Muuttuneiden mielenkiinnon kohteiden ja siitä johtuvan kroonisen ajanpulan johdosta etsitään jatkajaa rakkaalle ja pitkään hierotulle projektille. Autoa säilytetty sisätiloissa.
Paljon lisätietoja kysymällä, alla tekniikan kuvaus:
Auto:
1992 Audi urS4, 5cyl 2.2 turbo quattro 01E 5+1spd
Alakerta:
- 82mm porattu vakiolohko, vesiurat
- Kiinaveivit Virtala Racingiltä (vaihdettu ylähela)
- JE 82,0mm 9,0:1cr 20mm tapilla
- Tasapainotettu alakerta
- ATI Super Damper kustomisovituksella
- ARP pinnapultit runkolaakereissa
- Komiat ja sporttiset billettimoottorituet (sporttiset jääkiekkojen takia)
Voitelu:
- Weiss 6-lohkoiseen pumppuun perustuva kuivasumppujärjestelmä
Kansi:
- Cat Cams 13,25mm/11,45mm / 289/279deg 0,1mm / 255/238deg 1,0mm
- 41kg/110kg jouset
- 32mm vakioventtiili backcutilla, 28,5mm RST-pakovenat
- R-seetit
- Kovat nostajat
- Tehty kansi (imu 310hp/pako 265hp)
- Vesiurat
- Säädettävä nokkapyörä ja -ratas, teräksinen kampuran hihnapyörä
Turbo:
- Virtala / Professional Motor hybridiahdin
- Holset HE551 Keskiö ja kompurakotelo
- 72/109mm 8+8-lapainen Billettikompressori
- 80mm turbiiniakseli
- Garrett A/R 1.05 T4 pakopesä
Putkitus:
- ReWoN Motors 1609M Edition pakosatsi
- Kenax Racing Superflou Air/Fuel supply Unit (ittetehty imusarja)
- 60mm HKS kopio hukkaportti
- 4,5" ReWoN Motors Hyper Down Pipe w/ Super Side Exhaust System
- 3" ahtoputkisto
- 63,5mm ReWoN Motors Ultra Silent 2,5" 1khp-Series -pakoputkisto
- 600x300x100 屁股强奸四块钱 -intercooler
Ohjaus:
- MoTeC M84
- Johtosarja ja osa auton muistakin sähköistä tehty uusiksi
- 60-2 triggeröinti kampuralla, halli nokalla
Bensa:
- 2 x Bosch 044 bensapumppua
- Carter 455 cm3/min siirtopumppu
- ~3l kerääjäsäiliö
- Mallory 4305M Bensanpaineensäädin
- Teräspunos/teflon 10mm linjat hydrauliikkaliittimin
- Bosch EV14 2200cc
- HST-suutintukki, kiillotettu
- E85
Sytty:
- "034" puolat (Mercury Marine IGN1A)
- NGK BKR9EIX kynttilät
- Magnecor KV85 narut
Voimansiirto:
- Tilton OT-II 7,25" kolmilevyinen sintteri
- 5kg Teräsvauhtipyörä
- 01E CET laatikko, johon lisätty 0,68:1 kutosvaihde (4,111 perät, teoreettinen huippunopeus 356kmh@8500rpm)
- Short shifter
Alusta:
- Edessä Bilstein iskarit ja coiloverit, säädettävät Thuppu-yläpäät
- Takana SPAX coiloverit
- Takajarruissa 300mm levyt ja siirretyt OEM satulat
- Etujarruina B5 RS4 360mm 2-mäntäsillä satuloilla ja Yellowstuffeilla
Numeroina:
- 930 hp / 875 Nm 2,0bar ahtopaineella. Ajettu 2,5bar paineella.
- 15000 euroa (järkeviä tarjouksia saatetaan kuunnella)
Auto sijaitsee Joensuussa. Leimataan ja otetaan liikennekäyttöön tarvittaessa.
Nykyisellä setupilla:
Joskus ammoin:
YV / kenax ät kenax piste fi / O5O 435 43 83
Paljon lisätietoja kysymällä, alla tekniikan kuvaus:
Auto:
1992 Audi urS4, 5cyl 2.2 turbo quattro 01E 5+1spd
Alakerta:
- 82mm porattu vakiolohko, vesiurat
- Kiinaveivit Virtala Racingiltä (vaihdettu ylähela)
- JE 82,0mm 9,0:1cr 20mm tapilla
- Tasapainotettu alakerta
- ATI Super Damper kustomisovituksella
- ARP pinnapultit runkolaakereissa
- Komiat ja sporttiset billettimoottorituet (sporttiset jääkiekkojen takia)
Voitelu:
- Weiss 6-lohkoiseen pumppuun perustuva kuivasumppujärjestelmä
Kansi:
- Cat Cams 13,25mm/11,45mm / 289/279deg 0,1mm / 255/238deg 1,0mm
- 41kg/110kg jouset
- 32mm vakioventtiili backcutilla, 28,5mm RST-pakovenat
- R-seetit
- Kovat nostajat
- Tehty kansi (imu 310hp/pako 265hp)
- Vesiurat
- Säädettävä nokkapyörä ja -ratas, teräksinen kampuran hihnapyörä
Turbo:
- Virtala / Professional Motor hybridiahdin
- Holset HE551 Keskiö ja kompurakotelo
- 72/109mm 8+8-lapainen Billettikompressori
- 80mm turbiiniakseli
- Garrett A/R 1.05 T4 pakopesä
Putkitus:
- ReWoN Motors 1609M Edition pakosatsi
- Kenax Racing Superflou Air/Fuel supply Unit (ittetehty imusarja)
- 60mm HKS kopio hukkaportti
- 4,5" ReWoN Motors Hyper Down Pipe w/ Super Side Exhaust System
- 3" ahtoputkisto
- 63,5mm ReWoN Motors Ultra Silent 2,5" 1khp-Series -pakoputkisto
- 600x300x100 屁股强奸四块钱 -intercooler
Ohjaus:
- MoTeC M84
- Johtosarja ja osa auton muistakin sähköistä tehty uusiksi
- 60-2 triggeröinti kampuralla, halli nokalla
Bensa:
- 2 x Bosch 044 bensapumppua
- Carter 455 cm3/min siirtopumppu
- ~3l kerääjäsäiliö
- Mallory 4305M Bensanpaineensäädin
- Teräspunos/teflon 10mm linjat hydrauliikkaliittimin
- Bosch EV14 2200cc
- HST-suutintukki, kiillotettu
- E85
Sytty:
- "034" puolat (Mercury Marine IGN1A)
- NGK BKR9EIX kynttilät
- Magnecor KV85 narut
Voimansiirto:
- Tilton OT-II 7,25" kolmilevyinen sintteri
- 5kg Teräsvauhtipyörä
- 01E CET laatikko, johon lisätty 0,68:1 kutosvaihde (4,111 perät, teoreettinen huippunopeus 356kmh@8500rpm)
- Short shifter
Alusta:
- Edessä Bilstein iskarit ja coiloverit, säädettävät Thuppu-yläpäät
- Takana SPAX coiloverit
- Takajarruissa 300mm levyt ja siirretyt OEM satulat
- Etujarruina B5 RS4 360mm 2-mäntäsillä satuloilla ja Yellowstuffeilla
Numeroina:
- 930 hp / 875 Nm 2,0bar ahtopaineella. Ajettu 2,5bar paineella.
- 15000 euroa (järkeviä tarjouksia saatetaan kuunnella)
Auto sijaitsee Joensuussa. Leimataan ja otetaan liikennekäyttöön tarvittaessa.
Nykyisellä setupilla:
Joskus ammoin:
YV / kenax ät kenax piste fi / O5O 435 43 83
Comment