Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lattiamatot Audiin, kimppatilaus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei näköjään löydy tuohon 19v käyttikseen, ni joutuu passaamaan.

    Comment


      Jeps, olisin ollut myös kiinnostunut c4:n matoista, mutta eipä näkynyt =(

      Comment


        Kannattaa muuten katsoa myös tarkkaan mitä tuolla sanotaan quattro-malleista, "Fits for Audi A6 4B/C5 Avant & Limousine 07.1998 - 07.2005 - Do not fit for "Quattro" models / LEFT HAND CAR ONLY". Ebaysta onnistui löytämään toiselta kauppiaalta (jwspecials) matot sekä compeen että kutoseen.

        Comment


          Victor, I'm in. laitan yv:n.

          Comment


          • Väliaikatietoa hankkeen etenemisestä. Nyt on seitsemän kanssa-autoilijaa ilmaissut halukkuutensa, joten ollaan varmaan aika lähellä tuota 35e/pari -hintaa...Odottelen vielä tämän viikon, kuten oli puhetta 31.5. asti ja sen jälkeen kysäsen noitten kaikkien saatavuutta. Mikäli kaikki on tilattavissa, ilmoitan jokaiselle privalla tilinummeron ja sen jälkeen, kun kaikki on laittanut suorituksen tulemaan, niin laitan tilauksen eteenpäin.

            Katsotaan sitten miten toimittelen noita muualle kuin tänne Jyväskylän seudulle. Ja kiitos vaan itsellenne aktiivisuudesta, kun jotkut oli jo etukäteen kiitelleet. :) Katsotaan nyt, kun saadaan tilaus eteenpäin ja lopulta _oikeat_ kamat Suomeen. ;)

            Comment


            • Itse kans kiinnostunut, ajattelin tossa jos jyyväskylästä toimittais kaikille pk-seudun halukkaille yhessä nipussa, itse liikun kirkkonummi-espoo-vantaa alueella ainakin. Siitähän niitä nakkelis kun ohi ajelee.

              Comment


              • Hienoa Toni! Se toki helpottaa paljon mun vaivaa, jos viittit siellä toimia kuriirina. :) Laitoinkin sulle äsken privaa itse matoista.

                Nyt meillä on jo 11 tilaajaa kasassa, allekirjoittanut mukaanlukien, eli hinta pitäis tosiaan jäädä siihen 35e/pari ja toimituskulut jaettuna per nuppi, niin tekee n. 1e päälle. ;) Olettaen, että tosiaan kaikkia haluttuja malleja on saatavilla, mutta eiköhän, koska suurin osa on laittanut suoran linkin haluamistaan matoista. Kiitos siitä! Pyrin kuitenkin vääntämään vielä rautalangasta itse tilauksen, jotta vältyttäisiin mahdollisilta virhetoimituksilta. Se vielä, että jos joku saa tilauksesta huolimatta väärät matot, niin saa itse hoitaa mahdollisen palautuksen / vaihdon ellei saa myytyä mattoja jollekin eteenpäin. Eikä tuosta 35 eurosta nyt kenellekään konkurssin luulis tulevan, jos ne ei sovikaan omaan autoon eikä saa myytyä eteenpäin...Mutta luonnollisesti pyrin siihen, että tilaus varmasti lähtee niin yksiselitteisenä eteenpäin, kuin se vaan mahdollista on!

                Vielä on muutama päivä aikaa ilmoittautua mukaan ennen kuin alan naputtelemaan tilausta eteenpäin! Seurailkaahan sitten aktiivisesti priva-viestejä niin saadaa maksupolitiikka nopeasti myös kuntoon ja tilaus eteenpäin. Niin juu, ja puhelinnumero olis ihan kiva, just in case jos tulee jotain akuuttia / yllättävää...

                Comment


                  Harmi kun noissa TT-matoissa on punasella kirjaimet eikä harmaalla. Muuten ois voinu harkita kun kerran taaksekkin ois matot tullu mukana.

                  Comment


                  • Mä oon mukana kimppatilauksessa jos sellainen järjestyy. Laitoinkin sulle Victor postia. Eli mulle kävis noi mustat matot punaisella A4 logoilla varustettuina.
                    Onkohan noissa ne nastat, joilla matot pysyy paremmin paikallaan?

                    Comment


                    • Jaahas, hommahan menee nahkapöksyjen tapaan _yllättäen_ mielenkiintoiseksi...Suurinta osaa noista tuotteista ei enää olekaan myynnissä ebayn ihmeellisessä maailmassa, mukaanlukien allekirjoittaneen mattosarja...Oletin, että noita on jatkuvalla tahdilla myynnissä, mutta ilmeisesti nyt ei näin olekaan.

                      Noh, odotellaan nyt ylihuomiseen, jotta kaikki on ehtinyt mukaan. Sen jälkeen laitan mailia ja kysäsen, että mikäs on oikein homman nimi ja saako niitä mattoja vai ei...

                      Edit. Komento takas, googletin kotisivut ja tuoltahan niitä tosiaan löytyy. Jos jokainen viitsisi vielä laittaa uudelleen suoran linkin tuolta kotisivuilta haluamistaan matoista, koska kaikki ei ole maininnut minkälaisella logolla matot haluaa. Eli vaikka Auton malli on tiedossa, niin ebayhin viittaava suora linkki ei nyt sitten enää pelitä. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta, en tajunnut, että noi ebayn linkithän tosiaan poistuu sitä myötä kun huudot umpeutuu...

                      Tuossa siis vielä linkki yrityksen kotisivuille http://www.tuning-art.com/
                      Viimeksi muokannut Victor; 30.5.2011, 18:13.

                      Comment


                      • Mitä vit*! Ei löydy enää tohon aakolmoseen mattoja. Kummastakaan paikasta...

                        Comment


                        • Elä Teemu ressaa, onhan tuolla kotisivuilla sekä sport editio-malleja, että A3-logolla varustettuja. Eivät vaan ole maininneet vuosimallia, joten se mun pitää kysyä/selvittää. Tuon takia pyysin, et laittasitte vielä uudelleen viestinä millaset matot haluatte, ja jos ei löydy suoraa linkkiä tuolta kotisivujen kauttakaan, niin se, haluatko Sport edition-versiot vai nuo "klassiset".

                          Kyselen huomenna maililla infoa saatavuudesta, toivotaan, että kaikille halukkaille löytyy edelleen sopivat lätkät!

                          Comment


                          • On siellä vuosimallitkin mainittu. Klikatkaa haluamaanne mattomallia, sen jälkeen rullaatte sivun alareunaan, niin sieltä löytyy matot vuosimallien mukaan. Taitaa siinä olla myös alasvetovalikkokin. Siis tuolla http://www.tuning-art.com/ sivustolla.

                            Comment


                            • Ah, en huomannutkaan tuota valikkoa! Juu eli otetaan tuollaiset parhaat mahdolliset :)

                              http://www.tuning-art.com/Luxury-flo...-712_s1_x2.htm

                              Comment


                              • No niin, meitähän olikin sitten mukavat 15 tilaajaa kasassa allekirjoittanut mukaan lukien. :) Laitoin äsken maililla kaikkien haluamat mallit ja pyysin vastaamaan, että noita tosiaan on saatavilla. Sen jälkeen laitan jokaiselle maililla tilinumeroni ja summan. Sain hintatiedot ja ne menee siten, että Exclusive ja Sport edition matot 35e/pari ja High Premium 32e/pari. Lukekaahan aktiivisesti privaviestejä, ne ketkä on laittanut jo puhelinnumeronsa privalla niin laitan tekstiviestinä tilinumeroni ja summan.

                                Odotellaan nyt ensin, että tulee vahvistus kaikkien mattojen saatavuudesta ennen kuin aletaan rahoja siirtelemään.

                                Comment


                                • Pistin sulle Victor privaviestiä - mikäli vielä ehtisi yksi sankari mukaan tilaukseen!

                                  Comment


                                  • Vastaus tuli ja ainoastaan yhtä haluttua mallia ei ollut enää saatavilla. Sen lisäksi muutamaan B5:een oli jotain säätämistä ilmeisesti kiinnitysnastojen osalta. Laitoin teille niistä privaa, joten laitelkaahan vastauksia asap. Suurin osa halutuista malleista oli ok ja lähettelen teille privaa / tekstiviestejä vielä tänään.

                                    Ja Atro, kyllä ehdit vielä hyvin mukaan!

                                    Comment


                                    • Pientä hienosäätöä vielä muutamien tilausten / haluttujen mallien kanssa, mutta edelleen n. 15 tilaajaa on kasassa, koska jokunen uusi on tullut vetäytyneiden tilalle. Tänään lähti taas maililla kysely ja kohta laitetaan tilaus eteenpäin. Maksujakin on tullut jo suurimmalta osalta, kiitos siitä!

                                      Comment


                                      • Nonni, viimeinkin pienen väännön jälkeen (kielimuuri... :D) saatiin kaikille halutut tuotteet tilattua. Eilen lähti tilaus eteenpäin ja maksun laitan menemään maanantaina, koska silloin pitäisi olla kaikkien suoritus näkyvissä mun tilillä. Lupasivat toimittaa ne asap, kun olen maksanut. Tässä vaiheessa kaikki siis vaikuttaa olevan kunnossa, toivottavasti laatu on hyvää ja tilatut tuotteet oikeita. Yhteensä 17 tilaajaa tähän lopulta löytyi, kiitos teille siitä! Itse en ole noista rahastanut mitään, kulutkin on jaettu tasaisesti kaikkien kesken. :)

                                        Comment


                                          Hienoa!!
                                          "Itse en ole noista rahastanut,mitään, kulutkin on jaettu kaikkien kesken. :)" Clubiveljeyttä parhaimmillaan!!

                                          Comment


                                          • Piru mä oon myöhässä :p just sain kinderin pois talvitelakalta :)) no aina ei voi voittaa!!!

                                            Comment


                                              B5 mustat S-Line tai tuolla ylempänä vanhassa viestissä oli linkki mustiin S4 logolla oleviin. Jos moisia löytyy niin mukana !

                                              Comment


                                              • No niin, nyt tuli tänään maili, että matot on luovutettu DHL:n kuljetettavaksi. Mukavan ripeetä toimintaa, kunhan vielä tulis sitten kaikille oikeanlaiset kamppeet. Uskoisin, koska sen verran noitten kanssa kuitenkin hierottiin...Toivotaan, että DHL:n palvelu myöskin toimii eikä ne jää virumaan johonkin konttiin esim. Suomen päässä, kuten joskus on käynyt...Ilmoittelen, kun ovat täällä!

                                                Sorry Eemeli, nyt oot hiukan myöhässä, kun deadline oli jo 31.5. Ehkä jatkossa joku puuhaa uuden kimpan.

                                                Comment


                                                  Eipä mithän! Emmä ala hättäilleen! Minun vika ko en ole ollu herreilä ja lukenu tarppeksi aikasempia viestejä :)

                                                  Comment


                                                  • Kunnioitettavan ripeää toimintaa, matot tulivat tänään! Ainakin omat matot olivat passelit ja varsin laadukkaan oloiset. Toivottavasti kaikille tuli nyt oikeat matot, ainakin lähetyslistan mukaan, mutta tarkistan vielä huomenna töissä...Ehdin lähettelemään mattoja eteenpäin vasta ensi viikon puolella, joten palaamme asiaan lähiaikoina. :)
                                                    Viimeksi muokannut Victor; 21.6.2011, 08:43.

                                                    Comment


                                                    • Mitä tässä on nyt sovittu, vai onko mitään? Kuuluiko rahti tuohon hintaan ja/tai onko nouto mahdollisuutta pk-seudulla?

                                                      Comment


                                                      • Siis Suomen rahtia ei ole maksettu. Alustavasti on sovittu, että lähetän matot Guillermolle tai Tonille (kts. viestiketju ylempänä) pk-seudulla asuvalle, joka sitten jakelee ne siellä eteenpäin ja laskuttaa oman vaivanpalkkansa / rahdin oman tunnon mukaan. Allekirjoittanut ei oo edelleenkään veloittanut tästä touhusta, joten kun vien matot Matkahuoltoon, niin sen jälkeen olen oman osuuteni suorittanut ja vastaanottaja maksaa rahdin. (joka ei ole varmasti 5-10e enempää)

                                                        Täällä Keski-Suomessa olen luvannut jaella mattoja eteenpäin.

                                                        Comment


                                                        • Jeppistä, jos haluaa noutaa kirkkonummelta (masala) iltasin/työaikaan Vantaalta pakkalasta niin en mitään kuluja ala pyytelemään, mutta jos haluaa toimitusta johonkin mun reitiltä poikkeavasti niin erikseen sovitaan.

                                                          Ne jotka mun kautta haluaa matot niin niitten kesken jaetaan Matkahuollon rahti tasan.

                                                          Voisi vaikka halukkaat laittaa mulle privaviestiä, Nimimerkki+mieluisin toimitustapa. Laitan sitten Victorille listan niistä.

                                                          Comment


                                                          • Jes, mulle käy miten vaan. Lähden maanantai-iltana viikoksi reissuun, joten jos mahdollista, niin yritän saada tuon pk-seudun setin maanantaina Matkahuoltoon joko Tonille tai Guillermolle. Sopikaa keskenänne kumman ne on helpompi jaella etiäpäin. Muille yritän laittaa niin ikään tavarat matkaan maanantaina, jos suinkin ehdin!

                                                            Comment


                                                            • noniin, eli pk-seudun matot tulee minun kautta. Sovitaanko deadlineksi ilmottautumiset sunnuntaihin mennessä? Laitan sitten Victorille listan henkilöistä sunnuntai iltaan mennessä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X