Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rs4-look verkon tilaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tilattu, ei enää mitään.
    Viimeksi muokannut angra; 11.10.2011, 10:03.

    Comment


    • onkos kukaan aatellu tilaa? Voisin olla kiinostunu jos joku tilailis?

      Comment


        Täälläkin olisi kiinnostusta verkolle. Kukaan tilailemassa?

        Comment


        • Täälläkin voisi olla kiinnostusta! Kiinnostaisi myös rs4 maski tohon A4 b5 koriseen..

          Comment


            Tääläkin olisi kiinnostusta verkolle!

            Comment


              Kannattaa kysyä sitä verkkoa täältä kcs.fi
              Hakuun "verkko" niin tulee monen erilaista vaihtoehtoa. Lähimpänä on se 55€ verkko.

              Ei ole pahan hintaista. Ulkomaillakin tuon mallin verkko maksaa melko paljon. On paksua ja kestävää materiaalia. Pystyy esim. muovihitsaamaan vanhan maskin tai puskurinritilän runkoon kiinni. Itsellä on sillä tavoin ainakin puskurin ritilässä pysynyt...
              Mutta niin, löytyy tuolta sitä edullisempaakin vaihtoehtoa ja kannattanee kysyä "paljousalennusta."
              Viimeksi muokannut DrFeelgood; 28.3.2012, 13:28. Perustelu: linkki ei toiminut

              Comment


                Kuinka paljon Hannu ja Joni on verkkoa haluamassa? Voisin vaikka huomenna yrittää tilailla.

                Comment


                  Minä tein omat ritilämodaukset vastaavalla ellei samalla kuin KCS:n ABS-verkolla (28€) kun sen reikien muoto on lähempänä oikeaa. Mulla on myös tallissa tuollainen RS-look verkko (55€) ylimääräisenä. En nyt muista onko koko juuri 124x40 cm mutta ei paljoa siitä ainakaan heitä. Jos joku on kiinnostunut, niin spostia etunimi.sukunimi@teliasonera.com.

                  Comment


                    No niin. En ole enää tilaamassa verkkoa.

                    Comment


                    • Minulta löytyy kanssa ylimääräinen RS-look verkko jos jollakulla on tarvetta. Mitat ilmoittelen kun käyn tallilla.

                      yv:llä tavoittaa.

                      Comment


                      • Olen yrittäny lueskella ja selvitällä, mutta jäänyt vähän epäselväksi mikä verkko on lähinnä tätä? http://www.slamit.net/product/4363/a...i-a4-1995-2000

                        Tämä? http://www.tunique.in/tuning-kauppa/...-70106380.html

                        vai joku noista kcs:llä myytävistä verkoita?
                        http://www.kcs.fi/shop/

                        Comment


                        • Itse tilasin tuolta kcs vasta. Kirjoita sinne hakuun verkko ja rullaa sivu alas. Siellä on rs4 look verkkoa 55 e pala. On taipuisaa Ja lähellä aitoa ulkonäöltään.

                          Comment


                            Jos joku verkkoa etsii, niin sattui tälläinen myyntiosastolta silmään. -> S4 B5 sälää

                            Itse kerkesin jo hankkia oman verkkoni KCS:ltä ja tuo taitaa olla sitä samaa tavaraa.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viesti
                              Itse tilasin tuolta kcs vasta. Kirjoita sinne hakuun verkko ja rullaa sivu alas. Siellä on rs4 look verkkoa 55 e pala. On taipuisaa Ja lähellä aitoa ulkonäöltään.
                              Sitä juurikin mietin että kumpi on lähempänä tuo 28e maksava vai tuo 55e maksava.. Mutta näyttäs tuo 55e maksava olevan lähmepänä, vaikka joku taisi väittää että tuo 28e maksava olisi lähempänä.

                              Comment


                              • Kieroon jos katsoo niin se halvempi saattaa olla lähempänä, mutta ymm. Kalliimpi on kuitenki se "oikea" Voin kiistellä jos on tarvis :)

                                Comment

                                Working...
                                X