Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a2 vm2004 90hp tdi 140tkm

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a2 vm2004 90hp tdi 140tkm

eli tällaista herkkua olisi tarjolla.
    okkis 90hp koneinen pienillä kilometreillä. täydellinen huoltokirja. vasta on tehty iso huolto jossa jakopää tehty jne jne. lisätietoja saapi soittamalla.
    tämä on kyllä teknisesti hyvässä tikissä, mutta ulkoisesti ei kyllä enää mikään helmi. puskurin reunoilta löytyy jotain parkkipaikka ihottumaa ja auto on joutunut saksassa raekuuroon josta muistutuksena pieniä koloja katossa ja konepellissä.

no mutta minua ei nämä ole haitanneet ja ihan riippuen katsojan silmästä osa ei näitä edes tunnu huomaavan jos ei erikseen siitä sano. itse olen kyllä ollu hyvinkin pikkutarkka kaikista "vioista"

olen nyt ajellu alle vuodessa 10tkm tähän jona aikana olen vain asentanut vakkarin koska ajelen pitkää matkaa. ja uudet takajarrut (brembot). moottorin ohjausta on säätänyt TUNECO jolla on haluttu saada viilattua kulutusta parempaan päin. ja samalla saatu tehoakin lisää. kerron lisää jos heräsi kiinnostusta.
    ai niin vaihdoin oikealle eteen jousen yläpään laakerin kun se paukutti jousta. se on viimeisin remppa.
    mukaan saa tehtaan manuaalit tikulla. tai cd:llä.
    uudet testivoittaja nastarenkaat on alla jolla ajettu noin 3tkm. kesä kumit on kans aika tuoreet.

mitäs muuta.. niin miksi autosta nyt olisin luopumassa ni syy on yksinkertaisesti että paine ois laittaa sähkö pirssi kun kilsoja tulee niin pirusti. tiedä sit onko se taloudellisempaa mutta kuitenkin nyt ajatus ois se.

pistän auton nyt alustavasti tänne myyntiin ja jossain vaiheessa tulee nettiautoonkin kun saan kuvia otettua.

auto on lahdessa ja hinta pyynti olisi semmoinen kun 4500euroa. siitä saap tulla tinkimään.

soitella voipi 0451215899. en ole oikein täällä netissä, joten turha tänne viestiä laitella. jos oikeasti kiinnostaa niin soitelkaa. kuvia voin laittaa sitten haluaville.

näillä tiedoilla pääsee varmaan kärryille millainen peli kyseessä.

audi A2 GLA-802

valmiste num

WAUZZZ8Z14N010577

variantti

LATLF1

versio

FM52J070R8Z50S4L
Working...
X