Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS6 C5 osto; perusmalli vai plus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RS6 C5 osto; perusmalli vai plus?

    Takavuosien 200TQ-säätöjen jälkeen/unohduttua on vaimon autonvaihdon myötä noussut pintaan sopivan isohkon farkun valinta, tarkemmin sanottuna RS6.

    Mobilessa on, tietysti, tarjolla yksilöitä laidasta laitaan ja siinä missä omat kriteerit täyttää oikeastaan mikä tahansa siistikuntoinen ja vähän ajettu yksilö jossa huoltokirja on OK ja kuluvien osien sekä erityisesti nokkahihnan vaihdosta ei ole iäisyyksiä, vaimo on vakaasti sitä mieltä että musta plussa konjakinvärisillä nahoilla ja mustilla listoilla on päivän sana. Nopeasti laskinta naputellen noin parinkympin lisäpanostusta vaativa päivän sana.

    Voimapolitiikka ei ole ongelma, vakioksi ei auto jää valinnasta riippumatta ja 95% ajosta on maitokauppaan ehtimistä, loput lähinnä matka-ajoa, joten nuo lienevät samalla viivalla virikohteina kun vaihtoon menee putki ja ECU saa remapin vaikka plussassa onkin se 30 horsea enemmän löylyä sellaisenaan. Sportecin et.al. palikoiden vaihtoa saatetaan myös harkita jossain vaiheessa.

    Suurin kysymys on tällähetkellä se että minkälaista osaa em. lisäsijoituksesta voi ikinä kuvitella saavansa takaisin kun verrataan muutaman vuoden jälkeen jälleenmyynnissä vaikka '04 plussaa ja '02 perusmallia - jos minkäänlaista - olettaen että vakiopalikat ovat sievästi vaihtoauton takaluukussa kuplamuovissa "entisöintiä" varten, ja vieläkin tärkeämmin, tarkkaan ottaen mitä etua on tarjolla plussamallissa? Navin widescreen-ruutu, vaihteistoöljyn jäähdytin ja mahdolliset erot putkistossa on alustavasti selvitetty mutta onko plussa siis mekaanisesti muuten yhtenevä? Jutut alustan eroista vaihtelevat riippuen siitä mistä kysyy eli nettijuttuihin suhtaudutaan erittäin terveellä skeptismillä, joten olisi kiva kuulla asiaan perehtyneemmiltä ideoita ja tietoon perustuvia kommentteja aiheesta.

    Meinasin venata uutta V10:ä mutta tuntuu vähän siltä ettei hintaero käytettyyn '02-05 yksilöön ole kuitenkaan sen arvoista kun kuitenkin puhutaan käyttöautosta joka pääasiassa on skiddujen ja ruokaostosten kuljettimena, mahdollisesti ensinmainittujen isiliisinginä (tarttis ehkä ECUun valet-moden...) jos sitä intoutuu tosiaan pitämään muutaman vuoden, eikä omana fiilistelyleluna.

    Kaikki ajatukset ovat tervetulleita.

  • #2
    Olen vähän samansuuntaista pohdiskellut. MMI/DVD-navi on tietysti modernimpi plussassa. Tehtaan lastutuksessa ei ole kajottu vääntöön, joten kulkupuolessa tuskin suurta eroa.

    Eli se plussan siunaus taitaa olla lähinnä exklusiivisuus, se numeroplakaatti siinä kepin edessä. Jos tuunata vielä meinaa, niin plussaahan ei oikeastaan kannattaisi tuunata, se keräilyarvo kärsii.

    Black cognac jakaa mielipiteet. Joko se vauvansinapin värinen nahka kiehtoo, tai sitten se etoo. Tietty jos on sinappikoneita omasta takaa, niin onhan se kätevä.

    Silti se plus kieltämättä kiehtoo mieltä enemmän kuin standardikutonen. Ja tietty lastutettuna ;)

    Comment


    • #3
      Kuten jo ffp:n puolella sanoin, mitä ilmeisimmin plussan alustan saa optiona tavalliseen. Ainakin omassa on sporttialustan koodi huoltokirjassa ja auto on työpaikan autotallissa olevaan toiseen (täsmälleen muuten samat varustelut ja värit) verrattuna matalampi.

      Jarrutkin plussassa taitavat olla lähinnä ne reijitetyt levyt, jotka vaihdat joka tapauksessa autoon jossain vaiheessa (tai sitten sullakin mopo karkaa käsistä ja ostat 380mm levyt ;)

      Mitä putkistoon tulee, niin sekä vakio & sporttiputkisto ovat mun mielestäni keskialueella varsin kauheat: Moottori kuulostaa siltä kun siinä olisi jotain vikaa. Viriputkistolla sitten saa sopivat mökyt. Emännän autoon suosittelen kyllä sitä aivan tavallista putkistoa, on hiljainen ja kuitenkin se V8 pötpöttää ihan mukavasti.

      Sitten semmosena vinkkinä, että ainakin pari vuotta sitten oli vaikea löytää "oikeaa" talvirengaskokoa, joka on 225/45/18, joten mulle laitettiin liikkeessä 40 profiilin renkaat. Nyt sitten talvella mittari heittää satasessa melkein 9 km/h ja mukavuus on huonompi kuin 19" kesänakeilla. Siispä suosiolla leveämmät tuossa profiilissa tai vaikka mielummin 50 profiilin renkaat :)

      E: Lisätään vielä että puhuin nastarenkaista

      Comment


      • #4
        Nokian RSi:t saa tossa koossa suoraan hyllystä.

        Comment


        • #5
          Vredestein tekee sopivan kokoisia renkaita ja ne myös toimii ihan hyvin verratuna ennen käyttämäni Bridgestonen.

          Mutta jos vastata kysymykseen, niin en usko, että plussa olisi paljon arvokaampi 3-4 vuoden päästä verratuna samanikäiseen ja kuntoiseen vakiomalliin. Ja tuunattu auto tulee mitä todennäköisemmiin maksamaan vähemmään. Ainakin itse ostaisiin miellumiin vakiokuntoisen auton.

          Comment


            #6
            Kiitämme infosta (Miikkaa jo toistamiseen ;-)

            Dropattu alusta on vähän 2-piippuinen juttu sikäli kun mökkitiet noin joka toinen viikonloppu ja toistuvat lapinreissut up-to-6vko vuodessa eivät varsinkaan talvisaikaan kohtele matalan auton pohjaa hyvin. Onko tuolla tehdasmadalluksella olennaista eroa ajo-ominaisuuksiin, eli eroaako kuivalla asfaltilla paiskominen perusalustaisesta paljonkin? Radalla tuolla tullaan tuskin koskaan käymään joten painotus on matka-ajossa vs. hyvin satunnaisessa katuleikkimisessä.

            Reikälevyistä on sen verran huonoja kokemuksia että keskiön pulttijaon osuessa kohdalleen uritettuja harkitaan mutta jo autobahn-storming-sessioissa reiällisiä on halkeillut liian monta että niitä erityisesti haluaisi käyttää. Isommat jarrut ovat asia erikseen ja vannepolitiikan kannalta todnäk unohdettava veto - meneekö vakiojarrujen päälle 17" vanteet, lähinnä talvirengastusta (ja osittain sleeper-kerrointa) ajatellen? Jokunen setti 5x112 -jaolla olevia 17x8½...9" vanteita on ennestään jäänyt varastoon ja niiden hyödyntäminen on käynyt mielessä.

            Plussan alkuperäisyyden osalta virittely tosiaan hieman hirvittää mutta ainakaan alkuvaiheessa ohjelmassa ei ole mitään radikaalia ellei putki/katti -upgradea sellaiseksi lasketa ja vaikka myöhemmin innostuisi, vakiot turbot, putken, välijäähy(t?) ja suuttimet voi aina säilöä. Veikkaisin ettei merkkiliike ihan älyttömiä laskuta vakio-ohjelman palauttamisesta ECUun jos lähdetään restauroimaan tosissaan.

            Värit taas... makuasioita, eli omakohtaisesti niillä ei ole juuri väliä mutta yritä nyt selittää hallitukselle että värivalinnalla on tässä tapauksessa hintalappunsa kun '02 blk/blk/cognac -perusfarkun löytäminen on aika epätodennäköistä ja olen jo vuosien mittaan oppinut ostamaan käytetyt autot mekaanisen kunnon eikä värin perusteella. Tenavista onneksi vain nuorimmainen on vaippa- & turvaistuiniässä joten farkkuun sovittautuminen onnistuu ja RS6:n jälkeen käyttöautolinja on eksklusiivisesti ahdettuja V8-nelareita, olkoonkin että oma tämänhetkinen on (tarkoituksenmukaisesti?-) melkein nelitonninen maasturi.

            Comment


            • #7
              Nyt kun itsellänikin on taas vauhtivälineet erikseen, niin jarru-upgrade ja sporttialusta on täysin turhat tuohon autoon, lehmää ei saa kuitenkaan lentämään. Sinällään kyllä DRC järjestelmä pitää huolen, että sporttiversiokin on ihan mukava ajella ja pienemmistä maavarasta huolimatta menee hankalammista paikoista kuin A6:n sporttialustalla.

              Mitä virittämiseen tulee, niin tuota auto myös on melko turha viritellä chippiä lukuunottamatta, tosin pikkaisen isommat turbot ja väännön rajoittava softa voi vielä toimia. Kun vakioturboillakin on mitattu yli 750Nm vääntöä, niin isommat turbot rikkovat laatikon alta aikayksikön.

              Comment


                #8
                Laatikolle on - kuulemma - järkevässä kustannusluokassa oleva vahvistusresepti olemassa mutta niinkuin sanottu, turhahan tuosta mitään älytöntä rakettia on yrittää rakentaa. Putkiston puolesta puhuu lähinnä se että vastapaineita saadaan vähennettyä ja positiivista painetta matalammilla kierroksilla ja pienemmällä viiveellä. Chippiin yhdistettynä siis hieman vihaisempi irtoaminen viivalta ja lisää löylyä keskialueelle, riippuen vähän siitä mitä vakioaski oikeasti sietää.

                Pääasia on että auto käynnistyy avaimesta joka aamu, liikkuu ilman draamaa pisteiden A, B ja C välillä, tarjoaa jonkin verran menoa kun jalan oikaisee ja pysyy normaalihuolloilla nipussa pari-kolmesataa tkm. Jos viritykset alkavat vaikuttaa tuohon niin ne unohdetaan suosiolla vaikka voimavaroiltaan painoonsa nähden tuo ei nyt mikään mannertenvälinen ohjus olekaan.

                Comment


                • #9
                  Juu, on tuohon olemassa kohtuubudjettinen vaihteiston vahvistaminen = S8:n manuaalilaatikon vaihtaminen ;) Ainakin eräs suomessa vaikuttava vaihteistospesialisti totesi vahvistusmahdollisuutta kysellessä, että

                  Muutama noita 5v tiptronicceja onkin käynyt hoidossa, muuten oikein hyvä laatikko mutta "zet-äffäläiseen" tyyliin sisältää semmoisia alumiinirumpuja että ei kovin vahvistella, ja kitkalevyiltään nuo harvemmin edes särkyvät
                  Sinällään mielenkiintoista, että "RieSan" laatikko näyttäisi olevan ZF 5HP24, joka muistaakseni on speksattu 520Nm väännölle, 40Nm vähemmän kuin mitä autossa on vakiona vääntöä. Viripajat ovat kuitenkin laatikon kipupisteeksi löytäneet n. 800Nm, jolloin laatikon hetkessä rikki. Tosin kyllä noita laatikoita on ihan vakiovehkeistäkin hajonnut. Itse tuohon voi vaikuttaa sillä, että vaihdattaa vaihteistoöljyt vaikka ns. ison huollon yhteydessä eli 60tkm:n välein.

                  Mitä virityksiin tulee, niin ainakin APR:n chippi on varsin mukava ja antaa speksien mukaan 520heppaa 98 bensalla ja putkiston kanssa melkein parikyt heppaa enemmän. Chippiin saa neljä eri ohjelmaa, eli vakio, 95 viri, 98 viri ja valet tai kisabensasofta (antaa vielä n. +40 heppaa). Softia pääsee valitsemaan vakionopeussäätimen viiksen avulla ja siihen tulee mukaan vielä erinäköistä lisäajonestoa jne. Tollaisella softalla muuten suomessa on yhdestä RS6:sta dynottu ilman viriputkistoa 750Nm vääntöä. MTM on myös hyvä vaihtoehto. Molemmissa lastun kanssa yleensä lastutetaan vaihteisto myös uusiksi. Ilman vaihteistolastua, vaihtamisesta tulee vähän turhan aggressiivista.

                  Jos välttämättä haluaa isommat jarrut, niin MTM:n 380mm levyt ja näille adapterit on yksi vaihtoehto, täyttävät vaan valitettavasti myös 19" vanteen aika hyvin Esim. RS4 ja RS6 18" vakiovanteisiin noiden pitäisi vielä mahtua, mutta omissa 18" bbs ch talvivanteissa tuli ikävä yllätys ja jarrut ottivat sitten vanteisiin kiinni. Onneksi auto oli LMS:llä kun vaihtui talvirenkaat alle ja he hoitivat homman kotiin sipaisemalla satuloista 2mm pois.

                  Putkistoista mulla ei ole kokemusta kuin APR:n versiosta. Äänet tulee huomattavasti muhkeammiksi, muttei häiritsevän koviksi. Ainoa vika tuossa on, että putkisto on suunniteltu sedania silmälläpitäen ja farkussa 1300-1700 rpm välillä meno on kuumalla putkistolla kumisevaa. MTM:ltähän saa sitten tuohon semmoista urut auki -putkistoa. Siinä luta pohjaan aiheuttaa putkistossa läppien kääntymisen ja kaasujen ohjautumisen äänenvaimentimien ohi. Silloin raikaa ja kovaa.

                  Comment


                  • #10
                    Laitanpahan tähän perään vastauksen tohon lukittuu ketjuun:

                    kaverille ollaan menossa ensi viikolla ko peliä ostamaan jos peli on sellainen kuin pitää.
                    auto 130 tkm ajettu ja automaatti suunnilleen kaikilla varusteilla.
                    Eli tuolla kun on 130tkm ajettu, niin ainakin ensimmäiseksi pitää tarkistaa, että iso remppa on tehty 120tkm kohdalla, hihnanvaihto on tässä autossa 60tkm välein, ainakin pohjoisessa. Sitten ensimmäiseksi vaihteisto ja peräöljyt vaihtoon.

                    Muuta tarkistettavaa:

                    -Bypass venttiilit, ainakin lastutetuissa voivat hajota, pikkumurhe sinällään, mutta arvaan, ettei tee turboille hyvää, jos autolla ajetaan kymmeniä tuhansia rikkonaisilla.

                    -Ahtopaine/imulämpöanturi, oireilee mm. ahtopaineen puuttumisena alakierroksilla, halpa vika, uusi anturi taisi olla alle satasen. Tämä on ollut ilmeisen yleinen vika.

                    -Jarrut, autobaana-ajossa paloja saa vaihdella 35tkm välein ja ainakin omassa yksilössä meni etulevyt vaihtoon joskus 50tkm:n tienoilla, tosin ne olivat menneet kieroksi. Okei, tämähän on kuluvaa osaa, mutta nämä eivät ole ihan halvimmasta päästä tähän autoon, etupäähän kun menee kuitenkin se kahdeksan aika isoa jarrupalaa eikä ne levytkään ilmaisia ole.

                    -Kaikkihan nämä ovat automaageja ja näissä on ongelmia. Eli jos laatikko luistaa (lämmitysjakson jälkeen), niin uusiksi menee kohta, vaihtolaatikko taitaa olla vajaa 5000e + työt.

                    -Ajotietokoneen näytöstä jos puuttuu "viivoja" tai se himmenee lämmetessään, niin korjaus vaatii koko mittariston vaihdon.

                    -Erityyppisiä ohjaustehostinvikojakin näissä on ollut. Itsellä yksi hytikkaputki oli tukossa ja tehostin lauloi korkealta ja kovaa. Jenkeissä on ollut vähän isompiakin remontteja noissa.

                    Comment


                      #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja Miikka Salonen
                      Eli tuolla kun on 130tkm ajettu, niin ainakin ensimmäiseksi pitää tarkistaa, että iso remppa on tehty 120tkm kohdalla, hihnanvaihto on tässä autossa 60tkm välein, ainakin pohjoisessa. Sitten ensimmäiseksi vaihteisto ja peräöljyt vaihtoon.

                      Muuta tarkistettavaa:
                      Tnx. Täytyy varmaan printata lista ostoksille mukaan ja lähettää se kyselynä myyjille. Mikä, muuten, on jarrulevyjen tarkka koko ja (jos käsitin oikein ne ovat irtokeskiöllä) pulttikehän halkaisija / pulttien määrä? Omasta varastosta tai SRT:ltä saattaisi löytyä laadukkaita vaihtolevyjä bulkkitavarana, palojen suhteen vaihtoehtoja näyttää olevan vähän ellei jonkun muun, yleisemmän auton palat ole vaihtokelpoisia.

                      Joka tapauksessa käytetyn auton hankintaa seuraa aina kohtalaisen täydellinen huolto mutta tuore kuitti isosta määräaikaishuollosta, tässä tapauksessa ihan erityisesti nokkahihnan vaihdosta oheistöineen, lämmittää kummasti.

                      Comment


                      • #12
                        Jos en väärin muista niin levyt on 365 x 34 milliset, eikä ole irtokeskiö. Pulttikehä on 5x112 mm.

                        Comment


                          #13
                          Lähinnä sen mahdollisen irtokeskiön pulttikehää meinasin, l. halkaisija ja 8/10/12/tmv. pultin kiinnitystä, mutta jos nuo kiinteällä keskiöllä ovat niin sillä ei ole juuri merkitystä; hakee sitten jostakin nipun laikkoja varuiksi tai teettää vaikka PO-Metallilla alumiiniset keskiöt joihin saa vaihdeltua Alconin/Brembon/AP:n/TAR-OX:n bulkkilevyjä, kustannus- ja toimivuustasapainosta riippuen. Tuohon ei ole välttämättä tarvetta ryhtyä jos laadukkaita valmiita laikkoja löytyy sopivasti - muutama tapaus on löytynyt jossa vakiolaikat ovat helposti kieroon vääntyvää sekundaa kamalaan hintaan ja fiksuin veto on ollut puhelu metalliguru Ojennukselle bulkkilevykeskiöiden tilauksesta.

                          Comment


                          • #14
                            Kyllä ne levyt ovat kelluvat, eli sellaisilla pinneillä kiinni alumiinikeskiössä. Jaosta en tiedä, enkä siitä, miten irrotettavat nuo ovat.

                            Nämä nopeiden audien jarrut ovat alimitoitettuja. Painoa on, voimaa myös, välijäähdyttimet työntävät lämmitettyä ilmaa pyöränkoteloihin, resepti on valmis. Jarrut kovilla. Kun siihen sitten yhdistetään epäonnistunut tuuletuskolojen ottopuolen muoto, paketti on kasassa. Eli vaikka levyjen koko sinänsä onkin miehekäs ja satuloissakin mäntiä markkinointimiesten mieleinen määrä, niin ei riitä. Toimii vielä autobaanajarruttelussa jotenkin, ilmeisesti myös vauhdikkaalla Ringillä. Mutta hidasvauhtinen moottorirata (=kaikki suomalaiset) ylittää kynnyksen muutaman kierroksen jälkeen.

                            No eipä moottorirata taida olla 6-ronsun ympäristö muutenkaan.

                            Comment


                            • #15
                              Joo on ne levyt sellaisien tappien päässä, mutta ei ne minun mielestä ole purettavissa. Eli niissä ei siis ole perinteisiä pultteja kehällä. Luulisihan noihin saavan pelkkiä kehiä ihan OEM osanakin jos ne olisi purettavissa?


                              Comment


                              • #16
                                Eikö ne RS6:n levyt oo tollaset? Jos ovat niin mulla on R32:n levyt samanlaiset, et ne on tollaisten teppien päässä. Ne on ihan yhtä puuta, eli niistä ei voi vaihtaa kehää erikseen.

                                Comment


                                • #17
                                  Heh, onhan ne :) Otettiin varmaan samasta ebay ilmoituksesta eri kuvat samaan aikaan? ;)

                                  Comment


                                  • #18
                                    No tulipahan ainakin asia selväksi...=)

                                    Comment


                                      #19
                                      Kas, näyttäisi vähän siltä että jos tuosta pyyhkäisee pylväsporakoneella tapit pois, valikoi mitoiltaan sopivan 14-pulttisen levyn ja käyttää levyyn tarkoitettuja kiinnityspultteja ko. keskiön kanssa niin resepti voisi toimia.

                                      Nuo tapit näyttävät kuitenkin olevan aika lähellä keskiön reunaa eli asia pitäisi ensin tsekata metalliekspertin kanssa ennenkuin yrittää kikkakolmosta, voi olla parempi teettää kokonaan uudet keskiöt kun nekään eivät mitenkään hinnan kiroissa ole.

                                      Comment


                                      • #20
                                        no nii eilen tuli noin sadan kilsan koeajo lenkki suoritettua ja kaikki toimi niin kuin pitääkin.

                                        niin tuli kaveristakin audimies muutaman mersun jälkeen.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Uusimman Risan kone näyttää julmalta. Tulee mieleen noutaja..
                                          :)

                                          Comment


                                          • #22
                                            siinä noutaja jolla "saparot" solmussa
                                            http://www.allposters.com/-sp/-Posters_i333661_.htm

                                            Comment


                                              #23
                                              Alkuperäinen kirjoittaja Escalator Näytä viesti
                                              Uusimman Risan kone näyttää julmalta. Tulee mieleen noutaja..
                                              Tuo näyttää jo ihan oikealta moottorilta, verraten siihen välimodernistiseen tosiasiaan että wanhan RaiSkaplussan pellin alta paistaa vain muovilätty. Kauppiasta edustanut niksmanni vetäisi viimekuussa kahvinsa väärään kurkkuun kun totesin feikkicarbonista että jawohl, edelplastik!

                                              Comment


                                              • #24
                                                uuven risan koneesta tulee dodgen logo mieleen, vanhasta keraaminen liesitaso..

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Onhan se hiano tuo uusi kone, kun näkyy enempi itse moottoria, samaan tyyliin kuin nelosrisassa.

                                                  feikkicarbonista
                                                  Onko Henrillä jokin saksantuontipeli perusvarustuksella vai? Ainakin suomiautossa se pellin aluksen kama on aitoa hiilaria. :)

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kyllä noissa saksantuonneissakin tavan riesoissa ihan oikeaa hiilaria sieltä konepellin alta löytyy. Ethän vaan henkka käynyt ostamassa autoa turkkilaiselta jobbarilta ja saanut vanhan satkuaudin naamioituna riesaksi? ;)

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Nyt alkoi puukko vääntymään haavassa ;)

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Miikka Salonen Näytä viesti
                                                        Kyllä noissa saksantuonneissakin tavan riesoissa ihan oikeaa hiilaria sieltä konepellin alta löytyy. Ethän vaan henkka käynyt ostamassa autoa turkkilaiselta jobbarilta ja saanut vanhan satkuaudin naamioituna riesaksi? ;)
                                                        Oli se ihan aidon arjalaisen oloinen heppu ja myyjäliikkeen nimi joku Gemballa niin veikkaisin plätyn olevan suunniteltu teutonisen maun mukaisesti erityiskevyesti avautuvaksi, mikäli VAG on alunperinkin katsonut että echtes Carbon pitää olla.

                                                        Tai sitten foliatecin rullakama konehuoneessa on tuonut ihan kivasti lisäpotkua sillä peitettyyn 1.8l vapariin. ;-)

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Ajattelin jatkaa suoraan tähän ketjuun, kun asiaa aika läheltä liippaa..

                                                          Eli nyt on hervoton RS-kuume päällä. Tuli tarjottua tuosta ulosotossa olevastakin RS4:sesta, mutta jos ei natsaa, niin plan B on RS6 Avantin hommaaminen Saksasta.. Olen katsellut vuoden 2003 lopun ja 2004 alun autoja.. Jäisi aika oleellisesti RS4:sta edullisemmaksi, ja investoisin loput vielä toiseen autoon. Katselin yhtä todella siistikuntoista yksilöä, jolla on ajettu 80 000, mutta moottori on vaihdettu uuteen Audilla 1000 kilometria sitten. Voisiko tälläisesta saada siis huoletonta menoa, vai kannattaako näihin moottorinvaihtoihin suhtautua varauksella? Entä onko tällä mielestänne mitään merkitystä jälleenmyyntiarvon kanssa joskus tulevaisuudessa? Kyseinen auto myynnissä erikoisauto kauppiaalla etelä-saksassa, ja on heidän valikoimansa edullisimmasta päästä, vrt. Ford GT. Sainkin sieltä jo hieman lisäinfoa ja kuvia...

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Halpa RS6 on illuusio, eli perinteiset viisaudet pätevät, laita rahaa sivuun, osta paras mihin on varaa, tai skippaa kokonaan.

                                                            Moottorihan on vahva ja hyvä, eli vaihtokone kyllä mietityttää. Mikä sen on rikkonut noilla kilsoilla, ja onko nyt sitten varmasti kunnossa? Millainen takuu, toimiiko Suomessa oikeastikin. Onko auton pito muuten ollut tiptop? Jälleenmyyntiarvoa näillä tuskin on, iso bensakone, hyi hyi sanoo hypridimies, eli siihen tuskin vaihtokone vaikuttaa :)

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X