on saatanan huonot valot. Kun ajovaloilta vaihtaa pitkille valoille, syttyy vain xenoneissa jotkus ns pitkät. Vieressä olevat H7 lisäpitkät on vain "räpsypitkät" mitä helevetin järkeä moisissa järjestelyissä... Mikäs neuvoksi ja onko jotain ohjelmistopäivitystä millä saisi noi H7 palamaan pitkillä jatkuvasti ettei tarvitsis viiksestä vetää kokoaikaa ????

    Leave a comment:


  • ¤kkk¤
    vastasi
    Pystyykö räpäytysvaloilta koodaamaan valojentarkastuksen pois käytöstä?

    Leave a comment:


  • ¤kkk¤
    vastasi
    A6 4F bi-xenon ja kaukovalojen koodaus

    Räpäytysvalot käyttöön koodaamalla.

    Onko tähän löytynyt helppoa ratkaisua ja kestääkö ne umpiot ko. polttimoiden lämpöä?

    Leave a comment:


  • tede
    vastasi
    Kytkennät piti muuttaa S6:sta vastaavaksi. En tiedä sitten miten peilivilkkujen kans oikeassa faceliftissä käy.

    Leave a comment:


  • pakkeri
    vastasi
    Riittikö J519 koodaus vai pitikö mennä pidemmälle?

    Rs ja tavallisen kytkentäero juurikin tuo T10/8ja2 jotka rs mallissa menee sivuvaloille ja tavallisessa lisäpitkille. Sivuvalojen perään rs ei ilmeisesti kysele?

    Leave a comment:


  • tede
    vastasi
    Itse tein facelift päivityksen myötä kytkennät ja koodaukset preface s6 mukaan jossa päivävalot erillisenä puskurissa. Tämän jälkeen auto ei kysellyt räpsypitkien perään, ja ne pystyi kytkemään normaali lisävalojen tapaan.

    Leave a comment:


  • pakkeri
    vastasi
    Oma A6 f4 facelift resepti

    J519 polttimon valvonnan multiplekserin U13 hef4051bt tuloon R102/R104 9.1kohm 2,1kohm sijaan. R104 U9 pin10 kohdalla taustapuolella.
    Näin J519 T10 liittimen 2/8 vilkutuspitkien lähdöt pystyi maattamaan 15ohmin 25w vastuksen kautta tehon jäädessä 10w tienoille.
    Vilkkuvarteen nojaamalla tulivat kädenlämpöisiksi.
    Lisäpitkien johtoihin yhteinen releohjaus J519 T32/6 (bl/li 0,35) bixenon shutterin syötöstä. Releen 30 syöttönastaan virta 10A sulakkeen kautta.

    Enkä tietysti vastaa kuin omasta autostani:)

    Releen naksunta on nyt se pahin ääni tuossa.

    Leave a comment:


  • evinrude
    vastasi
    Mietin tuossa tuota aloittajan murhetta vilkkukaukovalojen sytyttämiseksi. Jos rattiakselille sinne valon vaihtimelle laittaisi diodin päästösuuntaan xenon-pitkiltä vilkautukseen (eri kärjillä) toimisi molemmat pitkät yhtäaikaa mutta vilkautus ainoastaan halogen-pitkillä

    Leave a comment:


  • ducktape
    vastasi
    Onko porukalla ilmennyt umpio ongelmia halogeenien releistyksen jälkeen?
    Entäs minkä merkkisiä xenon muuntosarjoja olette käyttäneet kohteeseen?

    Leave a comment:


  • Mirtti
    vastasi
    Onko tuon valomodin tekemisen jälkeen kenellekkään ilmentynyt ongelmia ( umpiot ym. ehjänä?). Täällä kans yksi valotehoa kaipaava a6 4f avantti -10, jossa myös nuo ledit.

    Leave a comment:


  • an13
    vastasi
    Kyllä 4f faceliftin D3s bixenon umpiot ja vilkkupitkä laitettuna palamaan jatkuvasti tuottaa ihan hyvän pitkän valon, ja oem henkisen ulkonäön.

    Leave a comment:


  • Jukuri
    vastasi
    Jos oikeesti valoa haluat, niin lisäpitkät tarvitaan.
    Audiin ei ole pitkiä valoja tehtaalla viititty asentaa.

    Leave a comment:


  • MAX
    vastasi
    Eli täytyy toteuttaa vanhan aikasesti, lienee helpoin.

    Leave a comment:


  • Sound
    vastasi
    Nyt en äkkiseltään osaa suoraa vastausta laittaa, mutta täällä asiaa on käsitelty jonkin verran.

    Leave a comment:


  • MAX
    vastasi
    Huonot nuo nuo senonit näin syys pimeällä mutta tuo räpsy valohan on ihan tavallisella polttimolla ja sillä tuntus näkevä jotenki edes. Pörhöllä tosiaan sanoivat, että onnistuu mutta eivät tee semmosta.

    Leave a comment:


  • MAX
    vastasi
    Anteeksi!! C6:han se oliko ja vuosimalli tais olla 11

    Leave a comment:

Working...
X