banner  

Palaa takaisin   Audifinns > Kerho & tapahtumat > Tapahtumat
Audiclub.fi etusivulle forum

Tapahtumat Infoa tulevista ja muisteluja menneistä tapahtumista.

Vastaa
 
Työkalut Display Modes
vaaltone vaaltone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #1  
Vanha 14.10.2015, 23:03 Audi Sport -ajotapahtuma

Kuka on tulossa?

Audi Sport -ajotapahtumassa on koeajattavissa Audin tehokkainta mallistoa eri kokoluokissa, mm. S1, S3 Sedan, RS3, RS6, TT Roadster ja TTS – sekä nyt ensimmäistä kertaa Suomessa uusi Audi R8
arto s arto s ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

Vuoden kerholainen 2014
ACF jäsen
Moderaattori

  #2  
Vanha 15.10.2015, 09:26

Tämä lie kutsuvierastilaisuus?
välkky välkky ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #3  
Vanha 15.10.2015, 10:33

Missä toi on?
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #4  
Vanha 15.10.2015, 10:42

No, nyt on Q7, S1, S3, S4, RS3, RS6, TT, TTS ja R8 V10plus ajettuna. On sitä huonomminkin arkiaamu tullut joskus vietettyä :D
turbokiisseli turbokiisseli ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #5  
Vanha 15.10.2015, 15:53

Kenelle pitää olla antanut peppua, että näihin pääsee? :D Oletettavasti kutsutapahtuma hieman kireämmän uuden Audin ostaneille?
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #6  
Vanha 15.10.2015, 17:38

No tuo "sloti", missä itse olin ajamassa yhdeksän muun kanssa oli Hyvinkään Laakkosen varaama. Kolmas sieltä uutena ostettu Audi tällä vuosikymmenellä ei ainakaan liene heikentänyt tilannetta kutsun osalta. Kyllä siellä oli ihan normi-audinkin omistajiakin paikalla. Ja yksi taisi tulla mursulla...

Hauskin ajaa tuolla Porvoon radalla oli ehdottomasti RS3. RS6 oli tuonne hieman liian iso ja R8:lle rata oli liian lyhyt. Q7 oli myös mielenkiintoinen tuttavuus rata-autona. Kun puhutaan näistä Audin "sporttipenkeistä", niin on aika suuri ero (lue: kuin yö ja päivä) sporttipenkillä ja sporttipenkillä. Q7:ssa sai ratista puristaa tosissaan, että pysyi jakkaralla, kun näissä muissa ei ollut huolen häivää.

S1 meni multa aika lailla sivu suun, kun oli manuaali. Ei oikein vanha enää moiseen taivu. Tosin vääntöä oli sen verran, että kun kolmosen sai päälle, niin sillä pystyi vetämään koko radan.

TT:t oli myös hauskoja. Eli jos laittaa järjestykseen fiiliksen mukaan, niin RS3, TTS, TT, R8, RS6 ja sitten loput. Q7 tietysti viimeisenä :) Se oli ihan pakasta vetäisty ja kolmannen ajokerran jälkeen etupyöristä tunki melkoiset siniset savut. Ensin luulimme, että jarrut on valmiit, mutta varastorasvat siellä vain saivat kyytiä :)
tumu tumu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #7  
Vanha 15.10.2015, 18:09

Ihan mukavaa kalustoa oli tarjolla. Tavallinen TT ja Q7 ja S3 tuli jätettyä väliin mutta muilla tuli ajettua. R8 oli kyllä huikea laitos. Äänet ja kulku kohdallaan. RS6 oli kyllä aikamoinen möhkö ajaa tuolla radalla, mutta sai menemään kivasti sladissa kun on kylmä ja märkä rata. S1 oli kyllä hauska lelu tuolla radalla
vaaltone vaaltone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #8  
Vanha 15.10.2015, 20:02

Parit kuvat: https://www.facebook.com/vesa.aalton...=3&pnref=story
Janikuula Janikuula ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #9  
Vanha 15.10.2015, 20:04

Nyt voi myöntää olevansa kateellinen varmasti ollu riemukas päivä!
vaaltone vaaltone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #10  
Vanha 15.10.2015, 20:09

Positiivisimmat kokemukset tuli R8:lta ja S1:ltä, mutta samalla on todettava, että kyllä on outoa/hankalaa ajaa keppivaihteella, kun on ollut jo jonkin aikaa S-Tronic.

Autot omasta mielestäni ns. paremmuusjärjestyksessä: R8, RS3, TTS, S1, S3, TT, RS6, Q7 - IMHO.

Kyllä ketutti lähteä pois omalla S3:lla... on se vaan mopo ja löysä - sekä surkeet jarrut. Ehkä se ei enää huomenna tunnu niin pahalta :-)

Viimeksi muokannut vaaltone 15.10.2015 20:22
kallel kallel ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #11  
Vanha 15.10.2015, 20:51

Voihan tuhannen tulimaista. Eipä ole mun sposti päivittynyt vaikka olen pyytänyt, joten kutsu tuli vanhaan mailiin mitä luen kerran kuukaudessa. Joten ohi meni, nyt sapettaa, tuohon olisin halunnut mukaan ehdottomasti. Voi kurjuus.
xapanthe xapanthe ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #12  
Vanha 15.10.2015, 21:06

mulla on liuta kuvia tän päivän ajoista, kuvat eivät ole parasta laatua, auringon takia iso osa kuvista meni pilalle, paistoi matalalla, eikä kauheasti ollut aikaa ottaa kuvia vaihtojen välissä... jne selityksiä.

Kuvia saatte käyttää miten haluatte, jos haluatte, mua ei haittaa :)

http://xapanthe.com/audi/Audi_Sport_15102015/

En jaksa mitään kuva-albumia luoda tonne joten tässä vähän mukavemmassa muodossa: https://www.facebook.com/xapanthe/me...1833.510829946

P.S. Siivoan tuolta surkeita kuvia pois sitä mukaan kun jaksan niitä bongailla.

Viimeksi muokannut xapanthe 16.10.2015 11:59
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #13  
Vanha 15.10.2015, 21:12

R8 oli toki mielenkiintoinen kokemus, mutta ainakin meillä letkanvetäjä ajoi sen verran rauhallisesti, ettei siinä oikein päässyt vetämään ns. kunnolla. Sen sijaan se toinen letka meni ihan toiseen malliin ja siinä pääsi RS3:lla ihan vauhdin hurmaankin. Itse asiassa hieman liikaakin, meinasi siinä hypyssä (josta oli varoitetttu) lähteä auto lapasesta :)
Sankke Sankke ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #14  
Vanha 19.10.2015, 11:00

Kyllä oli unelma kokemus ja koko kalusto tuli kokeiltua läpi.... R8 oli ihan omassa sarjassaan ja tuskin ilman lottovoittoa toiste pääsen edes ko autoa ajamaan.
S1 oli kiva kikkare kun ei 2 suurempaa vaihdetta tarvinnu ku pääsuoralla.
Näitä lisää! :D
pulla pulla ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen
Moderaattori

  #15  
Vanha 19.10.2015, 21:59

Oli siellä rattisankareita ollut. S1 on kone moro kun vikakoodina " moottorin maksimikierrokset ylitetty"ja nelospytyssä ei ole puristuksia.
RS3 oikea etufillari on kuulemma apparin jalkatilassa..
jannes jannes ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille


  #16  
Vanha 19.10.2015, 22:20

Just. Nämäkin tapahtumat taitavat tätä menoa jäädä pois...
tumu tumu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #17  
Vanha 19.10.2015, 22:36

Oho, aika reippaan kuulosta tekemistä. Oliko RS3 livennyt jollain siihen suoraa edeltävään seinään? Taisi jäädä tosiaan vastaavat tapahtumat vastaisuudessa. Tosin ihmettelinkin kun ajamassa oli ihmisiä ensimmäistä kertaa radalla ja ensimmäistä kertaa minkään tehokkaan auton ratissa.
pulla pulla ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen
Moderaattori

  #18  
Vanha 19.10.2015, 23:39

Ei mulla ole tarkempaa tietoa. S1:n näin sattumalta kun oli työnalla, samalla kuulin risan kohtalosta. S1:n osaltahan ikävää on tuo vikakoodi, se kun varmistaa ettei takuu maksa mitään. Eikä taida vakuutus kattaa tuota Risaakaan.
QHad QHad ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #19  
Vanha 20.10.2015, 00:44

Se kyllä kieltämättä kuulostaa aika erikoiselle, että jos juuri minkäänlaista ratakokemusta omaavat henkilöt istutetaan noiden vehkeiden rattiin "käy vähän kokeilemassa" mentaliteetilla - ja vielä tuollaisella aika pienellä ja kapealla radalla kuin Premier Park. Melkein vois jo etukäteen kuvitella, että jotain sattuu :/ Toivottavasti eivät kumminkaan lopeta näitä juttuja näiden takaiskujen takia - erittäin hienoa, että jotain tälläistä järjestetään.
tumu tumu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #20  
Vanha 20.10.2015, 09:20

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
S1 on kone moro kun vikakoodina " moottorin maksimikierrokset ylitetty"ja nelospytyssä ei ole puristuksia.
Siis maahantuojan demo lastutettu? Myös mielenkiintoista, että tuodaan myyntitilaisuuteen kalustoa, joka ei ole vakiota. Ei tullut itselle mieleenkään, että ei olisi ollut vakio.
Qekko Qekko ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #21  
Vanha 20.10.2015, 09:30

Eiköhän tuossa ole vaihdettu liian pieni vaihde silmään kierrokset tappiin ja kone kaput.
tumu tumu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #22  
Vanha 20.10.2015, 10:04

Niin tietysti. Ei tullut mieleen, että tuolla olisi myös ollut kuskeja, jotka ei manuaalilla osaa ajaa :) Vauhdista pakille vai miten se meni

Viimeksi muokannut okkim 20.10.2015 10:18 Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.
ee-2 ee-2 ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #23  
Vanha 20.10.2015, 10:44

Kyllä se vakio oli.
Ja rikkomallahan nuo hajoaa.
Sääli sinällään.
vaaltone vaaltone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #24  
Vanha 20.10.2015, 11:46

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja QHad Näytä viesti
Se kyllä kieltämättä kuulostaa aika erikoiselle, että jos juuri minkäänlaista ratakokemusta omaavat henkilöt istutetaan noiden vehkeiden rattiin "käy vähän kokeilemassa" mentaliteetilla - ja vielä tuollaisella aika pienellä ja kapealla radalla kuin Premier Park. Melkein vois jo etukäteen kuvitella, että jotain sattuu :/ Toivottavasti eivät kumminkaan lopeta näitä juttuja näiden takaiskujen takia - erittäin hienoa, että jotain tälläistä järjestetään.
Aika hankalaa olisi varmaan vaatia rata-ajokomemusta kaikilta asiakkailta ko. testitapahtumaan. Olihan molempien ryhmien edessä "jarruautot", niin ei päässeet vauhdit karkaamaan. Vahinkoja sattuu ja autot on tehty ajettaviksi...

PS. Se en ollut minä
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #25  
Vanha 20.10.2015, 17:08

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viesti
Aika hankalaa olisi varmaan vaatia rata-ajokomemusta kaikilta asiakkailta ko. testitapahtumaan. Olihan molempien ryhmien edessä "jarruautot", niin ei päässeet vauhdit karkaamaan. Vahinkoja sattuu ja autot on tehty ajettaviksi...
Näin juuri. Ja tuo kapea rata varmisti sen, ettei huippunopeudet päässeet liian korkeiksi. Toki uloshan saa auton ajettua vaikka millä vauhdilla.

Lainaus:
PS. Se en ollut minä
Juu, en minäkään.

Renkaat noissa kaikissa taisivat illallaa olla aika lailla hiihtoliiton leimoilla.
+RISU +RISU ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #26  
Vanha 20.10.2015, 19:08

Kaippa noissa tilaisuuksissa vakuutukset on kunnossa, jos ei niin, eiko se silloin ole "artisti rikkoo, artisti maksaa"-periaate?
Vinsu Vinsu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #27  
Vanha 20.10.2015, 19:55

Jos vakuutukset ei olisi kunnossa niin olisi varmaan väljempi ajella;)
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #28  
Vanha 21.10.2015, 08:04

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja +RISU Näytä viesti
Kaippa noissa tilaisuuksissa vakuutukset on kunnossa, jos ei niin, eiko se silloin ole "artisti rikkoo, artisti maksaa"-periaate?
Eipä multa ainakaan otettu nimiä mihinkään papereihin, joten tuon korvauksen perimisen kanssa voi olla hieman niin ja näin. Ja jos tuossa on ollut maahantuojan lisäksi tehdaskin mukana (siis jos), niin ei tuo nyt liene mikään megakustannus sinne päin. Varsinkaan viimeaikaisten volkkarin toilailujen valossa.

Kyllä tuo on pitänyt tietää jo alussa, että autot saavat runtua ja kymmenestä autosta pari voi hajotakin. Eiköhän se ollut syy, miksi R8:n kyydissä istui järjestävän toimikunnan edustaja. Muita sai ajaa ihan omin päin.
vaaltone vaaltone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #29  
Vanha 21.10.2015, 09:46

Ainakin eka ryhmä sai ajaa R8:ia ilman järjestävän tahon mukana oloa
tumu tumu ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #30  
Vanha 21.10.2015, 10:03

Ei ollut kyllä meidänkään ryhmässä oikeastaan missään autossa järjestävän tahon edustajia kyydissä. Itse ajoin R8:lla 2x2 kierrosta, ensimmäisen setin toisen osallistujan kanssa ja toisen ihan yksin.

Vieläkin ihmetyttää tuo S1 rikkominen, en oikein ymmärrä missä kohtaa tuolla voi vaihtaa niin pieleen, että kone on kaput. Kaikki autot oli kyllä ihan ehjiä meidän ryhmän jälkeen.

Viimeksi muokannut tumu 21.10.2015 10:10
mremonen mremonen ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #31  
Vanha 21.10.2015, 10:57

Okko, ehkä mä olin sitten vaan erikoistapaus tuon R8:n osalta. Käytiin sen maahantuojan hemmon kanssa läpi vähän, mitä herkkuja autosta oikein löytyykään. Ja löytyihän niitä :)
miiahone miiahone ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #32  
Vanha 04.11.2015, 17:11

Taisi olla ainakin pääsääntöisesti (R)S omistajille suunnattu happening. Itse bongasin tän Audicenterin Instagram-hehkutuksesta ja siitä tietysti heti omalta myyjältä kysymään miksen mä ole mukana vaikka uusia quattroja olen kaksi hankkinut. Syy löytyi siis lompakon paksuudesta eli ohuudesta. Ymmärrän kyllä, eihän tuonne kaikkia voi kutsua ja tunkua olisi varmasti.
Ipsi Ipsi ei ole kirjautuneena
Nimeä ei näytetä kirjautumattomille käyttäjille

ACF jäsen

  #33  
Vanha 04.11.2015, 17:22

Juu, siellä pitää olla tarpeeksi paksu lompakko, ettei tule ongelmia jos joku peli karkaa kaiteisiin. :-D
Vastaa

Palaa takaisin   Audifinns > Kerho & tapahtumat > Tapahtumat > Audi Sport -ajotapahtuma

Avainsanat
ajotapahtuma, audi, sport


Aktiivisia käyttäjiä katsomassa tätä aihetta: 1 (0 käyttäjää ja 1 vierasta)
 
Työkalut
Display Modes

Kirjoittamisen säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi kirjoittaa viestejä
Et voi liittää liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Pois päältä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä


Samanlaisia aiheita
Aihe Aiheen aloittanut Aihealue Vastaukset Viimeisin viesti
Ohituskiihtyvyys 80-120km/h ^juuh^ Esson baari 690 09.11.2017 15:56
Digital Sport / APR kimppatilaus jaarli81 Esson baari 31 27.09.2007 16:03


Kaikki ajat ovat GMT +2. Kellonaika on nyt 02:18.


vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.