Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 c5 avanttiin tummat takavalot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a6 c5 avanttiin tummat takavalot

    Elikkä olis c5 avanttiin tummat takavalot hakusessa.
    Mahtaakohon löytyä mistään päin maailmaa vai pitääkö turvautua spray pulloon?

  • #2
    ei spreihin vaan lakkaa ja mustaa maalia sekasin ja sillä.. tulee muuten oikeesti hienot jos ei tee liian tummia ja mulla on ollu kahdessa autossa peräkkäin ja kumpaankin oon leiman saanu.

    Comment


    • #3
      Löytyiskö Helmut sulta mitään kuvaa mimmoset tuli?
      Ja meinaat et lakka ja maali sekasin on parempi ko tummennus spray pullo?

      Comment


        #4
        Panulla taitaa olla kyseinen modaus tehtynä.

        Comment


        • #5
          http://s258.photobucket.com/albums/hh252/helmutti/
          tuolla on esim musta a4 farkku ja sit vw passat musta johon on tehty lakka/maali tummennus. audissa on ehkä vähän tummat=) mut noilla passatin valoilla on katsastettu auto joulukuussa ilman huomautuksia.

          eli lakka/maali on humattavsti parempi kun sprei jutut.
          nyt mulla on musta sedan a6:nen ja siitäkin vedän heti kun joudan..

          käytä jossain automaalamolla vaikka jos itsellä ole mahdollisuutta,muutaman kympin siitä ottaavat..

          Comment


            #6
            Mulla oli C5ssa tummat takaumpiot, jotka sittemmin sipaisin vielä tummemmaksi. --> kuva
            Tässä kuvassa oem tummat valot ennen lakkaa.
            Asiansa tuntevista automaaliyrityksistä löytyy ihan asiallista maali/lakka yhdistelmää ihan spray pullosta. Sellaisella noi mun valot on lakattu. Siistiä jälkeä, ja menee leimalle =)

            Comment


            • #7
              joo tuo oli uus juttu et saa valmiiks sotketuu lakka-maali spraytä.. se varmaan toimiikin.

              Comment


              • #8
                Ite tekasin kans tuossa alkukesästä moiset sillä valmissekotelakalla, löyty ihan normi maaliliikkeestä olikohan 7e hintaan.

                Vesihiomapaperillako ootte hinkannu nuo kuvut noista itsetekosista noin kiiltäviksi, vai joutuuko siinä käyttään jotain muitakin kikkakakkosia? Omat jäi aika mataksi.

                Comment


                • #9
                  Alkaa näyttämään vahvasti siltä, että meikä poika marssii myös ens viikolla maalikauppaan.

                  Comment


                  • #10
                    Entäpä olisko mitään järkeä, jos suihkauttais etuvalojen heijastamattomat pinnat mustaksi myös. Mitäpä katsastussa mahdetaan siitä sanoa? Vai olisko vaan järkevämpää tilata vaikka tämmöset http://www.kcs.fi/shop/getimage.php?img=7673.jpg

                    Comment


                    • #11
                      lähteekö noista a6:sen etu umpioista linssit irti helposti.? ei hassumat noi musta pohjaset lyhdyt...

                      Comment


                      • #12
                        Ei irtoa linssit helposti. Olen harrastuksen nimissä pari romuksin mennyttä C5:n umpiota purkanut, mutta linssi on sellaisella liimalla rungossa että vaatii joko ronskia kuumailmapuhallusta tai karmeaa repimistä ja kampeamista. Molempien tuloksena umpio tahtoo ottaa kipeää.

                        Comment


                        • #13
                          niin vähän ounastelin... kiitoksia
                          Viimeksi muokannut 8866; 18.10.2008, 11:28. Perustelu: ^merkille ei ole käyttöä

                          Comment


                          • #14
                            Viikko sitten suoritin tuon etu umpioiden purun ja samalls maalailin mattamustaksi niitä turhia kromi osia.. helpostihan nuo purkaantu kun otti kuumailmapuhaltimella ja varovasti ruuvimeisselillä kampesi auki.. Vaikka itse sanonkin niin tuli kyllä pirun nätit! :)

                            Comment


                              #15
                              En usko, jos ei oo kuvia todisteeks ;)

                              Comment


                                #16
                                Alkuperäinen kirjoittaja Wheelback Näytä viesti
                                Viikko sitten suoritin tuon etu umpioiden purun ja samalls maalailin mattamustaksi niitä turhia kromi osia. Vaikka itse sanonkin niin tuli kyllä pirun nätit! :)
                                Click image for larger version

Name:	audia69799ajovalot_0610_e84.jpg
Views:	1
Size:	9,2 Kt
ID:	1607856

                                Samaa mieltä Riston kanssa.Siis voi maalata ainoastaan tuon linsin ympäristön.
                                Makuasia tämäkin.

                                Comment


                                • #17
                                  Juuri sen kehyksen maalasin ja tuli paljon paremman näköiseksi keulan ilme ja sit kun vielä kiillotti umpiot kunnolla.. yritän laittaa huomenissa kuvia.

                                  Comment


                                  • #18






                                    Tässä niitä kuvia lopputuloksesta.

                                    Comment


                                      #19
                                      Ai..volvoluukkia hait :/ !

                                      Comment


                                      • #20
                                        En mä volvoista mitään tiedä, mut sopii ainakin oman kiesin kokonaisuuteen huomattavasti paremmin kuin normit.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X