Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Streetwheels.se / BMautosport.com vanteita Itä-Suomi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Streetwheels.se / BMautosport.com vanteita Itä-Suomi

    Olisiko kiinnostuneita tilaamaan vannetta tuolta säästäisi jonkin verran toimituskuluissa ja voisi kysäistä tarjoustakin jos useempi tilaaja. Joensuussa asustan itse.

    www.streetwheels.se
    www.bmautosport.com

    teukka76-ät-gmail.com voi laittaa viestiä.
    Viimeksi muokannut Teukka76; 1.1.2014, 20:27.

  • #2
    lisätty toinen vaihtoehto tilauspaikaksi.

    Comment


    • #3
      BM Autosport voisi kiinnostaa. Streetwheelsin hinnat ovat suunnilleen samaa luokkaa kuin Suomessa, eli ei mitään järkeä tilata.

      Comment


        #4
        Eipä taida säästöä tulla toimituskuluissa. Hinta kasvaa suoraan vannemäärän mukaan. Ellei jotai merikonttillista vanteita tilaa.

        Comment


        • #5
          Kyselin tuolta vähän niin jotain alea voivat katsoa jos useammat vanteet.

          Comment


            #6
            Paljonko esim.19 tai 20" vannesetin hinnasta tippuu pois jos täältä jonkun kimppatilauksen saa aikaan?

            Comment


              #7
              BMautosport saa myytyä vain hetken/ pienen sarjan vanteita ulkomaille yksityisille, ennen kuin menee verottoman myynnin raja umpeen. Eli sieltä kannattaa tilata nopeasti vanteet jos tahtoo. Yleensä huhtikuussa on jo raja täysi eikä enää toimita yksityisilee vanteita ulkomaille.

              Comment


              • #8
                Täältä kannattaa tilaa ja 60 puntaa on suomeen lähetys. Itse ostin yhdet lm 19 replikat ja oli hyvä laatu.

                http://www.ebay.co.uk/usr/mad*on*motors

                Comment


                • #9
                  Valinnan vaikeutta. Omaan olis jo 17", 18" ja 19" sarjat tallissa. Ostaisko rs vai lm mallit vai heittäiskö 20"? Pitää tuumailla kevättä kohden mitä tekis.

                  Comment


                  • #10
                    spostilla voi kysellä tarkemmin...maaliskuulla varmaan lähtee tilausta.

                    teukka76-ät-gmail.com

                    Comment


                    • #11
                      Minä olen alustavasti mukana tilaamassa.

                      Katsoin myös Mad on Motorsin tarjontaa, mutta hinnat hieman pistää epäilemään tuotteiden laatua. 399GBP 18" vannesarjasta ei ole paljon, mutta mitään tonnin painavaa kiinatinaa en silti viitsi alle laittaa vaan mielummin panostan hieman enemmän.

                      Comment


                      • #12
                        Minä tilasin keskiviikkona tuolta BMautosportista vanteet ja ne sanoivat että kohta on tuo ulkomaille myyntiraja täynnä, eli jos on aikomusta sieltä tilata niin kannattaa tehdä pikaisesti tai sitten tehdä jonkun firman kautta tilaus.

                        Comment

                        Working...
                        X