Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

(Audi-)nuorison kokoontumiset Tampereella.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• (Audi-)nuorison kokoontumiset Tampereella.

Audi-nuoriso kokoontuu Tampereella jokaisen kuun ensimmäisenä lauantaina. Kokoontuminen Pyynikin näkötornille klo 18.
    Huom ! Talviaikaan miittejä järjestetään epäsäännöllisesti joten ohjeena: seuraa kirjoittelua, viimeisimmälle sivulle päivitetään aina tulevan miitin ajankohta.

Kauempaa tulijoille naviin osoite: Näkötornintie 20 33230 Tampere
    Kartta: http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta...+n%E4k%F6torni
    Viimeksi muokannut jugurtti; 24.1.2011, 14:42. Perustelu: Pyynnöstä.

Mitäs tämä kruisailu ehtoo pitäisi sisällään? Nykyäänkin porukka käy jo kahden viikon välein höpöttelemässä ja kahvilla miiteissä, näin kesäkautena pyynikillä. Itse ainakaan en niin välitä kruisailusta, jos se on ihan vain hämppiä ympäri.

Toki pidemmät reissut autoletkan kanssa ihan mukavia, pari pemaria vain matkaan niin voi samalla heittää hervotonta juttua, siinä ajelun ohessa :-)

Tuo 19 päiväkin saattaa monelle olla huono, taitaa suurin osa suunnata mökeille juhannusta ottamaan vastaan tms. Mutta ideana en tyrmää, katsotaan miten väki ottaa tämän ajatuksen vastaan.

Comment

Omasta puolestani voin sanoo etten juuri arkisin ehdi noihin miitteihin koulun, reenien ja töiden puolesta. Hämeenkadulla ei pysty ajeleen edes tolla TT:n s-line alustalla yli 30kmh, joten hämppiosion vois melkein jättää mun puolesta pois kokonaan. Varsinkin nyt kun coil-overit on tulossa niin eihän siitä mitään tulisi. Sen sijaan joku pidempi reitti olis vallan mainio heittää isommalla letkalla. Ajankohta onkin sitten sellainen asia, jota voidaan alkaa tässä topikissa miettimään paremmin.

Comment

Totta tosiaan taitaa juhannus painaa siinä kohtaa päälle.. Sitten kannattaa aikaistaa tai myöhäistää ajankohtaa.
        Tässä ehkä onkin vaihtoehto juuri niille kahden viikon välein tapahtuville höpöttelymiiteille ja sokerimunkeille ;) Tarkoituksena ei kuitenkaan ole hämeenkatua päästä päähän vetää ikkunat auki popittaen, kuten Juhakin jo sanoi. Sillä tätä lähdettiinkin miettimään ja hakemaan "rennompaa", ja sanotaanko sitten että sitä nuorempaa (henkisesti tai fyysisesti) Audipolvea ehkä enemmän koskettavaa miittiä/kruisinkia. Mitään virallista häppeninkiä tässä ei haeta, vaan lähinnä useamman kuin kahden henkilön/auton tapaamista ja jutustelua. Jos ei muita nappaa, niin Juhan kanssa pidetään sitten taas kahdeksan rinkulan kruisinki ;)

Zoikkelin kanssa olen turissut, ja hänkin mahdollisuuksien mukaan varmasti on tulossa, vai? :)

Ei tullut tosiaan tuota juhannusta mietittyä. Joten ajankohtaa täytyy varmaan rukata!

Comment

Mun puolesta ajankohtaa vois vaikkapa aikaistaa ja jos porukka sitten innostuu kokoontumaan, jutustelemaan, vaikkapa syömään (?) porukalla ja kruisailemaan jonkin mukavan pätkän niin tässä kesän mittaan voidaan pitää vastaava ilta uudemman kerran. Modet voisivat muuttaa otsikon vaikkapa tyyliin "Cruising-ilta Tampereella kesäkuussa", mikäli vaan mahdollista :)
          Viimeksi muokannut jugurtti; 3.5.2009, 16:03.

Comment

Miten ois sitten perjantai 5. tai 12. kesäkuuta? Mulle kävis ainakin ne ihan hyvin.
            Toi on mun mielestä ihan hyvä idea, että kävis vaikka syömässäkin! Jos ei muuta, niin vaakon nakilla :D
            Eipä tätä varmaan tarvi kovin Audistiseksikaan suunnata. Voihan sinne tulla muillakin vageilla jos haluaa. Se on mulle henk. koht. aika sama. Asenne ja meininki on pääasia! :)

Comment

Kun saadaan vähän selville, että onko porukalla innostusta lähtee miittaileen, kruisaileen ja vaikka syömään niin vois varata vaikkapa Hookista ison pöydän ! Ja kyllä noista joko 5 tai 12 päivä vois alkaa sorvaileen jotain. Onko kiinnostusta porukalla ?

Comment

Kyllähän sitä voisi lähteä pyörähtämään, molemmat ajankohdat(5&12) todennäköisesti käyvät. Pitää nyt vielä tarkistaa, ettei työpäivä satu kohdalle.
                FFP:n puolelta voisi varmaan kiinnostusta asiaan kysellä myös.
                Kannattaisin myös tuota että, pidemmän lenkin heittäisi porukalla. Hämeenkatua pyrkisin kyllä silti välttelemään viimeiseen asti, vaikka ei tuolla omalla traktorilla ongelmia tuotakaan. ;)

Comment

Täältä tulee ainakin 1 audi letkaan mukaan ja itselleni on se ja sama mistä letka menee kuhan menee. Hyvä idea ja samalla oppistunteen vähän nuorempaakin audi porukkaa. Ei sillä että audi kuskit vanhoja olisivat :)

Kaikki päivät käyvät!

Comment

Joo, ei siellä pynsän miiteissäkään mitään ikärajaa ole, että tervetuloa vaan. Siitähän se keski-ikä sitten nuorentuu. :)

Comment

Tuulta purjeiden alle ja hyvin ymmärretty idea, hieno homma!
                      Pitäskö nyt heittää vaikka se 12.6. alustavasti päiväks, niin ei tarvi koko ajan sitten kahta eri ajankohtaa miettiä? Tuntuu ainakin käyvän tähän kirjottaneille tuo päivä.
                      Ajankohta vois olla vaikka 19-20 aikoihin? Parempia ehdotuksia otetaan vastaan, kuin myös sitä ensimmäistä tapaamispaikkaa voi ehdotella.
                      Itselläni ei ole mitään sitä vastaan että haalisi kasaan ffp:n porukkaakin, jos siellä innostuneita ja tämän kaltaisen miitin henkisiä löytyy.

Vaatii ehkä vähän "rohkeutta" noihin "aikuisten audi-miesten" miitteihin osallistuminen osalla porukasta, joten tässä on ihan hyvä vaihtoehto sitten niille junioreillekin pitää oma miitti. Ei tämä mitään kilpailua kuitenkaan kypsempiä audisteja vastaan ole :) Itse muutaman kerran Tampereen miiteissä käyneenä totesin, että vähän orpo olo siellä saattaa olla junnuna :)
                      Ei sillä etteikö henki olisi silti hyvä ollut sielläkin, mutta jutut vielä itselle vähän kaukaisia, kun ei ole tästä lasikuitumaailmasta päässyt vielä seuraavalle tasolle ;)

Comment

Meikä on ainaki iha mukana :D Pitäny tuo Jimin Acekin nähdä jo pari kertaa mutta aina se on jääny. Itse en noihin pyntsä-kahvitteluihin oikee keskellä viikkoa ikinä kerkiä. Siiville hookkiin ja vähä kesäfiilistelyä vähän nuorempien klubilaisten kanssa, kuulostaa hyvältä! Ainoo että sais kyllä tuota ajankohtaa juu aikastaa reilustikki:)

AINII PEE ÄS toi pikkumustan puskuri raapii hämpillä aika lahjakkaasti :)
                        Viimeksi muokannut cykloN; 4.5.2009, 21:12.

Comment

Laitetaan hämeenkatu pannaan! ;) Onhan sitä muitakin reittejä keskustan ohitukseen suuntaan tai toiseen!

OT: Oishan tuo aikasempikin ajankohta ihan jees :) Pistäs Juho privaillen Juhan ja meikäläisen kanssa, niin katotaa joku viikonloppu vaikka aikasemmin jos nähtäs! ;) Mä kuitenkin oon Tampereen päässä tässä useana viikonloppuna.

EDIT: Aivan loistava otsikko saatu tälle topicille, kiitos modet! ;) Saadaan laajennettua acf:n miittitoimintaa ja "nuorisollekin" omaa kivaa :)

Comment

Laittakaa tännekin messua jos viikonlopun aikana nykäsette audeja kohti prismaa esim.

Comment

Tämä menee nyt varsinaisesta aiheesta hieman OT:ksi, mutta itse olen ainakin 22.-23.5. Tampereella, joten sillon vois jotain pientä pitää kans.. Jos muutaman auton kasaan saa. (Touniks, cykloN, jmracing, minä.. Zoikkeli?)
                              Voihan tästäkin nyt tässä puhua, niin ei tarvi uutta aihetta aloittaa :)

Tuo otsikon tapahtuma kuitenkin siis pidettäköön nyt silloin 12.6. kuten on puhuttu jo!

Comment

Varmaan vvuori & Jaska.V:kin vois olla houkuteltavissa mukaan. Vai mitä ? Niin ja käy mulle aikaisempikin miitti mutta pidetäänhän kuitenkin tuolloin 12.päiväkin alkuperäisen suunnitelman mukaan tuo toinen.

Comment

Jep, otsikon tapahtuma pidetään kyllä tuolloin 12.6.! :)
                                  Tässä nyt suunnitellaan hätäsemmille aikasempaa miittiä ;)

Comment

Täälläpäinkin innostuttiin samantein mutta 22-23.5 ja 12.6 molempina päivinä iltavuoroa pukkaa listan mukaan, koittakaa pitää tää nuorempien "iltamat" pyörimässä niin pääsen toiv. joku kerta mukaan. Olin tuolla pirkkalassa yks kerta ja oli kyllä vähän "orpo " olo kun kaikki niin kokeneita clubilaisia.:)

Comment

Lauri, kyllä me näitä pidetään pyörimässä jos vaan porukalla innostusta on. Tervetuloa vaan mukaan ! Niin ja hätämiitti onnistuu mun puolesta myös. Mukana ollaan ! ;)

Comment

Nyt pojat sitten vaan sitä hätäsempien ihmisten miitin päivämäärää ? Ehdotuksia ehdotuksia ! Jimi jo jotain huutelikin tuolla aiemmin :)

Comment

Tänne sopis La 30.5, Perjantaina vielä yövuoro niin lauantaina kerkeis.. Seuraava vapaa viikonloppu menee yli juhannuksen kun duunia niin pirusti. Täytyy suunnitella aika hyvissä ajoin mun nää miitit kun ~100km treellekin matkaa..:)

Comment

Mahdollisesti tuo 22-23.5 kävisi, to-pe yön olen töissä, mutta viikonloppu vapaa näillä näkymin.

Comment

Itellä toi pikamiitin ajankohta on oikeestaa aika sama. Ei tästä treelle kuitenkaa aja kun sen parikyt minuuttia. Ei välii oo vaikka olis heti ens viikonloppuna.

Comment

kerätää remmi vaa kasaa ja sitku ollaan kasas nii voidaa miettiä enemmä jatkoa yms näiden cruisailujen merkeis. Itselläni sama homma kun cykloN:il eli iha mikä päivä vaan onnistuu :)

Comment

Jep hyvä juttu ! Mullekkin pitäis passata oikeestaan millon vaan :)

Comment

pe 22.5. tai la 23.5. on mulle hyvät, ihan kumpi vaan. Siitä seuraavana viikonloppuna kun painaa päälle muijan amk-valmistuminen ja sen pikkusiskon lakkiaiset, joten ei kykenis sitten oikein irtautuun juhlahumusta silloin.

Aika vois olla varmaan siinä klo19-20 paikkeilla? Ja pitäskö tuokin sitten sopia aloitettavaks vaikka näkötornilla? Tästähän tulikin hätänen miitti ;)
                                                    Ainakin tän alotteellisuuden perusteella varmasti saadaan näitä "nuorten" mittejä pyöriin aika ajoin. Ja kun pitää viikonloppusin, niin saattaapi tällä nuorisolla olla hyvinkin mahdollisuudet päästä paikan päälle, kun ei ole mökkireissuja ja perheiltoja jne luvassa.. ;)

Eli tiivistettynä, pe 22.5. tai la 23.5. pyynikin näkötornilla (esim.) klo 20! Tähän voi vahvistella sitten itsensä tulevaksi. Tämä siis on ns. hätäisten miitti, ja otsikon 12.6. miitti on siis voimassa oleva myöskin!

Comment

Pikkurinkulat ;)

Comment

Enpä niin pienistä tiedä mutta mutta :) Jos oikeasti olisi enemmänkin nuorempaakin kaveria tulossa niin voisin itsekkin tulla!
                                                        Hajosin jostain syystä täysin tuolle Audi-Jugendille :D

Comment

Eiköhän tuolla pidemmällä varotusajalla saada sellanen ainakin kymmenkunta tulemaan tällä tahdilla tuolloin 12.6.. Jos vielä ffp:n puolelle laitetaan infoa, niin varmasti sieltäkin tulee jokunen. Pääasiassa ehkä kuitenkin tätä "oman foorumin" porukkaa yritetään haalia kasaan.

Tuo hätämiitti tulee vähän lyhemmällä varotusajalla, mutta sinnekin tottakai kaikki tervetulleita! :)

Comment

"Hätäisten" cruising-ilta !

-Päivämäärä: Perjantai 22.5.2009 klo 19.00
                                                            -Kokoontumispaikka: Pyynikin näkötorni
                                                            -Kauempaa tulijoille naviin osoite: Näkötornintie 20 33230 Tampere
                                                            -Kartta:
                                                            http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta...+n%E4k%F6torni

Tarkoituksena on siis pitää rento ja mukava ilta, cruisailla porukalla, käydä vaikka syömässä ja muutenkin tyyli on vapaa. Paikanpäällä voidaan katsoa miten juttu luistaa ja mitä porukka haluaa tehdä !

Lykkäähän nimeäsi aiheen jatkoksi, niin muutkin mietiskelijät näkevät miten on porukkaa tulossa, jotta voivat tehdä itsekin päätöksen tulla paikan päälle! Niinhän se on, että ihmiset tulee ihmisten luo.

Comment

Working...
                                                            X