Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Esp off vaatteita

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Noniin tuotteet on painettu,toimitukset alkavat kun saan ne käsiini. Eiköhän ens viikolla jokainen ole saanut omansa.

    Comment


    • Paidat/takit on tänään lähetelty. Kiitoksia kaikille.

      Comment


        Takki tullut ja kokokin oli sopiva :)!
        Suuri kiitos Tonylle vaivan näöstä!

        Comment


        • Vaatteet tuli.. Kiitoksia

          Comment


          • Juu kiitoksia vaan munkin puolesta hain tänää hupparin ja näyttää hyvälle.

            Comment


            • Paidat tulivat tänään perille ja ovat oikein mieluisat...:) Kiitokset Tonylle!

              Ps. Jos vielä joskus meinaat näistä kampanjan tehdä, niin t-paita naisten leikkauksella voisi olle kova sana...Rouva kyseli heti omansa perään...;)

              Comment


              • Aamulla kävin paketin hakemassa ja hyvät oli. Kiitoksia Tonylle. Toivottavasti tulee vielä joskus lisää tilauksia.

                Comment


                • Kiitoksia vaan täältäkin! Hyvännäköinen takki, täytyy toivoa että painatukset kestävät. :)

                  Comment


                  • Kiitokset täältäkin! Hienoa toimintaa! :)

                    Comment


                    • Nyt on meikäkin (ilmeisesti viimeisenä?) saanut kledjut. Hyvin tuli valittua koot, lucky me.
                      Esp-merkit kestänee minkä kestää. Kiitoksia organisaattorille.

                      Comment


                        Esp-merkit kestänee minkä kestää
                        Mulla on vaatteet käynyt jo monet pesut läpi, eikä painatuksissa näy kulumisen merkkejä.

                        Comment


                          Itse olen kääntänyt painatuksella olevat vaatteet nurinpäin pesun ajaksi, ja on kestänyt kohtuu hyvin.

                          Comment


                          • Ei minullakaan ole hupparista lähtenyt painatus. Yleensä ollut lähinnä mytyssä pesukoneessa (en ole kiinnittänyt huomiota).

                            Comment

                            Working...
                            X