Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rs4-look verkon tilaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • mikero
    vastasi
    Kieroon jos katsoo niin se halvempi saattaa olla lähempänä, mutta ymm. Kalliimpi on kuitenki se "oikea" Voin kiistellä jos on tarvis :)

    Leave a comment:


  • haraa
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viesti
    Itse tilasin tuolta kcs vasta. Kirjoita sinne hakuun verkko ja rullaa sivu alas. Siellä on rs4 look verkkoa 55 e pala. On taipuisaa Ja lähellä aitoa ulkonäöltään.
    Sitä juurikin mietin että kumpi on lähempänä tuo 28e maksava vai tuo 55e maksava.. Mutta näyttäs tuo 55e maksava olevan lähmepänä, vaikka joku taisi väittää että tuo 28e maksava olisi lähempänä.

    Leave a comment:


  • MRaitoniemi
    vastasi
    Jos joku verkkoa etsii, niin sattui tälläinen myyntiosastolta silmään. -> S4 B5 sälää

    Itse kerkesin jo hankkia oman verkkoni KCS:ltä ja tuo taitaa olla sitä samaa tavaraa.

    Leave a comment:


  • mikero
    vastasi
    Itse tilasin tuolta kcs vasta. Kirjoita sinne hakuun verkko ja rullaa sivu alas. Siellä on rs4 look verkkoa 55 e pala. On taipuisaa Ja lähellä aitoa ulkonäöltään.

    Leave a comment:


  • haraa
    vastasi
    Olen yrittäny lueskella ja selvitällä, mutta jäänyt vähän epäselväksi mikä verkko on lähinnä tätä? http://www.slamit.net/product/4363/a...i-a4-1995-2000

    Tämä? http://www.tunique.in/tuning-kauppa/...-70106380.html

    vai joku noista kcs:llä myytävistä verkoita?
    http://www.kcs.fi/shop/

    Leave a comment:


  • jarski79
    vastasi
    Minulta löytyy kanssa ylimääräinen RS-look verkko jos jollakulla on tarvetta. Mitat ilmoittelen kun käyn tallilla.

    yv:llä tavoittaa.

    Leave a comment:


  • Jusaberg
    vastasi
    No niin. En ole enää tilaamassa verkkoa.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Minä tein omat ritilämodaukset vastaavalla ellei samalla kuin KCS:n ABS-verkolla (28€) kun sen reikien muoto on lähempänä oikeaa. Mulla on myös tallissa tuollainen RS-look verkko (55€) ylimääräisenä. En nyt muista onko koko juuri 124x40 cm mutta ei paljoa siitä ainakaan heitä. Jos joku on kiinnostunut, niin spostia etunimi.sukunimi@teliasonera.com.

    Leave a comment:


  • Jusaberg
    vastasi
    Kuinka paljon Hannu ja Joni on verkkoa haluamassa? Voisin vaikka huomenna yrittää tilailla.

    Leave a comment:


  • DrFeelgood
    vastasi
    Kannattaa kysyä sitä verkkoa täältä kcs.fi
    Hakuun "verkko" niin tulee monen erilaista vaihtoehtoa. Lähimpänä on se 55€ verkko.

    Ei ole pahan hintaista. Ulkomaillakin tuon mallin verkko maksaa melko paljon. On paksua ja kestävää materiaalia. Pystyy esim. muovihitsaamaan vanhan maskin tai puskurinritilän runkoon kiinni. Itsellä on sillä tavoin ainakin puskurin ritilässä pysynyt...
    Mutta niin, löytyy tuolta sitä edullisempaakin vaihtoehtoa ja kannattanee kysyä "paljousalennusta."
    Viimeksi muokannut DrFeelgood; 28.3.2012, 12:28. Perustelu: linkki ei toiminut

    Leave a comment:


  • Hannnu
    vastasi
    Tääläkin olisi kiinnostusta verkolle!

    Leave a comment:


  • haraa
    vastasi
    Täälläkin voisi olla kiinnostusta! Kiinnostaisi myös rs4 maski tohon A4 b5 koriseen..

    Leave a comment:


  • Jusaberg
    vastasi
    Täälläkin olisi kiinnostusta verkolle. Kukaan tilailemassa?

    Leave a comment:


  • haraa
    vastasi
    onkos kukaan aatellu tilaa? Voisin olla kiinostunu jos joku tilailis?

    Leave a comment:


  • angra
    vastasi
    Tilattu, ei enää mitään.
    Viimeksi muokannut angra; 11.10.2011, 09:03.

    Leave a comment:


  • TeemuKoo
    vastasi
    Jep,itsellä sama homma. Olisin kiinnostunut jos jollain on pyörimään jäänyt,voi yv:llä laittaa viestiä.

    Leave a comment:


  • jt.syrja
    vastasi
    Jos jollain meinaa jäädä verkko nurkkiin pyörimään, niin mulle saa kaupattua levyn helposti.. Kai yksi levy riittää B7:n maskiin ja niihin pariin pienempään aukkoon puskimen alalaidassa?
    Tampereella olen jos vaikuttaa..

    Leave a comment:


  • Mike Beuf
    vastasi
    Kraak, Kraaak!

    Lokkina paikalla ja kysynkin heti täällä, että jos jolla kulla on tarve verkolle ehtinyt poistua niin voisin yhden levyn itselleni lunastaa.

    Leave a comment:


  • lord-of-the-rings
    vastasi
    Homma toimi hienosti! Kiitokset!

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Kiitos teille, ilman teitä tästä ei olisi tullut mitään. Oletko Mikko L. yhteydessä kun sulle saapuu pikana se toinen verkko, haluun vaan tietää että sä saat sen kans.

    Leave a comment:


  • Juike
    vastasi
    Kiitoksia Markukselle tilauksen hoitamisesta :)

    Kiinnitykseen voi käyttää vaikka sikaflexiä, sillä ainakin pysyy kiinni.

    Leave a comment:


  • rsroope
    vastasi
    Kiitokset täältäkin!

    Leave a comment:


  • RS2
    vastasi
    Markukselle kiitokset. Tilattu tavara oli sitä, mitä pitikin.

    Leave a comment:


  • Teemu.h
    vastasi
    Juu kiitokset täältäkin! :) homma toimi hyvin ja tavaratkin on ehjiä. (kumma homma kun kyseessä oli matkahuolto.) ps. onkos vihjeitä hyvään kiinnitys tapaan?

    Leave a comment:


  • Gousti
    vastasi
    Kiitoksia vielä Markukselle kun jakso tilauksen tehdä!

    Leave a comment:


  • Siba
    vastasi
    Oikeinhan se sitte tuurilla meni. ;)

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Verkot on lähetetty, kiitos kaikille mukana olleille. Saksan pojat oli laskenu vääärin joten se yksi kappale puuttui. Laitoin lähettäjälle mailia että se puuttuva lähetetään suoraan Mikolle. Turun poikien paketti menee Okolle kun en muistanut että kuka sen halus :)

    Leave a comment:


  • zorza05
    vastasi
    Jos RsRoopelle tulee se ylimääränen verkko, nii ota yv:llä yhteyttä.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Verkot tuli juuri postin kyydillä minulle. Taidankin pitää noi kaikki ittellä :D

    Lähen pakkailemaan noi tänään, sattu vielä vapaapäivä. Joten huomenna voi jo jotkut saada verkkonsa.

    Leave a comment:


  • Juike
    vastasi
    Ei oo verkkoja näkyny, pitänee ottaa myyjään yhteys ja kysellä mikä mättää. Jos sais tuon oikean seurantanumeron.
    Aikoinaan kans ihmettelin miksei seurantakoodilla näy mitään tietoja.
    Siiten kun hain paketin postista huomasin, että myyjä oli antanu väärän koodin. Oikealla koodilla sai heti tiedot näkymään dhl:n seurannasta.

    Leave a comment:

Working...
X