Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kesäkuntoon 2019->2020->2021 /cäb a4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Dodih!

    Piiiitkän tovin seurailin, n. 2-3krt viikossa ebayn tarjontaa imusarjoista/säätöläppäelementeistä. Kokoajan näytti olevan pyynnit 200-250-400€ luokkaa. Ihan siis liikaa että saa yhden ehjän tangon.
    Tämä siis siksi, kun vaikka luotankin omiin rakentelutaitoihin tälläisissä asioissa, niin tuo oli vähän tyylivirheen näköinen patentti.



    Löytyi sit puolasta kokonainen imusarja, rahteineen oli 45€ kotiovelle. Suuttimet jne tuli kaupan päälle..



    siitä sai sit yhden tangon siirrettyä autoon, kun tosta irtos ihan nuin vain. Maailmalta tulleesta imusarjasta oli kylläkin sisältä imusarjaa syöty se itse muuttuvapituusmoduli.

    Sit jatkoin puhdistuspuuhia, nostin akun pois, paineilmalla + imurilla päästin kaukalon kauttaaltaan puhtaaksi, sekä putsasin muoviosat huolella.



    tuli ihan siistinnäköinen tuosta konehuoneestakin.








    sisustakin näyttää ihan siistiltä. Tosi siistiltä. Tiiä viittiikö muksuja ottaa ollenkaan kyytiin :D

    Ehkä myöhemmin juttua tuosta alakuvasta näkyvästä kaapeliviidakosta kun on enemmän raportoitavaa.

    Comment


      #92
      Meillä on muksujen kanssa sääntö, että avossa kyydissä ollessa otetaan aina kengät pois. Toki mulla on penkin selkänojan takaosa helposti naarmuuntuvaa ja vaikeasti löydettävää muovia.

      Comment


      • #93
        Juu. Muovin kiillotuksellahan tietysti saa aikaan ihmeitä, mutta lähtökohtaisesti ois tieten parempi että etteivät tee mitään skraiduja, ku eihän ne niitä ite kuitenkaan korjaa.

        Otin ja myllytin + vahasin, sekä käsittelin taas katon sillä katonpesu & kyllästysaineella.
        Pitäisi taas kerran siis kesän pärjätä vain perushuuhteluilla kun vesi irtoo kuin hanhen selästä.









        tuli kerrassaan mainio.

        Katselin myös näitten hintoja mobile.de:stä, jostain syystä hinnat on melko isot siellä v6 + manuaalissa, kuten täällä suomessakin. Oikeastaan tätä katselin vain sitä varten, että jos tuon vaimon jetan saisi myytyä, niin voisi tän vaihtaa siitä saatavalla rahalla johki uudempaan kovakattoiseen avoon. Voi olla turhia haaveita.. Mutta pitäähän sitä niitäkin olla.

        Otin ja tilasin tt mk2 3.2 koneisen imusarjaan kuuluvan sisätilamelun synnyttäjän,
        http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_380.pdf sivulta 28 / 52 eteenpäin löytyy aiheesta.
        Josko sais jotain mökää konehuoneestakin ilmoille.

        Asensin myös autoon Maxhaustin activesound-modulin kahdella ulkoäänigeneraattorilla. Ei oo helppo löytää sellaista tunea mikä ei mölisisi liikaa, mutta eiköhän se sieltä löytyne ku jaksaa autossa istua. Melko sivistynyt tapa, sanosin. Alkuperäinen moduli oli A6 C7 koppasesta tässä, tuo maxhaust ottaa moottori-can-väylästä rpm+kuormitustiedon ja maskaa sen halutuksi tuolle audin activesound-modulille.
        Pitää ottaa jotenkin video aiheesta, mutta ei tuossa ny ihan tuntunu rahat menevän "sanonko kenenkä persiisiin".

        Comment


        • #94
          Ei tullu noi tt:n osat vielä, mutta laitoin konepeltiin puhekelan kiinni ("impact sound actuator") 4H0907601D ja kytkin sen maxhaustin/audin äänimodulin 2-kanavaan.



          Oli siinä maxhaustin johtosarjassa vähän sanomista, can-johtimien parikierto == olematon, ja pari krimppiä oli tehty liian pienellä esijännityksellä == johtimet purkaantu pinneistä.

          ennen :


          jälkeen:


          tälläinen se audin moduli :


          ja tältä se sit kuulostaa (suosittelen kuulokkeita/jotain missä dynamiikka riittää...) : (kuvaa klikkaamalla palvelimelle, ja ainakin perusläppärin skobet on iha sheissee)

          Comment


          • #95
            Miulla kans cabrio oottelee et saa osansa hyvänä pidosta. Postinauton valot ni turha tarjota rekisteröintikatsastukseen enne ku saa oikiat valot ja niitähän ei oikein tahdo löytyä. Sedanin valot on tuossa hyllyssä mut ne ei mene paikalleen sit millään.

            Comment


            • #96
              miksei saisi brittivaloilla läpi ? onhan siellä se läppä millä saa valokuvion vedettyä vaakasuoraksi, jos en ihan pä-vi muista tuota alkuperäisen umpion rakennetta.
              pitäs kelvata sitten kyllä konttorille. Mulla on yhdet (projekti) umpiot kyllä avoon vielä varalla, mutta en ole niistä ainakaan ihan vielä luopumassa.

              Comment


                #97
                Sedanin umpioista siirtää ne leftin kuvioiset projektorit vaan cabin umpioihin ni luulis tulevan ihan sama lopputulos kun vaihtaa koko umpiot.

                Comment


                • #98
                  Joo, paitti olikoha sillain että sedanissa on eri heijastin kuin avossa.

                  No, se siitä : puhkes pervontaina kumi.
                  piti sit nopeasti keksiä että höööööööö mitäs tekis, eli hommais tilalle.



                  tuollaiset kävin hakeen, eipähä tartte nyt sit kumeja ostella vanhoille vanteille. Vuosikaudet olen miettinyt että ostas uudet valssit, niin nyt tuli hyvä "tekosyy"
                  Viimeksi muokannut repsa; 6.5.2021, 16:10.

                  Comment

                  Working...
                  X