Kukaan havainnut mistään onko rs4 jarruja sovitettu adapterilla passat/a4 olkavarteen? P.S. 1/2 vuoden ajamisen jälkeen ecs 332mm kaksiosaiset laikat on entiset.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rs4 jarrut passat/a4
Collapse
X
-
En valitettavasti voi hetkeen katsoa kun en ole lähiaikoina autolla.
Mutta mä kyllä luulin ettei noita jarruja saa tavan A4 kamoihin kiinni, ainakaan järkevästi.
Ehkä sen kuulemme pian kun pv saa osat.
Edit: Eikä siis S4 olkaa A4:ään/passattiin ilman S4 vaihteistoa/vetareita
joten tavallaan etujarrujen vuoksi hommasin koko S4 alustan ja voimansiirron.Viimeksi muokannut Janek; 24.7.2008, 20:25.
Comment
-
Luulen erittäin vahvasti, että teen itse sovitukset (mallit) noihin nykyisiin olkavarsiin.ainakaan järkevästi.
Ehkä sen kuulemme pian kun pv saa osat.
Mahdollisesti tuo malli on vain lattaraudan pala, jolla rs6 satulassa oleva sovitin saadaan kiinni olkavarteen. Tuon lattarauta+rs6 satulan sovitin -systeemit kiikutan mahdollisesti amis -sektorille, ja saavat cnc -vehkeillä tehdä hienot sovitinraudat.
Comment
-
Itsellä tulee ilmaputket noukasta ja putket on toistaiseksi osoittaneet suurinpiirtein laikkaa kohden (ei peltejä ja ilmaputket kiinnitetty tyylikkäästi tolpan alaosaan). Kun nyt laittaa pellit ja pelteihein tullee kiinni nuo ilmaputket (jollain joustavalla väliputkella tolpan alaosasta), niin pitäiskö ilma kohdentaa suoraan laikan kylkeen vai paremminkin alueelle josta laikka ottaa ilmaa (navan vierestä)?tuuletusviritys
Mites tuollainen kahdella ilmausruuvilla varustettu satula tulis ilmata?
Comment
-
molempi parempi kuin ilman mitään. Sisään ohjaaminen jäähdyttää koko levyä joten ehkä itse laittaisin suoraan sisäpinnalle. Possuissahan on semmosia ilmanohjaimia niissä alatukivarsissa ja jotku on niitä onnistuneesti käyttäneet myös audeissa. Jopa semmonen lasolipullon puolikas vois tuossa auttaa köyhänmiehen versiona nippusiteellä kiinnitettynä (simpura, ehtiskö ennen kemoraa tollasen asentamaan)
Itselle ostin sellasen alipainevaihtajan kun ei ikinä saa ketään pumppaamaan ja muksu on liian pieni (plus kytkin on tuskanen ilmata muutenkin). Jotku väittää että painovoima on paras ilmaaja . Prätkässä välillä vedän nippisiteillä kahvat kiinni yöksi jotta kuplat nousis linjoista pois.
Comment
-
Toinen satula noista on ilmeisesti RS6:n ja toinen b7RS4:n. Samaa tavaraa noi satulat on, niissä on sama brembon osanumero valussa (eikä käsissä pyöritellessä pysty havaitsemaan mitään eroa, molemmissa myöskin viimevuoden vuosiluku valussa). Pintaan meistatut vag osanumerot on kyl sitten ihan erilaiset. Tuon tangollisen satulan tangon irroitin ja se oli ruuvattu maalin päälle, eli aika myöhäisessä vaiheessa valmistuslinjaa oli laitettu.ero noissa RS6 ja B7 RS4 satuloissa
Comment

Comment