Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastointi haisee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ilmastointi haisee

    Hei!

    On alkanut ilmetä ilmastoinnin hajuhaittaa. Missä ilmastointilaite huolletaan, mitä maksaa ja kuinka usein kannattaa tehdä vaiko huolletaanko aina tarvittaessa? Voiko systeemiä raikastaa itse jollain kemikaalilla tai pesuaineella?

    Toisaalta on alkanut kuulua kohtalaisen voimakasta ylimääräistä ääntä kun ilmastointi on kytkettynä. Magneettikytkinkö vai kompressori? Millaiset oireet kummallakin?

  • #2
    Tähän on oma aineensa olemassa, jolla hajunpoiston (bakteerikasvuston tappamisen) voi omatoimisesti suorittaa. Purkki autoon ja sisäkierto päälle, hetken kuluttua on raikasta.

    Comment


    • #3
      Tattista vaan. Mutta mihin tarkalleen ottaen aine pannaan/ruiskutetaan.

      Comment


      • #4
        Itse ostin semmoisen purkin joka laitettiin repsikan jalkatilaan ja annettiin suhista tyhjäksi.
        Ilmastointi (+sisäkierto) päällä, puhallus täysillä, auto tyhjäkäynnillä. (ovet ja ikkunat kiinni)
        Kesti muutaman minuutin,jonka jälkeen tuuletus ovet levällään.
        Oikein raikas tuoksu vieläkin vaikka käsittelystä reilu pari kuukautta.
        oliskohan ollut jotain 7? purkin hinta tarvikeliikkeessä.
        Kyllä voipi suositella!

        Comment


        • #5
          No tätäpä täytyykin heti kokeilla!

          Comment


          • #6
            Itse käytin Forté -merkkistä. Hyvin tehokas.

            Comment


            • #7
              Miltäs toi forte tuoksuu?, en haluis mitää vessanraikastin/wunderi efektiä moneks kk autoon, sellanen "uuden auton" tuoksu ois paras :)

              Comment


              • #8
                AD-liikkeessä oli ainakin 4 - 5 tuoksuvaihtoehtoa, kyllä niistä pitäis vaativammallekkin hajuelimelle löytyä mieleinen.

                Comment


                  #9
                  Käyttämäni Forte haisee lähinnä omenaiselle. Vahvasti, mutta ei kauan. Parissa päivässä häviää.

                  Erittäin hyvä tuote, suosittelen.

                  Comment


                  • #10
                    Itse käytin myös tuota Fortea purkillisen mutta reilun vuoden jälkeen haju palailee.

                    Eli seuraava kysymys: onkos kellään kokemusta näistä kaupallisten ilmastointihuoltojen käsittelyistä joissa puhdistetaan ilmastoinnin kennostot jollain vaahdolla. Toimiiko tällainen puhdistus yhtään pidempään?

                    Comment

                    Working...
                    X