Saako tuon lasin erikseen vaihdettua? Onko se jollain kiinnikkeillä+liimalla kiinni?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 quattro competition
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja hauno Näytä viestiEi kai sitä koko lamppua tarvi vaihtaa jos lasi rikki. Hommaa vaan molempiin umpioihin uudet lasit niin tulee siisti. Tietty jos heijastin pinta kerenny jo happaneen niin sitten on eri asia.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja zenegMitäs öljyä tuohon menee vaihteistoon/etuperään/takaperään? Vois nuo vaihdella kunhan ehtii ja joku kertoo mitkä öljyt pitää olla. Autossahan sähköinen tasauspyörästönlukko.
Leave a comment:
-
Tuossa on tuo lasi rikki ajovalolta, ostan kyllä mieluiten täysin ehjän umpion niin ei tartte alkaa kikkailemaan. :)
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja antti_aamunen Näytä viestiVoiskohan tuo regulaattori olla minunkin compessa rikki? Vedenlämmöt näyttäs kipuavan sinne 100c välillä jopa ylikin, mutta vesiletkuja kun kokeilee niin ei ne kyllä niin kuumia oo ykskään..
Mitäs öljyä tuohon menee vaihteistoon/etuperään/takaperään? Vois nuo vaihdella kunhan ehtii ja joku kertoo mitkä öljyt pitää olla. Autossahan sähköinen tasauspyörästönlukko.
Leave a comment:
-
Voiskohan tuo regulaattori olla minunkin compessa rikki? Vedenlämmöt näyttäs kipuavan sinne 100c välillä jopa ylikin, mutta vesiletkuja kun kokeilee niin ei ne kyllä niin kuumia oo ykskään..
E: Ajossa 90c eli ei voi olla regulaattorissa vikaViimeksi muokannut antti_aamunen; 3.6.2010, 15:54.
Leave a comment:
-
Mistä tämä tämmöinen jänniteregulaattori löytyy ja minkänäköinen kapine oikein on?
Tuossa on tuo lasi rikki ajovalolta, ostan kyllä mieluiten täysin ehjän umpion niin ei tartte alkaa kikkailemaan. :)
Mitähän vesiränniä tarkoitat..? Pitääpä aukoa konepelti jos tajuaisin mitä haet takaa.
Tosiaan audit on aivan tuntemattomia vehkeitä mulle, tämä on ensimmäinen mihin olen ikinä koskenut niin on aika paljon vielä tutustumista.
Leave a comment:
-
Ihan hyvännäköinen yksilöhän tuo on, ja varmasti riittää tekemistä siitäkin huolimatta. Puskuritkin istuu jämptin näköisesti edestä ja takaa.
Mulla on ylimääräisenä muuten täysin ehjät ajovalot eteen, paitsi kiinnikkeet ovat molemmista rikki (ne valkoiset "ulokkeet" joihin ruuvit tulee kiinni). Niistä saat ainakin varaosia umpioihin jos kiinnostaa. Korkeudensäätömoottoritkin on tallella ja toimivat
Ajovalojen hommaus oli työn ja tuskan takana, mutta bildelsbasen saattaa pelastaa.
Et viittisi ottaa kuvaa (ja varaosanumeroa) vesirännistä sulakeboksin päältä? meikäläiseltä halki se osa niin että numero uupuu.
Leave a comment:
-
Lämpötila- ja polttoainemittareiden toimintahäiriöihin on joissain tapauksissa syyllinen ollut jänniteregulaattori (muistaakseni 7810 mallia). Haulla löytyy aiheesta lisää esim. *jänniteregulaattori, regulaattori, 7810*. Minulta löytyy noita 4kpl ylimääräisenä, jos kiinnostaa. :)
Leave a comment:
-
Mielestäni on ihan hyvästi säilynyt diudi, toki pientä laittoakin löytyy mitkä hoidetaan kuntoon tässä pikkuhiljaa. Kiitoksia mittaristo ohjeista!
Leave a comment:
-
Vallan kohtuullisen näköinen yksilö. Onnea vaan autolle ja tervetuloa olympia-Volkkareiden pariin.
Mittariston pikkuvikojen haun voi yleensä aloittaa mittaristosta. Jossain voi olla huonoja liitoksia, esim. liittimet kannattaa käydä aiheeseen sopivalla kamalla läpi. Mittariston irroitus on helppo homma ja siihen löytyy foorumin syövereistä ohjeetkin.
Leave a comment:
-
Audi 80 quattro competition
Tässä tuore foorumilainen morjesta! Tässä yritellään tosiaan päästä foorumiin "sisälle", niin aloitetaan vaikka tällä, eli oman auton esittelyllä.
Eli autokaupoissa tuli vaihdossa tällainen Audi 80 Quattro Competition, vuosimallia -94. Varustelista tuntuu olevan melko niukka autossa, oikeastaan ainoat mistä kannattaa mainita on ilmastointi (joka ei toimi) ja hälytin+keskuslukitus kauko-ohjauksella, tasauspyörästön lukko sekä tietenkin sporttipenkit. Keulilla hyräilee 2.0l 16V kone, odotin auton olevan hieman rivakka liikkeisempi, mutta kyllä sitä toki tollakin ehtii. Kilometrejä näkyy taulussa olevan 289tkm. Tuotu ilmeisesti Hollannista jossain vaiheessa elämäänsä, ainakin vanhoista kilvistä päätellen.
Tekemistähän tässä kyllä riittää että saa oman mielen hyväksi:
-Ilmastointi korjata, vuotaa jostain.
-Vänkärinpuolen ajovalo hommata uusi
-Mittaristossa lämpötila- ja polttoainemittarit välillä toimii ja välillä ei, mistä lähteä vikaa hakemaan?
-Sekä muuta pientä neppailua, mm sivuvilkut pitää vaihtaa.
Kuvien oton jälkeen auto on myllytetty ja vahattu, kiiltää ihan mukavasti. :)
Mielessä on kyllä pyörinyt alustasarjan osto, pitäs ehkä hieman madaltaa. Mutta aika näyttää mitä tulee tehtyä sillä saralla.
Tarkoituksena ei todellakaan ole rakentaa mitä tuuninki hirvitystä, vaan kunnioittaa autoa sillä arvolla, mitä tuollainen ansaitsee.
Kuvia löytyy http://s926.photobucket.com/albums/ad106/zeneg/Audi/
Ja jos jollakin olis myydä tuohon passeli ajovalo vänkärin puolelle niin olisin halukas ostamaan, yv;llä voi ottaa yhteyttä.
Auto olis nyt myynnissäki http://www.nettiauto.com/audi/80/3303861Viimeksi muokannut zeneg; 13.6.2010, 18:56.Avainsanat: Ei mitään
Leave a comment: