Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei oo löytyny. Täytyy varmaa ite tehä siihe joku viritys..

    Comment


    • http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=84177

      joo eli tässä topikissa viesti nro 70:tä ja kuvassa vasemmassa laidassa keltaisella ympyröity ohjuritappi, sille olen yrittänyt etsiä kumia siihen päälle mitä ei muka mistään saa.
      kai nyt joku on tämän remontin jollain muotoa selvittänyt?
      rälläkällä vaa poikki ja kiinni? :)

      Comment


      • http://www.ebay.com/itm/Carlson-1620...3D391218277667

        Tässä näyttäs olevan oikeat kumit noihin jarrusatuloihin. "Jopa nuo metallirenkaat löytyy kuvasta" nämä meinasin tilata tulevana viikonloppuna että jos joku muukin haluaa niin saa samalla kyydillä Suomeen..

        Comment


          Minulla olis Okkimin tekemät 3" DP:t RS6 laipoilla myynnissä 100cel kateilla, ei ole itellä enää tarvetta, ilmoitusta ei vielä ole foorumille laitettu...
          Niin ja jos koko putkistoa haluat niin saa senkin, silläkään ei ole enää käyttöä :)

          Comment


          • Sain kumit tilattua, iha pikkasen syletti maksaa noi postitus kulut mut ei voi minkää.. Innola odotan mitä tulee..

            Comment


            • Onko nyt tosiaa näin että olen ostanut väärät puolat,
              Ostin punahattuset numerolla 06E 905 115D
              Kun tuolla puhutaan 06E 905 115E:stä?

              Comment


              • Olikos kellään tietoa tosta aikaisemmasta kysymyksestä?
                Tai tietoa mista autosta nuo D loppuset on?
                Tai mittoja E loppuisesta että sais mitattua onko sama puola?

                Comment


                • Minun käsittääkseni nuo olisi täysin "samat" puolat, mutta tuo E olisi vain seuraava versio tuosta D:stä.

                  Comment


                  • Tuo -115E on koko pituudeltaan n. 178mm.

                    Comment


                    • Pituus täsmää ainakin, toivotaan että on oIkeat..

                      Comment


                      • Jarrusatulan kumit saapu ja vihdoin näyttäs olevan paketissa oikeat. (selviää iltapäivällä)
                        Viikonloppuna olis tarkotus vähän katsella mitä on tullu ostettua ja mitä vielä ostamatta, laittelen listaa tänne sitte. Jos vaikka jollekin tulisi mieleen jotain mitä puuttuu..

                        Comment


                        • Kumit oli oikeat ja sain ku sainki kasattua etujarrut vihdoin..
                          Siinä samassa tuli mieleen että apparin puolelta takaa en ole laittanu abs anturia nilkkaan kiinni kun ei ole ollut sitä kupariholkkia siihen väliin, käväsin sellaisen marmorilta sitte hakemassa ja kappas abs anturi ei todellakaan mahdu nilkan reikään tuon holkin kanssa eikä edes ilman holkkia??
                          Abs anturin varaosanumero näyttäs olevan 0265006569 ja valmistaja bosch.
                          Kuskinpuolella on nilkassa kiinni anturi numerolla 0265006570 ja valmistaja bosch.
                          Äsken netistä kattelin niin bosch antaa tuon saman varaosanumeron tuolle oikeanpuoleiselle anturille.
                          Ja kyllä olen kaivanu vanhan holkin pois ja hiekkapaperilla käynyt reijän läpi..

                          Comment


                            Jotenkin tuli heti tunne että nyt etitään oikeenlaista absin anturia puolivuotta.

                            Comment


                            • Itse ajattelin että ei muute ettitä, laakkoselle ens viikolla kyselee et mikä mahtaa olla oikea. Muistaakseni tätä joskus kysyin ja oli tod kallis niillä.
                              Noiden kumien kanssa meni aikaa kun en niitä mistää löytäny ja inspiraatioki katos muutaman kerran.
                              Mut nyt on alusta tehty valmiiks lukuunottamatta tuota abs:ia.
                              Väärä toi abs kumminkin taitaa olla koska jää anturin pää joku 2-3 senttiä abs kehästä irti ja mun mielestä sen pitäs olla paljo lähempänä..

                              Comment


                                Sen pitää olla noin millin päässä. Noin kaukana ei toimi.

                                Comment


                                • Joo eli Laakkonen myy samalla osanumerolla tuota abs anturia kun mikä mulla on sinne menossakin.
                                  Jotenki vaan tuntuu hullulta jos sen jollain ilveellä sinne ehjänä saan niin mistä mä saan siihen sen 2-3senttiä pituutta lisää ;)

                                  Comment


                                  • Abs anturi

                                    http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1452774407

                                    Tuossa nyt kuva hommasta, eli joku tuossa nyt mättää kun ei mene tuonne reikään painamalla.
                                    Ja ihmetyttää tuo holkki kun on pidempi kun anturi, holkin kun painaa aivan pohjaan niin osuu abs kehään niin että rohina käy ja vieläpä laakkoselta ostettu eli pitäs olla oikea osa..
                                    Ilman holkkia sen saattas saada vasaralla murjottua sinne mutta tuskin on anturista mitää jälellä sen jälkeen.

                                    Onkohan toi nyt aivan saletti että tonne kuuluu toi holkki väliin? Aloin iha pikkasen epäilee meinaan kuskinpuolella toi anturi on aivan nilkassa kiinni ja jos ton holkin tonne välii survon niin joko toi anturi pitää jättää 1-2senttiä nilkasta irti tai sit vedän sen pohjaan ja holkki osuu abs kehään..

                                    Noniin eli laitoin porakoneenseen teipillä hiomapaperia ja hetken hioin abs reikää nii nyt se abs anturi suorastaan tippuu sinne reikään ;)
                                    Eli ei ollut kunnolla putsattu vanhoja ruosteita pois..
                                    Tuo holkki mua vaan mietityttää vielä että kuuluuko oikeesti tuonne väliin..
                                    Attached Files
                                    Viimeksi muokannut Jesse87; 14.1.2016, 15:19.

                                    Comment


                                      Onko vanha ja uusi holkki saman pituiset?

                                      Comment


                                      • Vanhasta holkista ei ole edes murusia jäljellä tai en edes kunnolla muista oliko siellä edes holkkia mutta niin ne väitti laakkosella että sinne kuuluu ja on mulla pieni muistikuva että siel jotai sellasta mujua oli.
                                        Toi holkin pituus tuohon anturiin nähden vaan hämää todella paljo kun tulee 1-2 senttiä vielä anturin yli

                                        Comment


                                        • Yks ja sama kai se sille holkille jos se ilman sitä se anturi siellä kolossa pysyy ja on tarpeeksi syvällä.

                                          Comment


                                            Onko anturissa pultinreikä? Jos on, niin sitten sinne ei tule sitä holkkia.

                                            Comment


                                            • Kyllä se on pulttikinnitys, vähä suunnittelin että jätän sen pois sieltä ja katotaa tuleeko vikakoodia sit.

                                              Comment


                                              • Hyvän englannin vuoksi joudun kysymään että tätä osaa on 3 eri vaihtoehto ja mikä niistä nyt mun pitäs ostaa kun s4 imusarja tulee rs4 kansiin??

                                                https://store.034motorsport.com/inta...8l-30v-v6.html

                                                Comment


                                                  Transition Port - For installing the RS4 intake manifold with 2.7T heads, or 2.8L 30V heads with S4 intake manifold.

                                                  Comment


                                                  • https://store.034motorsport.com/head...bs_description

                                                    Samalla meinasin kannen pultit ottaa, eli nämä käy? Ja varmaan hintakin ihan kohallaan?

                                                    Otin noi kannenpultit sparetolta samalla kun tilasin männänrenkaat..
                                                    Viimeksi muokannut Jesse87; 29.1.2016, 10:40. Perustelu: Txt

                                                    Comment


                                                      Jos ei ole venyvät pultit niin joutuu pariin kertaan ainakin jälkikiristään / tarkistamaan pultit.

                                                      Comment


                                                        Miksi ottaa kalliit 034 pultit kun ihan normipultitkin kestää, rahan tuhlausta sanoisin?

                                                        Comment


                                                          Timo laittaa omaansa normipultit?

                                                          Comment


                                                            Mulla on Spareton pultit kiinni koneessa.

                                                            Comment


                                                            • Ajattelin säästää vähä posteissa jos olis tilannu samasta paikasta enempi osia mut sparetolta tilasin nyt kumminki kun tilasin männänrenkaat.
                                                              Nyt olis koneen kaasus enää kiinni kampuran laakereista ja jakopään osista.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X