Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 20v -90

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 200 20v -90

    tollainen tuli hankittua 12/2007 ja sillä on tullut ajeltua sitte ihan tarpeeksi :)

    Auto on alkuperäinen 200 20v -90, autosta löytyy kaikki lukuun ottamatta sähköpenkkejä ja kattoluukkua. Taitaa siinä olla jonkinmoinen peruutustutkakin :) Auto on tietääkseni vakio mutta kyllähän tuo kiihtyy ihan tarpeeksi hyvin, kokeilin tuossa pohjoisessa ollessani, lumsella tiellä 7.4s 0-100km/h, kiihdytin 120km/h varmistaakseni että on varmasti 100 km/h, renkaina oli nokian hkpl 5.

    Tällähän on ajettu vasta 559tkm joten sisäänajo on jo varmaan ajettu :D

    Kuvissa paskainen, toivottavasti huomenna joutais pestä.

    Kommentoikaa vapaasti, punaiset takavalot on hakusessa, pieni madallus settiä tuo myös kaipaisi, maalaus pitäs varmaan tehdä kans. On tuo muuten myynnissäkin jos jollakin on mielenkiintoa :)
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Matti; 16.4.2008, 17:45. Perustelu: kuvien lisäys

    #2
    Ihan hyvin palvellut 200:nen! Rekkarin perusteella näyttäisi olevan ihan yksi harvoista Suomeen uutena laivatuista? Onko sulla auton historiaa tiedossa? Lisää kuvia, sisältä myös.. :)

    Comment


    • #3
      huomenna voin ottaa sisältä kuvia, täydellinen huoltokirja löytyy joten siitä varmaan selviää missä on ollut ensimmäiset kilometrit.

      Comment


      • #4
        Pitkään mietin, missä olen tuon rekkarin ennen nähnyt, mutta nyt kun tuli Suomi-autosta puhe: voisin melkein vannoa, että olen nähnyt tuon auton Niinisalossa ja että ensimmäisiä omistajia on ollut eräs koulutuskeskuksessa työskennellyt YK-faitteri.

        Comment


          #5
          Alkuperäinen kirjoittaja Jari Lukkarinen Näytä viesti
          Pitkään mietin, missä olen tuon rekkarin ennen nähnyt, mutta nyt kun tuli Suomi-autosta puhe: voisin melkein vannoa, että olen nähnyt tuon auton Niinisalossa ja että ensimmäisiä omistajia on ollut eräs koulutuskeskuksessa työskennellyt YK-faitteri.
          Vannomatta paras Jari. :) Minä puolestaan väittäisin tuon auton olleen ainakin ensimmäiset 10 vuotta Lahdessa jollain valkotakkisella.
          Viimeksi muokannut TeroPee; 16.4.2008, 10:16. Perustelu: lisätty tarkennus, sana kursivoituna

          Comment


          • #6
            Saatan olla väärässäkin, mutta tuolloin vuonna -92 noita ei paljoa
            näkynyt Suomen teillä, joten jäivät hyvin mieleen.

            Comment


            • #7
              Laitoin kuvia vähän lisää.

              Täytyy sanoa että Tero arvasi oikein, -98 vuoteen asti huollot on tehty lahdessa :) Vuonna 2000 näyttäis olevan ollut joensuussakin. Missä lie sitten loput 7 vuotta :/

              Comment


                #8
                Onkohan tuossa millon vaihdettu taakse iskarit/jouset? Näyttävät minun silmään hieman väsyneiltä...

                Comment


                  #9
                  Takapään nuukahtaminen ei välttämättä riipu iskareista ja jousista, tuntuu vaikuttavan alatukivarren sisäpusla yllättävän paljon korin kulmakertoimeen.

                  Comment


                  • #10
                    Kaunis Auto!
                    Toi typ44 ja varsinkin 220V muotoilu nyt on toteuttettu niin että eturenkaan ja kaaren väliin jää niin älyttömästi tilaa. Jos siitä yrittää nykymaailman normien mukaan tehdä tasapainoisen näköistä pitää ottaa alustasarja joka todella pudottaa keulaa enemmän eikä mitään -40/-40 sarjaa.

                    Comment


                    • #11
                      Nyt kun puoli vuotta on mennyt niin mitä autolle kuuluu nyt?

                      Comment


                      • #12
                        samaa kuin ennenkin, mitä nyt bensapumppu ja öljyt on vaihdettu ja mittarissa 14tkm enemmän :)

                        Putkisto on uusittu omatekemällä sopivasti virtaavalla mallilla, cat-back 2x2.5" joka yhtyy yhdeksi 3" lopussa, koko putkisto tietysti ilman vaimentimia :) voisin yrittää ottaa ääni näytteen tässä ku kerkee..

                        Comment


                          #13
                          Nostetaanpas hiukan vanhaa ylös. Vieläkö tämä on hengissä? Joku kyseli tuossa auton historiasta ja arvuutteluja että missä ollut ja kenellä? Auto on nähnyt ensimmäiset kilometrinsä Lahdessa keväällä -90 paikallisessa VW - Audi liikkeessä (Autosto Oy) esittelyautona. Olen henkilökohtaisesti ruuvannut kyseiset rekisterikilvet autoon kiinni. Jokunen kilometrikin on tullut ajeltua autolla sen ollessa uusi. Hieno laite silloin, ja edelleen (jos hengissä?). Ensimmäinen varsinainen omistaja oli kuitenkin paikallinen leipomo, Sinuhe Oy. Auto tosiaan oli valkotakkisella herralla - tässä tapauksessa hän oli leipomon TJ.

                          Comment


                            #14
                            Taitaapa olla nykyisin Kotkassa erään foorumilaisen omistuksessa.

                            Comment


                              #15
                              Jari, jos olet ollut töissä Autostossa 90-luvulla, niin muistatko kenties sinne vaihdossa tullutta 200 20V:tä, CAJ-501? Isäni osti sen elokuussa -95 ja nykyään auto on minulla. Herttoniemessä uutena rekisteröity.

                              Comment


                                #16
                                Heikki, en ole aivan varma mutta olisiko ollut kenties viininpunainen yksilö? Auto kävi määräajoin huollossa ja taisipa olla vaihdokkinakin jossain vaiheessa. Tällainen muistikuva itsellä on. Nämä olivat kuitenkin melko harvinaisia ja kalliita (lue hienoja :) ) joten jokainen yksilö jäi kyllä mieleen.

                                Comment


                                  #17
                                  On tämä vielä olemassa, mutta kunto on karu. Korissa ei ole peltiä, johon ei tarvitsisi jollain tavalla puuttua ja auto on kokolailla muttereina. Tulevaisuus on vielä vähän auki, mutta elättelen toiveita, että saisin joskus vielä liikenteeseen asti.

                                  Auto tuli minulle Tampereelta kerholaisen omistuksesta. Auto oli jäänyt hänellä seisomaan sähkövian takia. Ostin tuon varaosiksi ja aloitin purkamisen. Koppa oli tarkoitus käyttää jäällä kikkailuun, mutta sittemmin selvisi auton historia. Irrotetussa mittarissa seisoo kunnioitettavat 586 tkm.

                                  Comment


                                    #18
                                    Ei ollut viininpunainen, vaan metallisinien. Tämän näköisenä se Autostossakin oli. Olisiko tullut vaihdokkina joltain lahtelaiselta omistajalta. Autostossa sitä ei enää oston jälkeen huollettu. Vaihdossa tuli isäukolta musta -90 100 quattro. Muistaakseni toi oli liikkeessä jollain erillisellä standillä, oli se vielä silloin niin hieno :D Sori vähän offtopikkia alkuperäiseen aiheeseen!
                                    Attached Files
                                    Viimeksi muokannut Heksi; 13.4.2015, 09:54.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X