Moi,
Olen tällainen Audi-aloittelija (30v kokemus Mersuista ja Bemareista) onnistuin järjestämään itselleni tällaisen pienen aivopähkinän. Hommasin ensimmäiseksi Audiksini ”pikkuvikaisen” C5 2.5 TDI quattron AKE koneella. Koneesta oli PSG5 hajonnut oikein huolella, joten päädyin tilaamaan Itävallasta kunnostetun pumpun jossa on uusi PSG. Minä onneton luin pumpun koodin likaisesta tyyppikilvestä väärin ja tilasin sitten IMMO2:een tarkoitetun AKE:n pumpun ja autoni on tietysti ihan alkupään IMMO3:ia AKE moottorilla. Sen jo selvitin ettei PSG:t sovi ristiin. Touhuja varten perussoftat ja lukijat löytyy. (Vcds ja k commander)
Eli nyt kysymyksiin.
- Jos muuttaisin autoni IMMO2:ksi. Riittääkö jos vaihdan AKE-moottorin ECU:n IMMO2 versioon ja koodaan IMMO-koodin siihen. Toiselta foorumilta luin, että IMMO3 mittaristo sopii IMMO2:een, muttei toisin päin.
- Tarvitseeko muita osia vaihtaa?
Timppa
Olen tällainen Audi-aloittelija (30v kokemus Mersuista ja Bemareista) onnistuin järjestämään itselleni tällaisen pienen aivopähkinän. Hommasin ensimmäiseksi Audiksini ”pikkuvikaisen” C5 2.5 TDI quattron AKE koneella. Koneesta oli PSG5 hajonnut oikein huolella, joten päädyin tilaamaan Itävallasta kunnostetun pumpun jossa on uusi PSG. Minä onneton luin pumpun koodin likaisesta tyyppikilvestä väärin ja tilasin sitten IMMO2:een tarkoitetun AKE:n pumpun ja autoni on tietysti ihan alkupään IMMO3:ia AKE moottorilla. Sen jo selvitin ettei PSG:t sovi ristiin. Touhuja varten perussoftat ja lukijat löytyy. (Vcds ja k commander)
Eli nyt kysymyksiin.
- Jos muuttaisin autoni IMMO2:ksi. Riittääkö jos vaihdan AKE-moottorin ECU:n IMMO2 versioon ja koodaan IMMO-koodin siihen. Toiselta foorumilta luin, että IMMO3 mittaristo sopii IMMO2:een, muttei toisin päin.
- Tarvitseeko muita osia vaihtaa?
Timppa
Comment