Terve.
Vein auton nelipyöräsuuntaukseen marmorille eivätkä suostuneet säätämään takapään aurausta koska säätötangon sisäpään epäkeskopultit ovat jumissa. Vaatisi kuulemma rälläkkähommia apurungon sisällä ja uudet säätötangot ja pultit + kaikki mikä menee rikki vierestä. Nyt camberit on poskellaan kun auto laitettiin niiden säädöllä kulkemaan suoraan ilman aurauksen säätöä.
Eli yksinkertaisesti: onko kokemuksia tuon säätötangon irroittamisesta väkivalloin ja uuden asentamisesta ilman suurempia vahinkoja? Miten tän saisi hoidettua alle puolella auton arvosta? Ilmeisesti säätötangon pultissa on holkki joka ei anna ruosteen vuoksi epäkeskon liikkua. Ja holkki on kivasti apurungon sisällä.
Jokju hurja ehdotti jättää tangot paikalleen, katkaista ja tehdä katkokseen jokin säätösysteemi. Mutta sellainen ei taida miellyttää katsastajaa.
Vein auton nelipyöräsuuntaukseen marmorille eivätkä suostuneet säätämään takapään aurausta koska säätötangon sisäpään epäkeskopultit ovat jumissa. Vaatisi kuulemma rälläkkähommia apurungon sisällä ja uudet säätötangot ja pultit + kaikki mikä menee rikki vierestä. Nyt camberit on poskellaan kun auto laitettiin niiden säädöllä kulkemaan suoraan ilman aurauksen säätöä.
Eli yksinkertaisesti: onko kokemuksia tuon säätötangon irroittamisesta väkivalloin ja uuden asentamisesta ilman suurempia vahinkoja? Miten tän saisi hoidettua alle puolella auton arvosta? Ilmeisesti säätötangon pultissa on holkki joka ei anna ruosteen vuoksi epäkeskon liikkua. Ja holkki on kivasti apurungon sisällä.
Jokju hurja ehdotti jättää tangot paikalleen, katkaista ja tehdä katkokseen jokin säätösysteemi. Mutta sellainen ei taida miellyttää katsastajaa.
Comment