Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 sportback tarkoitettu mummoajeluihin...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S3 sportback tarkoitettu mummoajeluihin...

    Autoa muuten kuin mummoajeluihin harkitseville pieni vinkki: älkää ainakaan S3:sta ostako!

    Olen nyt ajellut vuoden -08 S3 Sportback:llä noin vuoden ja 25tkm, tuossa pari kuukautta sitten huomasin että reippaalla vauhdilla oikealle kääntyvään mutkaan ajettaessa / sen jälkeen kun seuraavan kerran painaa kytkinpoljinta, se ei nousekaan heti täysin ylös, vaan jää puolen välin alapuolelle. Poljin saattaa palautua sekunnin parin kuluttua takaisin ylös tai saattaa jäädä sinne pitkäksikin aikaa. Kytkin tosin toimii jotenkin koko ajan, irroittaa eikä luista, mutta käyttö aika todella hankalaa ja epämiellyttävää.

    Vian tultua muutaman kerran esille, vein auton huoltoon ja siellä vaihdettiin muistaakseni poljinsylinteri ja taas ajoon. Ekan pienen testin jälkeen huomasin, että mitään apua ei tullut -> auto uudelleen huoltoon.

    Vaihdettiin työsylinteri ja joku painelaakeri yms (en tunne kytkimen tekniikka riittävän hyvin osatakseni sanoa tarkemmin) ja auto taas ajoon. Vika tuli taas heti esille, eli ei siis toisestakaan korjausyrityksestä apua.

    Ei muuta kuin taas kyselyä Audicenteriin, että mitä seuraavaksi vaihdetaan...vastaus parin päivän päästä oli seuraavan tyypinen:

    Kyseistä ongelmaa tavattu tehtaan mukaan muutamassa tapauksessa aikaisemminkin, eikä asiaan ole korjausta olemassa. ON KUULEMMA AUTON OMINAISUUS!! ;)

    Siis mitä häh??? Autossa, jonka ajo-ominaisuudet suunniteltu hieman nopeampaan menoon ja tehoakin enemmän kuin perus A3:ssa, on ominaisuus, minkä takia reippasti mutkaan ajettaessa se ei enää toimi kunnolla...!? ¤¤%¤%¤%¤

    ELI SIIS JOS HALUATTE AUTON, JOLLA VOI AJAA OIKEALLE KÄÄNTYVÄSSÄ MUTKASSA REIPPAAMMIN, ÄLKÄÄ OSTAKO S3:sta!!

    #2
    Estääkö kytkinpolkimen toiminta oikealle kääntymisen?
    Jos ei estä, niin ei siinä liene silloin syytä olla autoa ostamatta.

    Mikäli tehdas ei ole vielä vikaan löytänyt korjausta, ei sekään liene varsinainen syy auton hylkäämiseen.
    Sikäli kun kytkin vielä toimii kuten pitää, kyseessä on polkimen liikerataa koskeva ongelma - onko siinä syy jättää auto ostamatta tai huutaa ympäriinsä ettei kukaan vaan sellaista osta?
    Siis mitä häh???

    Comment


    • #3
      Itselläni on 07 s3, ei sportback ja en ole omalta osaltani huomannut tuollaista vikaa laisinkaan missään tilanteessa. Sulla on sattunut nyt vaan huono tuuri ton asian kanssa. Ei tuon asian takia yleistää. Toki jos ei autosta muuten tykkää niin jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
      Viimeksi muokannut porkkis; 20.10.2009, 20:32. Perustelu: koko viestin lainaus tarpeetonta, lainaus poistettu

      Comment


      • #4
        Tämä "ominaisuus" ei estä oikealle kääntymistä, mutta auto ei toimi kunnolla sen jälkeen, kun oikealle kääntyvän mutkan ajaa reippaammin...eli esim. reipas mutkiin ajaminen ei autolla onnistu tämän takia, elleivät kaikki mutkat satu olemaan vasemmalle kääntyviä;)

        Eikä ole ainoastaan minun autossani ollut "ominaisuus", vaan kuulemma tavattu muutenkin...ei toki varmasti kaikissa ole.

        Itse en ainakaan ostaisi autoa, jossa on kyseinen "ominaisuus"...mutta, voihan sillä ajaa esim. suoraan reippaasti eli jos käyttö rajoittuu siihen, niin mikä ettei. Auto toki muuten ollut kiva ajella!

        Comment


          #5
          Jos yksi osa sattui yksittäisestä autosta hajoamaan, eikä sen korjaamiseenkaan heti löytynyt tekijöitä, sehän tarkoittaa tietysti koko kyseisen automallin yleisesti olevan käyttökelvoton...

          En tiedä kyseisestä tapauksesta mitään, mutta ei käsittääkseni ole valitettavasti ensimmäinen kerta, kun marmorilla todetaan, että "ei onnistu korjaus, se on ominaisuus" tai "ikinä kuullutkaan, ei mahdollista". Ja valitettavuus tässä tulee siitä, että lausahdukset eivät oikein vastaa todellisuutta.

          Mutta onneksi valinnanvaraa löytyy. S:än eteen voi ottaa R:än ja summata numeron perään lisää :)

          Comment


          • #6
            Jos yksi osa sattui yksittäisestä autosta hajoamaan, eikä sen korjaamiseenkaan heti löytynyt tekijöitä, sehän tarkoittaa tietysti koko kyseisen automallin yleisesti olevan käyttökelvoton...
            Kuten jo aikaisemmin mainitsin, ei ole kyse yksittäisestä autosta, vaan huolto kertoi valmistajalta saadun tiedon mukaan samaisia ongelmia olleen tiedossa useampiakin....mutta ei tietenkään kaikissa ole kyseistä vikaa/ominaisuutta.


            En tiedä kyseisestä tapauksesta mitään, mutta ei käsittääkseni ole valitettavasti ensimmäinen kerta, kun marmorilla todetaan, että "ei onnistu korjaus, se on ominaisuus" tai "ikinä kuullutkaan, ei mahdollista". Ja valitettavuus tässä tulee siitä, että lausahdukset eivät oikein vastaa todellisuutta.
            Sain kyseisen tiedon puhelimitse ja mikäli saan tarkemman selvityksen kirjallisesti, laitan sen toki tänne foorumille. Kuitenkin tärkein osa selityksestä ole, että "kyseessä on ominaisuus, johon ei ole korjausta, eikä kuulemma etsitäkään".

            Comment


              #7
              Kuitenkin tärkein osa selityksestä ole, että "kyseessä on ominaisuus, johon ei ole korjausta, eikä kuulemma etsitäkään".
              Kuullostaa siltä, että liike koittaa pestä kätensä asiasta. Ei tuollainen "vika" kuulu noinkaan uuteen autoon. Kannattaa jatkossa painostaa maahantuojaa asian tiimoilta, jos eivät meinaa tehdä asialle mitään.

              Comment


              • #8
                Tehtaalla siis tiedossa kaksi vastaavaa tapausta Euroopassa. Ongelma johtuu toleransseista ja korjausratkaisua ei ole olemassa. Kampiakselin, vaihteiston akseleiden, kaksoismassavauhtipyörän ja kytkimen välykset ajautuvat kaikki toiseen äärilaitaansa johtuen keskipakovoimasta tässä tilanteessa. Tästä syystä kytkinpolkimen liikerata muuttuu lyhyeksi, mutta kytkimen välittävä voima on olemassa, ainoastaan kytkinpoljin nousee ylös viiveellä. Tähän ei siis ole olemassa mitään järkevää teknistä ratkaisua, joten asialla ei ole korjauskeinoa.


                Tehtaalta tullutta virallista vastausta ei kuulemma voinut antaa suoraan minulle, yllä huoltoneuvojalta saamani kirjallinen selitys.

                Comment


                  #9
                  Johan oli selitys! Onko sulla siis yksilö, jossa on vähän reippaammat toleranssit kun kerran vain muutamissa tuota vikaa on? Milläs ne sen on testanneet, että juurikin nuo toleranssit sen ongelman tekee? Ja minusta kolme tapausta Euroopassa ei vielä tee ongelmasta ominaisuutta. Onhan noita ongelmattomina kaiketi aika iso määrä?

                  Comment


                    #10
                    Kerrassaan erikoinen tapaus, ja hienoa, että näinkin tekninen selitys asiaan annetaan sinulle. Luulisi, että auttaisi, kun jokin tai jotkin noista toleranssilähteistä vaihdettaisiin, esim nyt se kytkin ja vauhtipyörä. Kaikella todennäköisyydellä saataisiin osat, joissa ei ole ne pahimmat toleranssikasautumat.

                    Inhottava ominaisuus, toivottavasti saadaan kuntoon. En nyt tuon takia tuomitsisi koko S3:sta vielä.

                    Comment


                    • #11
                      Luultavastihan tämä ongelma on paljon useammassa autossa kuin kolmessa mutta sattuu vaan tulemaan esille sen verran harvinaiseen että moni ei kiinnitä huomiota (lisäksi korjaantuu itsestään). Siksihän näistä ei kannattaisi yleisesti huudella kun kaikki alkaa hommaa testaamaan ja sittenhän se puskeekin jo massiivista korjauskamppanjaa päälle...

                      Comment


                      • #12
                        Tuota noin, eikö niistä juuri sen vuoksi pitäisikin huudella yleisesti? Ei tuo ominaisuus mielestäni kuulu tuon tasoiseen uuteen autoon.

                        Comment


                        • #13
                          Luultavastihan tämä ongelma on paljon useammassa autossa kuin kolmessa mutta sattuu vaan tulemaan esille sen verran harvinaiseen että moni ei kiinnitä huomiota (lisäksi korjaantuu itsestään). Siksihän näistä ei kannattaisi yleisesti huudella kun kaikki alkaa hommaa testaamaan ja sittenhän se puskeekin jo massiivista korjauskamppanjaa päälle...
                          Uskon että sama vika/"ominaisuus" voi olla useassakin autossa, yleensä se tulee esille vasta kun mutkaan ajaa suhteellisen kovaa. Helpoiten sen saa esille esim. jyrkästi oikealle kaartuvalla motarin rampilla kiihdyttäessä ja varsinkin kun alkaa olla pidon rajamailla. Nyt vika on tosin alkanut tulemaan esille entistä helpommin ja voi tulla jo reilun viidenkympin vauhdilla risteyksessä käännyttäessä oikealle.

                          Comment


                            #14
                            Turha on maahantuojaa painostaa asialla. Tuo yllä oleva teksti on suora kopio tehtaan lausunnosta. Mitä maahantuoja muka voi asialle tehdä?
                            Toki voidaan vaihtaa osia summanmutikassa vaan kuka ne maksaa? Takuuseen niitä ei saa ennen kuin tehdas antaa vaihtoon luvan. Eli osia ei vaihdeta ennen kuin tehtaalta tulee ehdotus" vaihtaka tämä" ,silloin tiedetään kuka osan ja työn maksaa.

                            Ikävä ja todella mystinen vika kerrassaan, olisi enemmän kuin kiva tietää millä tuo ratkaistaan helpoiten.

                            Comment


                            • #15
                              Turha on maahantuojaa painostaa asialla. Tuo yllä oleva teksti on suora kopio tehtaan lausunnosta. Mitä maahantuoja muka voi asialle tehdä?
                              Toki voidaan vaihtaa osia summanmutikassa vaan kuka ne maksaa? Takuuseen niitä ei saa ennen kuin tehdas antaa vaihtoon luvan. Eli osia ei vaihdeta ennen kuin tehtaalta tulee ehdotus" vaihtaka tämä" ,silloin tiedetään kuka osan ja työn maksaa.
                              Ihmettelen kuka valmistajaan sitten on yhteydessä, ellei maahantuoja..miten muuten asiaa saa eteenpäin, kuin maahantuojaa painostamalla?

                              Ikävä ja todella mystinen vika kerrassaan, olisi enemmän kuin kiva tietää millä tuo ratkaistaan helpoiten.
                              Joo näin on, kerron sitten jos joku ratkaisu joskus löytyy...

                              Comment


                                #16
                                Myyjällä on käsittääkseni virhevastuu ensikädessä. Ei siis maahantuojalla, eikä tehtaalla. Näkisin tämän asian niin, että tuotteessa on virhe, jonka myyjäliike saa korjata kohtuullisessa ajassa. Jos näin ei tapahdu on kauppahintaa katsottava uudestaan tai kaupan purku on myös mahdollinen.

                                Soita kuluttajaneuvojalle ja kysy mitä ovat siihen mieltä. Minusta asiaa ei voi sivuutta sillä, että "tää on ominaisuus".

                                Comment


                                • #17
                                  joo eipä ole hirvittävän hyvää asiakaspalvelua jos S-tason biileistä sanotaan että nämä on niitä ominaisuuksia. "Ei täl oo kato tarkotus ajaa kovaa, päristelet siinä parkkiksella vaan niin tulee sama fiilis" - da?.

                                  Luulisi näinä aikoina, kun ei raha kasva muutenkaan puissa, että asiakkaita palveltaisiin. Tällaisissa tilanteissa reagointi maksaa myyjälle ehkä murusia, mutta tuottaa asiakkaalle todella hyvän mielen (toki riippuu osin todetun vian laajuudesta (auto- ja myyntieräkohtaisesti)). Ehjiä autojahan sieltä kaupasta pitäis kuitenkin saada, etenkin jos ne silleen suunnilleen uutena ostaa.

                                  toivotaan että viisastuuvat ja korjaavat vian. ehdotan myöskin maahantuojan juttusilla oloa. voipi olla että ko. liikkeen sankarimyyjää ei vaan kiinnostanut palvella jostain syystä, vrt. väärällä jalalla ylös sängystä.

                                  nimim. asiakaspalvelussa joskus töissä ollut.

                                  edit. niinjoo, tehdas on jo lausunut asiasta jotain... no sit on vaikea. oliko asia todella näin? jos toimii jumineenakin muuten ok, niin taitaa olla kytkinpolkimen liike jotenkin rajoittunut, eli jossain välystä tms? kuullostaa mystiseltä.

                                  Comment


                                    #18
                                    Alkuperäinen kirjoittaja pakemppa Näytä viesti
                                    Ihmettelen kuka valmistajaan sitten on yhteydessä, ellei maahantuoja..miten muuten asiaa saa eteenpäin, kuin maahantuojaa painostamalla?



                                    Joo näin on, kerron sitten jos joku ratkaisu joskus löytyy...
                                    Jos maahantuonti on jo saanu vastauksen asiaan tehtaalta, on siitä enää paha paremmaksi laittaa. Kuten aiemmin sanoin, intressejä olisi vian korjaamiseen mutta keinoja ei.
                                    "Kampiakselin, vaihteiston akseleiden, kaksoismassavauhtipyörän ja kytkimen välykset ajautuvat kaikki toiseen äärilaitaansa johtuen keskipakovoimasta tässä tilanteessa."
                                    Mikä osa vaihdetaan ensin?
                                    Uskon että tehdaskin tutkii asiaa, koska osasivat heti antaa vastauksen ja muitakin tapauksia on. Toivottavasti ratkaisu tulee nopeasti.

                                    Dont shoot the messenger.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Eikös autossa ole takuu vielä voimassa? Muutenkin auto on vielä sen verran tuore tapaus että myyjän on otettava vastuu tuosta (odotettu käyttöaika). Jos myyjä ei suostu yhteistyöhön tuon suhteen niin suosittelen ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

                                      S- ja RS-audit pitäisi olla sieltä paremmasta päästä - myöskin silloin kun pitää saada palvelua - ei pelkästään silloin kun pitää maksaa paremmuudesta extraa.

                                      Comment


                                        #20
                                        Vaikuttaa kyllä siltä, että vika koskee vain tiettyjä kappaleita, joissa on sattunut osien toleranssien summa tietyksi. S3:sia on näet aika monta, ja takuulla monella niistä on vedetty vähintäänkin yhtä kovaa kurviin, kuin tässä tapauksessa. Jos kaikissa olisi tuo vika, tästä olisi jo kuultu yhdestä sun toisesta paikasta.

                                        En tunne lakia tarpeeksi, mutta minusta eivät oikein ole päteviä selityksiä ja seuraamuksia nuo, mitä on esitetty asiakkaalle.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Omassa S3:ssa (vm-07) oli aivan sama ongelma kytkimen kanssa 7tkm ajon jalkeen. Tosin ei ollut mitaan valia mihin ratti osoitti. Takuuseen uusi vauhtipyora ja sen jalkeen kesti ainakin minulla hyvin seuraavat 40tkm vaikka tehoja lisattiin 10tkm kohdalla...

                                          Comment


                                          • #22
                                            Ongelma johtuu toleransseista ja korjausratkaisua ei ole olemassa.Kampiakselin, vaihteiston akseleiden, kaksoismassavauhtipyörän ja kytkimen välykset ajautuvat kaikki toiseen äärilaitaansa johtuen keskipakovoimasta tässä tilanteessa.
                                            Eikös tossa juuri luetella, että mitkä osat sen vian mahdollisesti aiheuttaa? Kyllä minä ainakin näen tähän asiaan korjausratkaisun, vaihdellaan näitä toleranssiosia. Halpaa se ei ole, mutta ei todellakaan mahdotonta! Luulis nyt että isolla ja tunnetulla valmistajalla olisi varaa maksaa kolmeen autoon vaikkapa uudet kytkimet ja vauhtipyörät.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Kyllä minä ainakin näen tähän asiaan korjausratkaisun, vaihdellaan näitä toleranssiosia. Halpaa se ei ole, mutta ei todellakaan mahdotonta! Luulis nyt että isolla ja tunnetulla valmistajalla olisi varaa maksaa kolmeen autoon vaikkapa uudet kytkimet ja vauhtipyörät.
                                              juuri näin. mitataan osat mitkä on sisällä, ja ennen asennusta mittaus uusille osille. jos tiedetään siis mitä mitataan. toivottavasti huollossa / tehtaalla vielä mittaus onnistuu. tai sitten huolestuttaa autonvalmistajan ja huolto-organisaation puolesta.

                                              Comment


                                                #24
                                                Jos maahantuonti on jo saanu vastauksen asiaan tehtaalta, on siitä enää paha paremmaksi laittaa. Kuten aiemmin sanoin, intressejä olisi vian korjaamiseen mutta keinoja ei.
                                                "Kampiakselin, vaihteiston akseleiden, kaksoismassavauhtipyörän ja kytkimen välykset ajautuvat kaikki toiseen äärilaitaansa johtuen keskipakovoimasta tässä tilanteessa."
                                                Mikä osa vaihdetaan ensin?
                                                Uskon että tehdaskin tutkii asiaa, koska osasivat heti antaa vastauksen ja muitakin tapauksia on. Toivottavasti ratkaisu tulee nopeasti.

                                                Dont shoot the messenger.
                                                Tätä ei nyt taideta ihan sisäistää.

                                                Se huoltopiste tarvitsee tehtaalta luvan ennenkuin osia saadaan vaihtaa. Toki niitä voidaan vaihdella summanmutikassa, mutta kuka ne sitten maksaa? Jos tehtaalta ei ole lupaa, jää osat ja työt liikkeen piikkiin. Tuntuuhan se vääryydeltä kun sitä omaa murusta ei nyt ehjätä liikkeen laskuun, mutta jos ajatellaan asiaa isommassa mittakaavassa jossa liike vaihtelee omaan laskuunsa vaikka 15 kytkin/vauhtipyöräpakettia kuukaudessa á 2500e, tulee siitä jo aikamoinen takkiin otto, josta se maahantuonti ja sen jälkeen tehdas ei taaskaan ole kovin tyytyväinen.
                                                Tehtaalta on tullut vastaus, asiaa selvitetään, joten ei se vittuilu mihinkään suuntaan juuri tilannetta nopeuta.
                                                Ei se ole helppoa huoltoneuvojallekaan olla tässä välikädessä ja kertoa että nou kän duu tässä vaiheessa.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  No ei se asiakastakaan paljoa lohduta, jos tuntuma kytkinpolkimeen on mikä se on. Mikä on sitten tehtaan aikataulu tuossa selvittelyssä?
                                                  Viikko, kuukausi vai vuosi?

                                                  Onhan tuo 8P tekniikka ollut jo -07 asti markkinoilla, joten moni S3 jo vaihtanut omistajaa ja pakempalle voi olla pitkä aika odotella tehtaan vastausta ja monia nautinnollisia mutkia menee kiroillessa sitä kytkinpoljinta.

                                                  Ettei tuolla "selvittelyllä" pelata vain aikaa, ja mitään ei todellisuudessa haluta tehdä, koska se maksaa liikaa.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Aslaasj Näytä viesti
                                                    No ei se asiakastakaan paljoa lohduta, jos tuntuma kytkinpolkimeen on mikä se on. Mikä on sitten tehtaan aikataulu tuossa selvittelyssä?
                                                    Viikko, kuukausi vai vuosi?

                                                    Onhan tuo 8P tekniikka ollut jo -07 asti markkinoilla, joten moni S3 jo vaihtanut omistajaa ja pakempalle voi olla pitkä aika odotella tehtaan vastausta ja monia nautinnollisia mutkia menee kiroillessa sitä kytkinpoljinta.

                                                    Ettei tuolla "selvittelyllä" pelata vain aikaa, ja mitään ei todellisuudessa haluta tehdä, koska se maksaa liikaa.
                                                    Sitä on kysyttävä tehtaalta.
                                                    Tosin tässä tapauksessa tuo kustannus on kärpäsen skeidassa olevan kärpäsen verran tehtaan kustannuksissa. Joten rahasta se ei ole kiinni. Lienee tahtoa selvittää miksi näin on käynyt ja millä se korjataan kerralla kuntoon.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Minua eniten häiritsisi se, että ei sitä kirjallista tehtaan vastinetta ei voida esittää, vaan pitää tyytyä johonkin suulliseen arvioon ja vain uskoa, että noin se on. Tosin, en tässäkään asiassa tunne riittävästi lakia, että onko ihan ok tehdä noin vai ei.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Sehän on jälleen kerran niin että kun suomalainen kuluttaja on tehnyt kaupan suomalaisen autoliikkeen kanssa niin kuluttajan ei tarvitse keskustella kuin autoliikkeen kanssa ja autoliike on vastuussa siitä että tuote on sitä mitä on luvattu. Se on sitten aivan sama kuluttajalle kuka sen korjauksen lopulta maksaa eikä se vaikuta autoliikkeen vastuisiin mitenkään.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Jasso:
                                                          Ei niitä anneta asiakkaan kätösiin.

                                                          Rehto:
                                                          Niinhän sitä luulisi. Aina se vain ei ole noin mustavalkoista. Asioita kannattaa edelleenkin miettiä pikkasen isommassa mittakaavassa. Siellä merkkiliikkeen tiskillä kun se oma auto ei ole ainoa, niitä läpimenoja kun sattuu olemaan parhaimmillaan sen 80kpl oman auton lisäksi. Tehtaalle tulevien korjauslupa, -ohje ja muiden selvityksien määrästä puhumattakaan.

                                                          Valitettavaa sanoa, mutta jos Suomessa olisi vaikka 3 poljintuntumaltaan heikkoa autoa, ei tehdas pitäisi mitään kiirettä asian selvittämiseen (Lue: Ei kiinnosta) koska Suomi nyt vaan on yksi kärpäsen jätös autokaupan suhteen. Niitä vikoja on ilmeisemmin ollut muualla maailmassa sen verran että nyt pitää panostaa aiheeseen ja se vie oman aikansa. Kyllä se korjausohje ja -lupa sieltä vielä tulee.

                                                          Ja sanotaan nyt sen verran vielä itse aiheeseen, voimansiirrosta irrallaan olevien osien tutkailu ja sitä myöten vianmääritys on aika vaikeaa, välillä jopa mahdotonta jos ei nyt kyseessä ole mikään kardaani poikki/ askista puuttuu hampaita tyyppinen ongelma.
                                                          Nyt kun puhutaan millien ja alle olevista toleransseista, niin voin sanoa että onnea niille jotka muuta "paremman tietämyksen" nojalla väittävät :)

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Ensimmäinen oikeasti fiksu vastaus on tullut Jarilta. Jälleenmyyjällä varmasti on kiinnostusta asian korjaamiseen ja asiakkaan tyytyväisenä pitämiseen, mutta mites korjaat jos et tiedä mitä korjata ja miten? Tehdas nämä asiat infoo ja kävi miten kävi; ei se kuluttajanriitalautakunta osaa sitä autoa korjata. Niin harmillista kuin se onkin, mekaanikot eivät ole taikureita.

                                                            Ehkä joku tän alueen tekniikkaan oikeasti kulminoitunut harrastaja/ammattilainen voisi saada homman kuntoon, mutta sekin vähän kaukaa haettua.

                                                            Koita kestää ässän kanssa, eiköhän se saada kuntoon.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X