Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pääkaupunkiseutu: parittomien vkojen lauantai klo 14 Teboil Koivuhaka

Collapse
Tämä on kiinnitetty aihe.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mahdollisuuksien mukaan täytyy yrittää osallistua tolla vanhalla (ehti joku ostaa autokuumeen kohteen ennen minua).

Comment

Tämä Moottorikahvila sopisi Nihtisillan miitin rinnalle, ei syrjäyttäväksi vaihtoehdoksi. Jos ABC:lle kokoonnutaan kuukauden 1. lauantaina, ideaaliajankohta Moottorikahvilalle olisi minun mielestäni n. 2 viikon etäisyydellä tuosta ABC-lauantaista, ja omasta puolestani tosiaan kannatan arki-iltaa eli käytännössä torstaita. Kalenterin mukaan sopivia päiviä olisivat siten esim. to 21.5. ja to 18.6.
      [COLOR="Navy"][edit: näemmä 21.5. varattu 12-18 GM-Cruisers kauden avaus, 18.6. 16-20 Cruising-ilta; olis varmaan pitäny lukea nämä ennen ehdottelua. No, to 21.5. klo 18-20 on kai vapaana, ja Teron ehdottama 4.6. onkin ainoa vapaa torstai kesäkuussa, ellei näihin ruuhkaisiin hetkiin valita eri paikkaa... Ei ollutkaan niin helppoa tämä.][/COLOR]

En kuitenkaan tarkoita sotkea Teron ansiokasta järjestäytymishenkeä, ja tulen kyllä minä tahansa sovittavana torstaina paikalle, jos vain olen Helsingissä. Yleensä ei torstai-iltaisin ole menoja, mutta viikonloput etenkin kesäisin täyttyvät monenlaisilla reissuilla. Jos säät suosivat, ehdotan itäpuolenkin tapaamiseen myös pientä maisemakierrosta. Itse olen ajellut enemmän juuri itäisiä teitä, joista löytyy vaikka joka kerralle oma mielenkiintoinen reittinsä.
      Viimeksi muokannut ssavol; 8.5.2009, 13:12. Perustelu: kirjoittaminen ennen ajattelua

Comment

Rinnalle mie tuota Moottorikahvilaa ajattelinkin näin kesäkauden ajaksi. ABC-miittejä on sen verran harvoin ja vain lauantaisin että Moottorikahvilalle voisi mennä jokin toinen päivä tai ilta.

Kyllä mie luulen että meidän muutama auto mahtuu sekaan vaikka siellä joku porukka jo olisikin paikalla. Ja mielenkiintoistahan se on nähdä GM-Cruisersienkin autoja, on niissä setä samulin vehkeissä jotain kiinnostavaa kuitenkin. ;) 21.5. (ja koko muukin toukokuu) on kyllä omalta osalta buukattu joten silloin en varmaankaan ole tulossa. Mutta ei muuta kun lyödään muutama päivä lukkoon ja jokainen sitten tulee paikalle omien kiireidensä mukaan.

Comment

21.5. taitaa olla Helatorstai, josko sillä mitä merkitystä on.

Minäkin pääsisin viikolla melkein paremmin liikenteeseen, kuin viikonloppuna. Työt kun sijaitsee siinä Sipoon naapurissa, Kilpilahdessa, olen jo valmiiksi lähes paikalla. :)

Comment

Ai hitto, Helatorstaihan se tosiaan on. En mä pääse, oon silloin reissussa aamusta alkaen :-D Kyllä nyt voi olla ylpeä ideoistaan...

Comment

• en pääse koskaan nihtisiltaan kun olen lauantaisin aina tuohon aikaan töissä =( miten olisi tosiaan jos jollekkin toiselle ajankohdalle olisi tarjolla pk-seudulla miitti, niin tämäkin neitokainen pääsisi paikalle=) olisi ihan mukava päästä paikan päälle kyselemään kinkkisiä kysymyksiä;)

Comment

• pänttönen: päivät olis jees=)

Comment

Niin, onko näitä päiviä löyty lukkoon?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viesti
                    Niin, onko näitä päiviä löyty lukkoon?
                    Jaa-a.. Ei ainakaan kukaan ole väittänyt vastaan tai tehnyt muitakaan ehdotuksia niin lyödään nämä päivät sitten lukkoon. 27.6. en itse pääse paikalle ja silloin on Kemoralla ACF:n oma tapahtuma joten pitäisiköhän sitä vielä miettiä?

Comment

Itsehän voisin siinä tapauksessa ajella kotiin moottorikahvilan kautta. Muita klubilaisia tulee jos on tullakseen. =)

Comment

Jeps, mulla on nyt omassa kalenterissa nuo päivät ja ajelen joka tapauksessa ainakin torstaina 4.6. tuonne Moottorikahvilalle duunipäivän jälkeen. Tulee sitten muita jos on tullakseen. :)

Comment

Mihinkäs asti porukkaa on tuolla abc:lla yleensä ollu itse ajattelin tulla ekaa kertaa käväsee nyt lauantaina, isoveli vaa prkl meni laitta ristiäiset siihen keskipäivälle niin sinne pitää mennä. Sillä vain että onko mitään järkeä lähteä ajelemaan itä-helsingistä nihtisillalle vasta kahden aikoihin aikaisintaan ?

Comment

Klo 14.00 ---> on miitin alkamis aika kuten otsikostakin voi luntata. :)

Comment

Ensi lauantaina varmaan itse tulee pyörähdettyä tuolla Youngtimerajojen jälkeen, arviolta 16 - 16.30 maissa aikaisintaan.

Comment

Lauantain miittiin en pääse, torstain kahvilaan tulen jos saan auton ajoissa huollosta.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                                  isoveli vaa prkl meni laitta ristiäiset siihen keskipäivälle niin sinne pitää mennä.
                                  Sama vika, paitsi että ristiäiset alkavat kolmelta, mutta isoveli on kuitenkin syyllinen. Tällä kertaa pitää jättää vertaistukiryhmä väliin...

Comment

Aika huonoa keliä luvattu huomiselle jos meinaa moottorikahvilaa lähtee katsastaa. :(

Comment

Taitaa tuo Moottorikaffela olla puukattu huomenna vai mahtuuko sekaan?

http://www.moottorikahvila.fi/kalenteri/

To 4.6.
                                      16-20 Fiat 500/126, Steyr Puch, Neckar ja Autobianchi-ilta
                                      Moto Kennel kokoontuu alk. 18.30
                                      Moto Team kokoontuminen n. 18-20

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kallel Näytä viesti
                                        Taitaa tuo Moottorikaffela olla puukattu huomenna vai mahtuuko sekaan?

http://www.moottorikahvila.fi/kalenteri/

To 4.6.
                                        16-20 Fiat 500/126, Steyr Puch, Neckar ja Autobianchi-ilta
                                        Moto Kennel kokoontuu alk. 18.30
                                        Moto Team kokoontuminen n. 18-20
                                        Eiköhän sinne sekaan mahdu. Itse ajattelin nyt joka tapauksessa kelistä huolimatta ajella tuonne työpäivän jälkeen.

Comment

Ai että kun meillä on täällä mukavaa! :) Hieno paikka, kyllä harmittaisi jos olisin jäänyt pois.

Comment

Juu, oli upea hardcore-miitti! Ja paljon sellaisia autoja joita en muista ennen nähneenikään. Poistuessa tuli vielä Audeja vastaan, mahtoivatko yrittää liittyä joukkoomme parin tunnin viiveellä...

Comment

Juu ihan ehta Abarth tuli bongattua pihalta ja niitä Steur-Puckeja riitti.
                                              Oli muuten niiin isoja korvapuusteja ettei kehdannut ostaa.
                                              Taisi Tim tulla vastaan sillalla..

Comment

Mulla meni suunnitelmat uusiksi pahemman kerran. Josko seuraavaan pääsisi.. Harmittaa.

Comment

Olikin salibandymatsi tänään illalla joten en päässyt kurkkimaan paikkaa, harmi. Noh, voitettiin sentään joten jotain lohtua.

Comment

• Onkos moni tulossa lauantain mittiin nihtisiltaan?

Comment

• Jää väliin. Audi maalaamolla ja omistaja firman pippaloissa.

Comment

• koetan tulla. Kattoo miten ohjelma tuolle päivälle suttaantuu.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kenni_ Näytä viesti
                                                          Onkos moni tulossa lauantain mittiin nihtisiltaan?
                                                          Jos on poutaa.

Comment

• Harmitti, kun ei eilen päässyt tonne moottorikaffilaan...ens kerralla sitte.

Huomenna näyttää pahasti siltä, ettei miittiin pääse. Pitäis illalla mennä kattoon toin Suomi-Liechenstein peli ja ennen sitä olisi kaikenlaista puuhaa...

Comment

• en taaskaan pääse...no en ole koskaan aiemminkaan onnistunut pääsemään joten perinne jatkuu...

Comment

Working...
                                                              X