Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S2 Avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S2 Avant

    Tommonen tuli hankittua jokunen aika sitten. Auto oli säilynyt edellisten omistajien käsissä täysin vakiokuntoisena lastua ja lievää madallusta lukuunottamatta ja minä tulen jatkamaan hyväksi havaittua linjaa..... Itse olen hieman paivittänyt vanne/rengas osastoa... kesällä alla pyörii Dotz Mugellot takana 9*18 ja edessä 8*18 Lisäksi olen vaihtanut levyt hieman enempi reikäisiin versioihin. Sekä tietysti lisännyt ahtopainemitterin hyväksi todettuun paikkaan.....


    Lisää kuvia:
    http://paasio.com/bank/audiS2_13052008/
    Attached Files
    Viimeksi muokannut <makke <; 13.5.2008, 19:58.

    #2
    Siistit kuvat, ja hyvältä näyttää muutenkin.

    Comment


    • #3
      Yksinkertainen ja originaali on kaunista.

      Lataa noi loputkin kuvat vaan ACF:n serverille ja poista linkki. Linkki kyllä sinänsä sallitaankin kuvien lisäksi.

      Comment


        #4
        Fiksun näköinen vekotin, ja laadukkaat kuvat.

        Mikä ahtopainemittari? Ilmeisesti sähköinen mittari, koska kaulus on noin paksu (asennussyvyys vastaavasti pieni)?

        Comment


        • #5
          On kyllä ihan letkullinen mittari.... ja ostettu paikasta josta ei yleensä mittareita osteta eli biltemasta sattui vaan sopimaan silmään kun oli niin yksinkertainen ilman mitään turhaa logoa ja täytyy sanoa että hyvin on toiminut..

          Comment


            #6
            Mikä on takavanteitten et? 225/40 kumitko?

            Comment


              #7
              Vanteet ovat tyylikkäät. Victorin mallistossa saman tyylinen, mikä mua kiinnostaa.

              Siisti peli muutenkin.

              Comment


              • #8
                Vanteiden ET on 35 joka nurkasssa ja tosiaan 225/40 kumit päällä.

                Comment


                • #9
                  Mistä päin tämä auto löyty

                  Comment


                  • #10
                    Raisio-Turku akselilla pyörii.... Ostettu tammikuussa 2008 Kokkolasta.

                    Comment


                    • #11
                      Juu niin ajattelinkin,

                      Comment


                      • #12
                        Onpas komea audi ;) Itse kun omistan kyseisen audin nykyään.

                        Comment

                        Working...
                        X