Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi urS4 "One Mile Edition" <1000hp

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi urS4 "One Mile Edition" <1000hp

    Muuttuneiden mielenkiinnon kohteiden ja siitä johtuvan kroonisen ajanpulan johdosta etsitään jatkajaa rakkaalle ja pitkään hierotulle projektille. Autoa säilytetty sisätiloissa.

    Paljon lisätietoja kysymällä, alla tekniikan kuvaus:

    Auto:

    1992 Audi urS4, 5cyl 2.2 turbo quattro 01E 5+1spd

    Alakerta:
    - 82mm porattu vakiolohko, vesiurat
    - Kiinaveivit Virtala Racingiltä (vaihdettu ylähela)
    - JE 82,0mm 9,0:1cr 20mm tapilla
    - Tasapainotettu alakerta
    - ATI Super Damper kustomisovituksella
    - ARP pinnapultit runkolaakereissa
    - Komiat ja sporttiset billettimoottorituet (sporttiset jääkiekkojen takia)

    Voitelu:
    - Weiss 6-lohkoiseen pumppuun perustuva kuivasumppujärjestelmä

    Kansi:
    - Cat Cams 13,25mm/11,45mm / 289/279deg 0,1mm / 255/238deg 1,0mm
    - 41kg/110kg jouset
    - 32mm vakioventtiili backcutilla, 28,5mm RST-pakovenat
    - R-seetit
    - Kovat nostajat
    - Tehty kansi (imu 310hp/pako 265hp)
    - Vesiurat
    - Säädettävä nokkapyörä ja -ratas, teräksinen kampuran hihnapyörä

    Turbo:
    - Virtala / Professional Motor hybridiahdin
    - Holset HE551 Keskiö ja kompurakotelo
    - 72/109mm 8+8-lapainen Billettikompressori
    - 80mm turbiiniakseli
    - Garrett A/R 1.05 T4 pakopesä

    Putkitus:
    - ReWoN Motors 1609M Edition pakosatsi
    - Kenax Racing Superflou Air/Fuel supply Unit (ittetehty imusarja)
    - 60mm HKS kopio hukkaportti
    - 4,5" ReWoN Motors Hyper Down Pipe w/ Super Side Exhaust System
    - 3" ahtoputkisto
    - 63,5mm ReWoN Motors Ultra Silent 2,5" 1khp-Series -pakoputkisto
    - 600x300x100 屁股强奸四块钱 -intercooler

    Ohjaus:
    - MoTeC M84
    - Johtosarja ja osa auton muistakin sähköistä tehty uusiksi
    - 60-2 triggeröinti kampuralla, halli nokalla

    Bensa:
    - 2 x Bosch 044 bensapumppua
    - Carter 455 cm3/min siirtopumppu
    - ~3l kerääjäsäiliö
    - Mallory 4305M Bensanpaineensäädin
    - Teräspunos/teflon 10mm linjat hydrauliikkaliittimin
    - Bosch EV14 2200cc
    - HST-suutintukki, kiillotettu
    - E85

    Sytty:
    - "034" puolat (Mercury Marine IGN1A)
    - NGK BKR9EIX kynttilät
    - Magnecor KV85 narut

    Voimansiirto:
    - Tilton OT-II 7,25" kolmilevyinen sintteri
    - 5kg Teräsvauhtipyörä
    - 01E CET laatikko, johon lisätty 0,68:1 kutosvaihde (4,111 perät, teoreettinen huippunopeus 356kmh@8500rpm)
    - Short shifter

    Alusta:
    - Edessä Bilstein iskarit ja coiloverit, säädettävät Thuppu-yläpäät
    - Takana SPAX coiloverit
    - Takajarruissa 300mm levyt ja siirretyt OEM satulat
    - Etujarruina B5 RS4 360mm 2-mäntäsillä satuloilla ja Yellowstuffeilla

    Numeroina:
    - 930 hp / 875 Nm 2,0bar ahtopaineella. Ajettu 2,5bar paineella.
    - 15000 euroa (järkeviä tarjouksia saatetaan kuunnella)

    Auto sijaitsee Joensuussa. Leimataan ja otetaan liikennekäyttöön tarvittaessa.

    Nykyisellä setupilla:



    Joskus ammoin:


    YV / kenax ät kenax piste fi / O5O 435 43 83
    Viimeksi muokannut kenax; 12.1.2021, 23:06.

    #2
    Tämä taas ajankohtainen. Eli nyt järkihintaan pois nurkista uuden projektin tieltä. Tämä joutuu elimenluovuttajaksi, ellei sopivaa harrastajaa tämän projektin jatkamiseen löydy. En kuitenkaan haluaisi tehdä sitä, joten nyt on se hetki, kun kannattaa kotiuttaa tämä jos kiinnostusta on!
    Viimeksi muokannut kenax; 11.1.2021, 23:11.

    Comment

    Working...
    X