Vähän isompaa remonttia ois vm. 2005 A4 tiedossa.
Quattro, automaatti ja koneena tosissaan 2.0 TFSI 147kW
Aluksi alkoi meno vähän pätkimään ja huollossa oli tarkotus vaihtaa ketju ja kiristin.
Ei muuta kun pajalle ja kone auki. Sieltä tuli sitten semmonen informaatio että nokka-akselit ja kannen laakerit on täynnä kulumaa.
kynnellä tuntee urat eli ei oo mitään pientä kulumaa.
Nyt ois vaihtoehtoina hommata uusi kansi + nokka-akselit, tai sitten kokonaan vaihtomoottori
marmoritiskiltä kansi + nokka-akselit 5200 € asennettuna.
Vaihtomoottoreista olen vähän kysellyt ja hinnat siellä moottorille ilman apulaitteita pyörii 3200-3400 euron välillä.
Apulaitteiden kanssa hinnat pyörii 4000 molemmin puolin ajomääristä riippuen.
Onko kellään kokemuksia/tietoa mistä moottori kannattaisi tilata?
osasuora.fi
suomen vaihto-osa Oy
varaosia.com
noihin oon tehnyt tarjouskyselyitä, varaosia.com on muutaman nettijutun perusteella epäluotettava ja samat sivut löytyy n. 10 eri osoitteella.
Quattro, automaatti ja koneena tosissaan 2.0 TFSI 147kW
Aluksi alkoi meno vähän pätkimään ja huollossa oli tarkotus vaihtaa ketju ja kiristin.
Ei muuta kun pajalle ja kone auki. Sieltä tuli sitten semmonen informaatio että nokka-akselit ja kannen laakerit on täynnä kulumaa.
kynnellä tuntee urat eli ei oo mitään pientä kulumaa.
Nyt ois vaihtoehtoina hommata uusi kansi + nokka-akselit, tai sitten kokonaan vaihtomoottori
marmoritiskiltä kansi + nokka-akselit 5200 € asennettuna.
Vaihtomoottoreista olen vähän kysellyt ja hinnat siellä moottorille ilman apulaitteita pyörii 3200-3400 euron välillä.
Apulaitteiden kanssa hinnat pyörii 4000 molemmin puolin ajomääristä riippuen.
Onko kellään kokemuksia/tietoa mistä moottori kannattaisi tilata?
osasuora.fi
suomen vaihto-osa Oy
varaosia.com
noihin oon tehnyt tarjouskyselyitä, varaosia.com on muutaman nettijutun perusteella epäluotettava ja samat sivut löytyy n. 10 eri osoitteella.
Comment