Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rs4-look verkon tilaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Oiskos kellään enää tarvetta tuohon verkkoon? Itse missasin tämän tilauksen ja tarvitsisin sitä. Jos löytyisi tilaajia ja joku kuka osaisi viedä tilauksen eteenpäin, niin itse ainakin ottaisin 3 levyä.
    Viimeksi muokannut 8866; 4.4.2011, 18:13. Perustelu: Panostetaampa siihen kirjoituksen tasoon.

    Comment


    • Voin kysyä myyjältä (saksassa) onko mahdollista ottaa verkkoja lisää samaan tilaukseen, eli nyt kaikki matti myöhäset mukaan voi vielä keretä.
      Ilmoittaa minulle sähköpostiin VÄLITTÖMÄSTI kpl määrä ja yhteystietonne niin selvitän asiaa, kiitos!

      Comment


      • Vielä tuli muutama tilaaja mukaan. Viikonlopun aikana siirrän eurot saksaan ja jäädään odottamaan lastia. Kyselin toimitusaikaa ja kuljetusfirmaa, ilmottelen kun tiedän. Turun kaverit varmaan haluu yhteen pakettiin verkkonsa. Okko, Hannu ja Ilmari. Muuten meneekin ympäri suomee.

        Comment


          Mun puolesta Turun verkon nippuun. Kummalla on kovempi kiire, Ilmarilla vai Okolla niin ottakoon paketin vastaan. Minä voin sitten hakea sieltä omani.

          Comment


          • Myyjän mukaan toimitusaika noin viikko. Hyvin on eurot liikkunu tänne päin, makselen viikonloppuna tuon summan paypallin kautta.

            Comment


              Minä laitoin perjantai-illalla maksun.

              Comment


              • Missäspäin verkot menee tällä hetkellä?

                Comment


                • Sain tuon seurankoodin mutta se ei kerro tällä hetkellä mitään.
                  Dhl kuljettaa ja tässä tämä koodi niin jokainen voi seurata paketin kulkua.
                  ---> 952314518902

                  Matkahuollossa on käyty osotekortit jo valmiiks tekemässä ja pahvia on varattuna verkkojen pakkailuun, joten homma hoidossa.

                  Comment


                    Mistä ne verkot tulikaan? Mulle on Saksasta tulossa paketti ja sain siihen koodin. Sillä koodilla dhl.com ei kerro mitään, mutta dhl.de kyllä.

                    Comment


                      Eikö ne regulatuning.de:stä ole tulossa = Germaaniasta?

                      Comment


                      • Juu, saksan maalta ne on tuloillaan. Olin dhl:n asiakaspalveluun yhteydessä ja sanoivat että toi lähetys kulkeutuu saksan postin kautta ja sit loppu menee suomen postin kautta. Tuolla koodilla paketin saa näkymään kun on suomessa, harmillisen outoa.

                        Comment


                          Mun Saksan paketti näkyy dhl.de seurannassa siihen asti kun tuli Suomeen ja siitä eteenpäin posti.fi seurannassa. Pitääkin käydä tänään katsomassa josko olisi noudettavissa kun ainakin on omassa postissa jo kirjattuna saapuneeksi 21.4.

                          Tolla Markuksen numerolla ei näy dhl.de eikä deutschepost.de kuten ei kotimaassakaan. Ainakaan vielä.

                          Comment


                          • Mikäs tän tilanne on?

                            Comment


                            • Ei oo verkkoja näkyny, pitänee ottaa myyjään yhteys ja kysellä mikä mättää. Jos sais tuon oikean seurantanumeron.

                              Comment


                              • Tilanteesta sen verran että myyjän kaa olin yhteydessä ja verkot saapuu 2 paketissa ja ovat keskiviikkona tai torstaina minulla. En tiedä mistä se sen näki, koska en saanut toimivaan seurantanumeroa, mutta mennään nyt tuolla.

                                Comment


                                • Ei oo verkkoja näkyny, pitänee ottaa myyjään yhteys ja kysellä mikä mättää. Jos sais tuon oikean seurantanumeron.
                                  Aikoinaan kans ihmettelin miksei seurantakoodilla näy mitään tietoja.
                                  Siiten kun hain paketin postista huomasin, että myyjä oli antanu väärän koodin. Oikealla koodilla sai heti tiedot näkymään dhl:n seurannasta.

                                  Comment


                                  • Verkot tuli juuri postin kyydillä minulle. Taidankin pitää noi kaikki ittellä :D

                                    Lähen pakkailemaan noi tänään, sattu vielä vapaapäivä. Joten huomenna voi jo jotkut saada verkkonsa.

                                    Comment


                                      Jos RsRoopelle tulee se ylimääränen verkko, nii ota yv:llä yhteyttä.

                                      Comment


                                      • Verkot on lähetetty, kiitos kaikille mukana olleille. Saksan pojat oli laskenu vääärin joten se yksi kappale puuttui. Laitoin lähettäjälle mailia että se puuttuva lähetetään suoraan Mikolle. Turun poikien paketti menee Okolle kun en muistanut että kuka sen halus :)

                                        Comment


                                          Oikeinhan se sitte tuurilla meni. ;)

                                          Comment


                                          • Kiitoksia vielä Markukselle kun jakso tilauksen tehdä!

                                            Comment


                                            • Juu kiitokset täältäkin! :) homma toimi hyvin ja tavaratkin on ehjiä. (kumma homma kun kyseessä oli matkahuolto.) ps. onkos vihjeitä hyvään kiinnitys tapaan?

                                              Comment


                                                Markukselle kiitokset. Tilattu tavara oli sitä, mitä pitikin.

                                                Comment


                                                  Kiitokset täältäkin!

                                                  Comment


                                                  • Kiitoksia Markukselle tilauksen hoitamisesta :)

                                                    Kiinnitykseen voi käyttää vaikka sikaflexiä, sillä ainakin pysyy kiinni.

                                                    Comment


                                                    • Kiitos teille, ilman teitä tästä ei olisi tullut mitään. Oletko Mikko L. yhteydessä kun sulle saapuu pikana se toinen verkko, haluun vaan tietää että sä saat sen kans.

                                                      Comment


                                                        Homma toimi hienosti! Kiitokset!

                                                        Comment


                                                        • Kraak, Kraaak!

                                                          Lokkina paikalla ja kysynkin heti täällä, että jos jolla kulla on tarve verkolle ehtinyt poistua niin voisin yhden levyn itselleni lunastaa.

                                                          Comment


                                                          • Jos jollain meinaa jäädä verkko nurkkiin pyörimään, niin mulle saa kaupattua levyn helposti.. Kai yksi levy riittää B7:n maskiin ja niihin pariin pienempään aukkoon puskimen alalaidassa?
                                                            Tampereella olen jos vaikuttaa..

                                                            Comment


                                                            • Jep,itsellä sama homma. Olisin kiinnostunut jos jollain on pyörimään jäänyt,voi yv:llä laittaa viestiä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X