Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4F etujarrulevyn outo kuluminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • ttenhunen
    vastasi
    On mullakin joskus tapahtunut tuota - jotkut tarvikepalat ovat vaan pinnaltaan pienempiä. Mutta sun tapauksessa ero on aika iso - toista senttiä levyn halkaisijassa. En tunne jarrumallia mutta voisiko siellä olla sama palojen kannake kahdelle eri levykoolle?

    Leave a comment:


  • aakman
    vastasi
    Monennäköistä nähnyt mutta en tuommoista, ainahan niihin pikkunen luokkaa millin olake jää. Ihan kuin levy olisi liian iso (tai pala pieni). Vasta purin levyt omasta C6 ja samanlaisia ne on ollut nyt muutamassa mitä vasta pajottanut. Ainut erikoisuus kaikissa että sisempää palaa syö triplavauhtia ulompaan verrattuna.

    Leave a comment:


  • Beemies
    vastasi
    Kiitokset vastauksesta. Pidikerauta löytyy, etupään tukivarret ja jouset on vaihdettu sekä kulmat säädetty.
    Liukutappeja en vaihtanut. Puhdistettu ja laitettu asianmukainen voitelu niihin. Voisi siis vielä kokeilla liukutappien vaihtoa.

    Leave a comment:


  • Pönni
    vastasi
    Miten puslat ja liukutapit? Onko satulassa etupuolella pidikerauta? 4f jarrut on kyllä tunnetusi kova syömään jarruja.

    Leave a comment:


  • Beemies
    aloitti aiheen A6 4F etujarrulevyn outo kuluminen

    A6 4F etujarrulevyn outo kuluminen

    Autoon vaihdettu vuosi sitten uudet palat ja levyt. Nyt alkukeväästä huomasin oikean puolen etujarrulevyssä ulkoreunassa noin 4-5 mm kohdan, johon pala ei ota kiinni. Oli ruosteessa. Autolla ajettu 310tkm ja vaihdoin uuden satulan sekä palat eteen. Ruoste poistui, mutta matasta jäljestä päätellen, eivät jarrut pure edelleenkään koko levyn alueelta. Löytyisikö forumilta ehdotuksia, mitä tekisi seuraavaksi ?
Working...
X