Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rs4-look verkon tilaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Markus V
    vastasi
    Tilanteesta sen verran että myyjän kaa olin yhteydessä ja verkot saapuu 2 paketissa ja ovat keskiviikkona tai torstaina minulla. En tiedä mistä se sen näki, koska en saanut toimivaan seurantanumeroa, mutta mennään nyt tuolla.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Ei oo verkkoja näkyny, pitänee ottaa myyjään yhteys ja kysellä mikä mättää. Jos sais tuon oikean seurantanumeron.

    Leave a comment:


  • Teemu.h
    vastasi
    Mikäs tän tilanne on?

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Mun Saksan paketti näkyy dhl.de seurannassa siihen asti kun tuli Suomeen ja siitä eteenpäin posti.fi seurannassa. Pitääkin käydä tänään katsomassa josko olisi noudettavissa kun ainakin on omassa postissa jo kirjattuna saapuneeksi 21.4.

    Tolla Markuksen numerolla ei näy dhl.de eikä deutschepost.de kuten ei kotimaassakaan. Ainakaan vielä.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Juu, saksan maalta ne on tuloillaan. Olin dhl:n asiakaspalveluun yhteydessä ja sanoivat että toi lähetys kulkeutuu saksan postin kautta ja sit loppu menee suomen postin kautta. Tuolla koodilla paketin saa näkymään kun on suomessa, harmillisen outoa.

    Leave a comment:


  • Siba
    vastasi
    Eikö ne regulatuning.de:stä ole tulossa = Germaaniasta?

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Mistä ne verkot tulikaan? Mulle on Saksasta tulossa paketti ja sain siihen koodin. Sillä koodilla dhl.com ei kerro mitään, mutta dhl.de kyllä.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Sain tuon seurankoodin mutta se ei kerro tällä hetkellä mitään.
    Dhl kuljettaa ja tässä tämä koodi niin jokainen voi seurata paketin kulkua.
    ---> 952314518902

    Matkahuollossa on käyty osotekortit jo valmiiks tekemässä ja pahvia on varattuna verkkojen pakkailuun, joten homma hoidossa.

    Leave a comment:


  • Juike
    vastasi
    Missäspäin verkot menee tällä hetkellä?

    Leave a comment:


  • Siba
    vastasi
    Minä laitoin perjantai-illalla maksun.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Myyjän mukaan toimitusaika noin viikko. Hyvin on eurot liikkunu tänne päin, makselen viikonloppuna tuon summan paypallin kautta.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Mun puolesta Turun verkon nippuun. Kummalla on kovempi kiire, Ilmarilla vai Okolla niin ottakoon paketin vastaan. Minä voin sitten hakea sieltä omani.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Vielä tuli muutama tilaaja mukaan. Viikonlopun aikana siirrän eurot saksaan ja jäädään odottamaan lastia. Kyselin toimitusaikaa ja kuljetusfirmaa, ilmottelen kun tiedän. Turun kaverit varmaan haluu yhteen pakettiin verkkonsa. Okko, Hannu ja Ilmari. Muuten meneekin ympäri suomee.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Voin kysyä myyjältä (saksassa) onko mahdollista ottaa verkkoja lisää samaan tilaukseen, eli nyt kaikki matti myöhäset mukaan voi vielä keretä.
    Ilmoittaa minulle sähköpostiin VÄLITTÖMÄSTI kpl määrä ja yhteystietonne niin selvitän asiaa, kiitos!

    Leave a comment:


  • Teemu.h
    vastasi
    Oiskos kellään enää tarvetta tuohon verkkoon? Itse missasin tämän tilauksen ja tarvitsisin sitä. Jos löytyisi tilaajia ja joku kuka osaisi viedä tilauksen eteenpäin, niin itse ainakin ottaisin 3 levyä.
    Viimeksi muokannut 8866; 4.4.2011, 18:13. Perustelu: Panostetaampa siihen kirjoituksen tasoon.

    Leave a comment:


  • Teemu.h
    vastasi
    Täällä olisi yksi ostaja, jos jollain olisi tarjota. Myös tilauseen lähden mukaan, jos ei kellään ole myydä!
    Viimeksi muokannut 8866; 4.4.2011, 18:12. Perustelu: Panostetaampa siihen kirjoituksen tasoon.

    Leave a comment:


  • Gousti
    vastasi
    Samoin onko tampereelta joku muu tilannu verkkoo? Tulis samoilla MH-kuluilla..

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Olikos täällä muitakin Turusta tai lähiseudulta tilaajia? Josko otettais kimpassa Matkahuollon toimitus?

    Leave a comment:


  • zorza05
    vastasi
    Ja jyväskylässä! kylläpä sattui. Laita yv jos maltat luopua.

    Leave a comment:


  • rsroope
    vastasi
    zorza05, mulle tulee 2 levyä, joista toinen on mahdollisesti ylimääräinen.

    Leave a comment:


  • zorza05
    vastasi
    Myöhästyinkö jo? Jos jollekkin jää ylimääräinen verkko niin voi tarjota..

    Leave a comment:


  • Gousti
    vastasi
    Kiitokset vaan Markus sulle kun jaksoit ottaa homman hoitaakses..

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Asianomaiset sai juuri maksuohjeet. Summa sisältää rahdin tuolta saksasta.
    Jos joku on noutamassa tuotteen suoraan minulta täältä joensuusta niin ilmoittakoon siitä sitten erikseen. Laittelen verkot sitten eteenpäin matkahuollon kautta kun ne suomeen saapuu ja jokainen maksaa rahdin matkahuoltoon kun pakettinsa noutaa. Kiitokset jo tässä vaiheessa kun saatiin tilaus tehtyy.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Kiitokset kaikille halukkaille, naputtelen postia saksanmaalle huomenissa. Tilaajia tulikin ihan mukavasti :)

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Sähköposti tiedustelua on suoritettu myyjälle, vastausta odotellessa.

    Sain postia firmasta tähän tapaan, 10kpl kasa maksaisi 220euroa ja kulut 39euroa, toi 10 palaa ei vaan tahdo enää riittää. Pitänee tiedustella sit uudemman kerran kun varmistuu tarvittava määrä. Onhan tuossakin jo aikamoinen hinnanalennus.
    Viimeksi muokannut Markus V; 28.3.2011, 18:05.

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Tällä hetkellä tietonsa mulle luovuttanut:

    Janne Koppala
    Ari Mäkelä
    Ilmari Heinonen
    Hannu Kulju
    Jani Touhonen
    Lari Vänttinen
    Matti Tikkanen
    Oskari Nieminen
    Paavo Partanen
    Pasi Auvinen
    Pasi Kräkin
    Simo Teräsranta
    Tero Muller
    Tomi Kankaanpää

    Kiitos heille.

    Mukaan vain sähköpostin kautta tietonsa mulle ilmoittaneet.
    Viimeksi muokannut Markus V; 30.3.2011, 18:46.

    Leave a comment:


  • joni89
    vastasi
    jep! Ottaa ilmeisesti vaan välistä... eli suosittelen tilausta suoraan tuolta "firmasta" viimeksi hommat sujuivat ihan ok. Toimitusaika on vaan n.1kk..

    Leave a comment:


  • Markus V
    vastasi
    Toi ebayn linkkihän menee tolle samalle myyjälle, joten samasta paikasta tulee tämäkin tilaus kun sun viimeksi hoitama.

    Leave a comment:


  • joni89
    vastasi
    Kattokaas toi linkki - > http://www.regulatuning.de/product_i...-einzeln-.html

    Leave a comment:


  • joni89
    vastasi
    Itse viimeks hoidin tuon kimppatilauksen ja toi verkko näyttäs ihan samalle.. Kun sulle selviää tilaajien määrä pyydä yhteishinta x.määrälle levyjä. Antaavat ihan mukavasti hinnasta pois kun tilaa reilummin. Itsekin voisin tuon tilauksen hoitaa samasta paikasta kuin viimeksi mikäli innokasta tilaajaa ei löydy. Itsellä tarvetta myös 1-levylle.

    Leave a comment:

Working...
X