Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 Xenon- ja halogeenipitkät palamaan yhtäaikaisesti?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jetti
    vastasi
    Onkos kukaan ratkaissut otsikon mukaista "ongelmaa"? Jos on ratkaissut, niin toimiko vai kannattaako unohtaa samantien? Xenoneita ajattelin laittaa halogeeni -polttimoiden tilalle, niin ei tulisi sitä lämpöongelmaakaan.

    Leave a comment:


  • Hece R
    vastasi
    Aika pienellä purkamisella näköjään pääsee. Täytyy perehtyä noihin asennusrautoihin, niin pääsee hommassa eteenpäin. Kiitos vinkistä.

    Paljonko noissa lisäpitkissä saa olla referenssiä laillisesti? En oo vielä ollut kertaakaan auton lähellä valoisaan aikaan, niin en ole ehtinyt itse tutkia :-)

    Leave a comment:


  • GET
    vastasi
    Hellalta saa merkkikohtaset asennusraudat. n. 40? maksaa. Ja paikalleen saa ilman puskurin irroitusta, mut vaaii hieman kärsivällisyyttä.
    Kesäksi saa nätisti valot pois, ei jää mitään näkyville. Omaan kulkineeseen ei tuo rekisterikilpisydeemi oikein istunut millään nätisti, ainakaan ilman puukon käyttämistä.

    Kuvasta näkee, paljonko jouduin purkamaan jotta raudat paikalleen meni.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Teknarin tuoreessa numerossa oli muuten lisäpitkien vertailu. Kannattaa vilkaista vertailu etukäteen ettei käy sitten jälkikäteen harmittamaan..

    Leave a comment:


  • Jukuri
    vastasi
    Rautoja Motonetistä tai Biltemasta. Pienet valot mahtuu kyllä hyvin.

    Leave a comment:


  • Hece R
    vastasi
    Minkälaiset lisäpitkät saa laittaa (siis referenssiltään) 2004 vuosimallin A6 4F:ään? AInakin allroadeihin ovat laitelleet lisäpitkiä, mutta noissa normaalimalleissa on muista nähneeni yksiäkään. Pitkät valot ovat äärimmäisen onnettomat ainakin kun verrataan A4 B6, jossa oli lisäpitkinä Hellan FF1000 100W polttimoilla.

    Muistaako kukaan, mikä firma myy niitä merkkikohtaisia asennusrautoja, vai menisivätkö sujuvasti kilvenalustelineellä? Kilpihän on selkeästi etummaisena autossa, mutta selkeästi erottuvaa puskurin reunaa ei ole, joten asennussyvyys saattaa aiheuttaa ongelmia.

    Leave a comment:


  • jpeltopuro
    vastasi
    Epäilen vahvasti, että jos ne saa palamaan, niin tulee lämpöongelma, kun sitä ei ole suunniteltu tuota tilannetta varten. Tuossa tilanteessa takuu ei varmasti korvaa uusia valaisimia, eli jos näin käy, niin se on aika kallista. Viisaampi ostaa ne lisäpitkät.

    Leave a comment:


  • vihijtap
    vastasi
    Yltioptimisti kyselee...

    Vielä pitää tarkistaa tilanne ennen lisäpitkien ostoa:

    Onko kukaan kuullut mitään ratkaisua noiden halogen-pitien päällesaamiseksi Xenon-pitkien kanssa?

    Leave a comment:


  • Jukuri
    vastasi
    Huonothan ne originaalipitkät on.
    Itse ratkaisin tuon halvalla ja hyvällä tavalla eli FF200 lisäpitkillä. Kohtuuhelppo ratkaisu kun käyttää rekisterikilven alle laitettavaa telinettä. Lisätuet aika tarpeettomat.

    Leave a comment:


  • CCCO
    vastasi
    Yksi kaveri ei keksinyt muuta vaihtoehtoa, kuin umpiot irti, rele sisälle ja oma suora virta syöttämään sitä halogenia. Sitten kasvoi nälkä ja teki koko homman vielä uusiksi siten, että korvasi H7n xenon muunnossarjalla. Nyt näkee, eikä tarvitse pelätä, että 55w halogeni lämmittäisi muoviheijastinta liikaa.

    Leave a comment:


  • A6 Xenon- ja halogeenipitkät palamaan yhtäaikaisesti?

    Noita A6:n faceliftin pitkiä on parjattu alan lehdissä huonohkoiksi ja samalla todettu, että jos halogeenipitkät palaisivat xenonpitkien kanssa samanaikaisesti olisivat pitkät valot hyvät.

    Nythän väläytettäessä pitkiä syttyvät sekä xenon-pitkät että halogeenit, mutta kun laitetaan pitkät ajovalot päälle, palavat vain xenonit. Haluaisin, että ajaessa molemmat pitkät palaisivat ja väläytyksen toimivan niin, että vain halogeenit välähtävät päivävaloilla ajettaessa, eikä xenonit ollenkaan. Tuo väläytys vie led-päivävalojen hyötyä kun suotta väläytellään myös xenoneja.

    Mutta, paikallinen Audi-huolto ei pystynyt asetuksia muuttamaan. Tarkistivat myös Audin teknisestä tuesta, mutta siellä vastattiin, ettei voi ja vaikka voisi, ei saa tehdä. Puhuivat jostakin umpion tyyppihyväksynnästä...

    Kysymykseni onkin, että onko kukaan VAG-COMilla yrittänyt / pystynyt tekemään moiset muutokset? Ainakin Golfiin olivat amerikan mantereella vastaavan muutoksen Comilla tehneet: http://forums.motivemag.com/showthread.php?4312355.

    Pystyn elämään tuon väläytyksen kanssa (en vain vilkuttele päivävaloilla), mutta tuo pitkien valojen palaminen xenonien kanssa pimeällä olisi aika tärkeä.

    Asiasta on käyty keskustelua myös ultimateww:n sivulla (http://www.ultimatevw.com/keskustelu...d=15531&sivu=7)
Working...
X