Oven lukkopesä ja ikkunannostin odottavat asennusta. Osat tulivat Bayerischer Taxi-Einkauffilta, sillä Speedin kautta ei saanutkaan lukkoja runkonumerolla. Olen ajatellut yhdistää niiden vaihdon lootaremppaan. Eli loota humppaa tyhjäkaasulla vitosella 60km/h silloin tällöin, ja luistaa kylmänä valoista lähtiessä omasta mielestä aika paljon. Veikkasivat viaksi kulunutta momentinmuuntajan kytkintä. Ei sitä yksikseen kannata laittaa.
Recron hinta etuperä+loota paketin huollolle on edelleen 2000€ (torsenille eivät tee mitään jos se ei ole vaivannut). Viiala-Latvia-Viiala 200€ postit. Pajalta muistaakseni irti-kiinni oli jotain 700-800€. Eli kolmella tonnilla "pyöreästi" saisi lootan kuntoon. Ei tässä muuten, mutta ruvennut tuo vika henkisesti hämäämään, kun ei oikein tiedä voiko autoon "luottaa" vai ei tuollaisen vian kanssa. Jos lootassa on metallisilppua, niin 350€ Hellan syyläri ja vaihtotyö päälle oli suosittelulistalla. Kulemma jonkun aftermarket kötöstelyn saisi turattua halvemmalla orggis jäähyratkaisun tilalle, mutta ei kai sellaisia...
Recrolla paikan päällä tehtynä hinta on 2450€, eli teoriassa sen 500-600€ vois säästää. Ongelmana on, että lomaa on ensi kerran 04/2020, sitä ennen omaan piikkiin 57€/vrk palkatonta. Lisäksi ässän bensat ja majoitus, ruoka+juoma yms. niin nopeasti ollaan +-0 skenaariossa. Pelkät bensat maksaa 1000km:lle 150-175€ rippuen mistä maasta ostaa.
18" avukset tulivat uudelleenmaalauksesta, 1. maalauksen lakkapinta meni ihan säröille 1. talven aikana. Pyysin pykälää vaaleampaa sävyä jos kerran sillä ei ole väliä millä sävyllä ne maalaa, ja nyt sävy on hyvin lähellä muovisia keskilätkiä. Valitettavasti 5x5=25g edestä painoja löytyi varaston lattialta kesärenkaan kyljestä renkaidenvaihto-operaation jälkeen, ja auto täristää nyt ajossa. Jokaisessa renkaassa oli enemmän tai vähemmän painoja jäljellä, ja renkaat olivat alle laittaessa täysin puhtaat, joten mahdoton sanoa mistä ne uupuvat. Täytyy käyttää renkaat tasapainotuksen tarkistuksessa ja korjauksessa... kaikkea sitä sattuu :)
Recron hinta etuperä+loota paketin huollolle on edelleen 2000€ (torsenille eivät tee mitään jos se ei ole vaivannut). Viiala-Latvia-Viiala 200€ postit. Pajalta muistaakseni irti-kiinni oli jotain 700-800€. Eli kolmella tonnilla "pyöreästi" saisi lootan kuntoon. Ei tässä muuten, mutta ruvennut tuo vika henkisesti hämäämään, kun ei oikein tiedä voiko autoon "luottaa" vai ei tuollaisen vian kanssa. Jos lootassa on metallisilppua, niin 350€ Hellan syyläri ja vaihtotyö päälle oli suosittelulistalla. Kulemma jonkun aftermarket kötöstelyn saisi turattua halvemmalla orggis jäähyratkaisun tilalle, mutta ei kai sellaisia...
Recrolla paikan päällä tehtynä hinta on 2450€, eli teoriassa sen 500-600€ vois säästää. Ongelmana on, että lomaa on ensi kerran 04/2020, sitä ennen omaan piikkiin 57€/vrk palkatonta. Lisäksi ässän bensat ja majoitus, ruoka+juoma yms. niin nopeasti ollaan +-0 skenaariossa. Pelkät bensat maksaa 1000km:lle 150-175€ rippuen mistä maasta ostaa.
18" avukset tulivat uudelleenmaalauksesta, 1. maalauksen lakkapinta meni ihan säröille 1. talven aikana. Pyysin pykälää vaaleampaa sävyä jos kerran sillä ei ole väliä millä sävyllä ne maalaa, ja nyt sävy on hyvin lähellä muovisia keskilätkiä. Valitettavasti 5x5=25g edestä painoja löytyi varaston lattialta kesärenkaan kyljestä renkaidenvaihto-operaation jälkeen, ja auto täristää nyt ajossa. Jokaisessa renkaassa oli enemmän tai vähemmän painoja jäljellä, ja renkaat olivat alle laittaessa täysin puhtaat, joten mahdoton sanoa mistä ne uupuvat. Täytyy käyttää renkaat tasapainotuksen tarkistuksessa ja korjauksessa... kaikkea sitä sattuu :)
Comment