Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kesäkumien kimppatilaus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kesäkumien kimppatilaus?

    Onkos muilla Tampereen audisteilla tarvetta kesäkumeille? Itse ajattelin ehkäpä hankkia uudet ja saksasta kai kannattaisi tilata useamman kerralla. Esim. Reifen.de tms. palvelusta. Vähän siis alustavaa kartoitusta tarpeesta....

    #2
    Reifenversand.com:lle voin antaa suosituksen. Homma toimii.

    Comment


    • #3
      kumeille on tosiaan tarve kesäksi.. joten mahdollisesti kiinnostaa.

      Comment


      • #4
        ois tarvetta, koosta ei viel varmuutta ;)

        Comment


          #5
          ffp:llä oli juttua että se kimppatilaus olisi turhaa koska, rahti on n. 18? per rengas kotiovelle tuotuna. näin ainakin jossain rengasmestassa.

          Comment


          • #6
            Olen itsekin katsellut noita saksan hintoja niin vanteita kuin kumeja mutta ei ne hinnat ole mun mielestä se halvempia.Jotkut hyvät 18"kumitkin pyörii siinä alta 200e kappale ja sitten rahdit päälle.Vanteissa säästää noin satasen,ehkä.Mutta siihen pitää vielä ottaa työt ja pultit yms. päälle.
            Mun mielipide siis että +-0 hyöty.
            Tietysti jos joku oikeesti tietää halpoja paikkoja niin ei muuta kuin infoa tänne.

            Comment


              #7
              Hiukan asiaa sivuten..

              Varmaan suurin osa on jo asian huomannutkin, mutta reifendirekt:in Suomenkieliset sivut löytyvät osoitteesta: www.rengas-online.com

              Comment


              • #8
                Ebaysta bongailin vanteita projektiini. Klapper-Autoteile lähettää vanteet Suomeen 60? hinnalla. Ebay. Aika kohtuullista, jos sopivat löytyy.

                Comment

                Working...
                X