Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spareto.ee nettikauppa virossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Se on aika tarkkaa tuo ehto että pakkauksen pitää olla myyntikelpoinen.

    Comment


    • #32
      Kahdesti olen tilannut tuolta tavaraa ja hyvin on palvelu pelannut.

      Comment


        #33
        Voiko nuo merkit pitää paikkaansa tuolla? Suomesta Lemförderin vaihteistontukikumit 55e/kpl, tuolta Febi Bilstein osa 17,92e/kpl. Onko osat oikeasti Febiä? Melkein tilasin jo, mutta alkoi vielä epäilyttämään.

        Comment


          #34
          Pitää ne.

          Comment


            #35
            Hyvä homma, täytyy laittaa tilaukseen.

            Comment


              #36
              Useilla tuhansilla tullut tavaraa. 100% sitä mitä pitääkin ja nopeasti.

              Comment


                #37
                Kyllä tätä puljua voi varauksetta kehua. Tavara on sitä mitä pitääkin, ja tulee kolmessa - neljässä päivässä kotiovelle. Olettaen tietysti, että osat ovat sellaisia, joiden luvataan lähtevän seuraavana päivänä.

                Comment


                • #38
                  Juu vain hyvää palautetta täälläkin, hintataso erittäin hyvä ja toimitukset tulleet ajallaan.

                  Comment


                  • #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                    Tilasin kesällä B6 1.9tdiq etuvetarit. Toinen oli oikeanlainen ja toinen vääränlainen. Oma syy oli tuo väärän tilaaminen. Sovittiin kaupan kanssa, että lähetän väärän osan takaisin Itellan pakettiautomaatilla. Asiaa selvittelin ja tulin siihen lopputulokseen, etten saa alkuperäistä pakettia mahtumaan automaatin lokeroon. Muokkasin pakettia niin, että se meni lokeroon. Lähetys lähti Tallinnaan ja seurantakoodin mukaan lepäsi sikäläisessä pakettilokerossa ainakin viikon. Noin kuukauteen ei mitään kuulunut ja aloin kyselemään että missä luvattu hyvitys viipyy.

                    25.8 kysyin missä hyvitys viipyy,
                    26.8 VASTAUS


                    7.9 kysyin uudestaan hieman tuohtuneena missä hyvitys viipyy
                    8.9 VASTAUS

                    26.9 Kysyin taas ja mainitsin, että pitäneekö tässä ottaa yhteys poliisiin kun ei rahoja näy. Tämä jälkeen ei ole kuulunut mitään.
                    Eilen tuli viesti että rahat palautettu. Kävin vielä keskustelua kaupan kanssa sähköpostilla ja kiitin hyvästä asiakaspalvelusta toki moittien siitä, ettei minua pidetty ajan tasalla. Annoin myös palautetta siitä, että vetareitten laatikoissa ei ollut minkäänlaista pakkauspehmustetta.

                    Comment


                      #40
                      Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                      Voiko nuo merkit pitää paikkaansa tuolla? Suomesta Lemförderin vaihteistontukikumit 55e/kpl, tuolta Febi Bilstein osa 17,92e/kpl. Onko osat oikeasti Febiä? Melkein tilasin jo, mutta alkoi vielä epäilyttämään.
                      Lähtökohtaisesti tuntuu olevan Lemförder kalliimpaa kuin Febi Bilstein, joten sinänsä hieman huono vertailupari eri ostopaikkojen kesken. Mutta kyllä tuolta tuli itsekkin ostettua Febin moottorikumit ja Lemförderin vaihteistokumi, ja päällisin puolin näyttää olevan sitä mitä pitääkin.

                      Comment


                        #41
                        Joo onhan tuo lemförder yleensä vähän kalliimpi, mutta ei noin paljoa yleensä. Aika lähekkäin ainakin suomessa noiden hinnat on ja febiin ainakin itse luotan yhtä paljon kuin lemförderiin :). Tänään laitan tilaukseen tuolta nuo niin kohta näkee mitä sieltä tulee.

                        Comment


                          #42
                          Viikko meni tilauksesta niin oli tavarat ovella. Ihmettelin vaan, että aika rohkeesti kuriiri oli jättäny paketin oven viereen (rivitalo) kun ei ketään ollu kotona avaamassa ovea. Ihan Febin osat näytti olevan, vaikka aluks sitä epäilinkin.

                          Comment


                          • #43
                            Itsekkin voin kyllä suositella Sparetoa, kaks kertaa tilannu ja nyt ois kolmas tarkotus laittaa menemään. Asiakaspalvelu pelaa, tavarat tullee noppeesti ja ovat sitä mitä pitääkin. Asiallisesti mulla ollu pakattuna.

                            Comment


                              #44
                              Jahas. Täytyypä laittaa selaimen kirjanmerkkeihin tuo sivusto. Näkyy noihin vanhuksiinkin saavan järkihintaa jonkinlaista osaa.

                              Comment


                                #45
                                Täältä myös kehuja sparetolle. Pelkästään tänä vuonna tullut tilattua lähes tuhannella eurolla osaa tuolta ja aina tullut sitä mitä pitää ja ajallaan. Kerran ottivat yhteyttä s-postiin ja kysyivät, voivatko vaihtaa tuotteen toiseen, koska tilaamani tuotetta ei ollut silloin saatavilla. Tottahan se kävi, kun parempaa laitetaan samalla rahalla :)

                                Comment


                                • #46
                                  Ootetteko noita putken pätkiä tilannu tuolta, onko minkäännäköstä laatua Dpipeissä yms muissa putken osissa. ?

                                  Comment


                                    #47
                                    Yhden Almeran pakoputkiston olen tilannut, ihan samaa Walkerin tavaraa oli kuin varaosaliikkeissä täälläkin.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Onko porukka tilaillu nyt lähiviikkojen aikana sparetolta/pitänyt sähköpostin kautta yhteyttä heihin ? Ovatko vastanneet sähköpostiin normaalisti ? Itse kk odotellu vastauksia tietystä osan palautuksesta, mutta ei pässinpäät vastaa mitään. Piti tehdä toinen sähköpostikin jo ja kokeilla ovatko vaan suuttunueet mulle ja mun huonosti kirjoitettuihin google translate viesteihin vai mikä mättää.. Katsotaan tuleeko vastausta. Ihmeellistä on jos vastaavat tuohon tekaistuun postiin. Kuitenkin useammalla sadalla eurolla osia tilailtu ja kaikki mennyt jouhevasti tähän asti ja heti kun väärän osan palautuksesta tulee kysymyksiä lyödään linjat kokonaan kiinni. Odotetaan vielä 2 viikko ennen trollausta.

                                      Comment


                                        #49
                                        On tilattu ja hyvin on kamppeet tullut. Jos ei ole ollut jotain, niin heti tullut postia ja joko rahat takaisin tai vaihtoehtoinen osa.

                                        Comment


                                          #50
                                          Voi hyvin olla et toi google translate tekee vaan semmosta siansaksaa ettei sitä ymmärrä kukaan vastaanottopäässä.

                                          Comment


                                            #51
                                            Kirjoita suoraan englanniksi, ei sitä viroksi kannata kääntää.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Englanniksi ollaan keskusteltu ja emäntä korjannu pahimmat mokat jos jotain isompia on tullut kyseltyä.. siitä asia tuskin on kiinni. Niitä vain ei kiinnosta palauttaa tuotetta mikä sovittiin. Itse kuitenkin kiltisti jo lähetin väärät osat 3 viikkoa sitten kirjeenä heille. Ei onneksi ole monen euron osasta kiinni, mutta senverta vit*tti laakkoselta käydä tilaamassa aikalailla arvokkaammalla hinnalla kyseinen osa että periaattesta taistelen :) Ihmetyttää vain, kun viimeinen viesti 4 viikkoa sitten oli kysymykseni jälkeen osan palautuksesta onnistuuko. "Ei ongelmaa. Lähetä väärät osat meille, niin lähetämme oikean osan ilman postikuluja osoitteeseen jne " Sen jälkeen hiljaisuutta jatkunut heidän osalta. Itse olen 5 ystävällistä kysymystä jo heille lähettänyt. Täytyy kai niellä tämä tappio ja tilata normaalisti jatkossa osia hammasta purren, mutta rahaa säästäen.

                                              Comment


                                              • #53
                                                "Vale" sähköposti tuotti tulosta. Toiseen autoon kysyin osia, niin vastaus tuli 4 tunni sisällä. Hmm.. Harmi kun ei kielitaito riitä soittamaan andreille kiukkusta puhelua. Täytyy jotain kehitellä sotasuunnitelmaksi.

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Erikoinen homma tuo.

                                                  Itse kysyin tänään pari tuntia sitten yhden osan aikataulua, jonka tilasin "yli 4 vk" toimitusajalla aikaa sitten eli oli tiedossa pitkä toimitus. Nyt tuli vastaus ettei vieläkään ole toimittajalta kuulunut osaa ja kysyi haluanko peruuttaa. Vastasin että voisin tällä kertaa peruuttaa tilauksen ja 5 min sisällä oli rahat palautettu.

                                                  Hienosti meni taas homma mun kohdalla ja aina mennyt vastaavasti.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Itse tässä odottelen vastausta reklamaatioon. Tai siis ohjeita miten toimitaan. Ekaan postiin vastasivat kyllä parissa päivässä, mutta tämä toinen on jo odottanut pari viikkoa kohta.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Joo en ole kyllä koskaan valittanut tuotteesta eli se puoli on mulla katsomatta. Osat on vaan olleet aina oikeat tai sitten on vaan peruttu tilaus.

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Mulle tuli vääränlaisia termostaatin tiivisteitä, niin laittoivat nätisti oikeita tulemaan kun kerroin minkälaisia pitäisi olla, ja vanhatkin sain pitää. Eli hyvin toimi tuokin.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Viime viikolla tuli paketti sparetosta. Pari viikkoa joutui odottelemaan, kun kyseistä osaa sai vain originaalina. Kyse oli ilmastoinnin läppämoottorista.

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Tilasin tiivisteitä AEC (v8) koneeseen ja sain kaikki muut oikein paitsi venttiilikopan tiivisteet. Tuli b6 S4:n tiivisteet. No sähköpostilla kerroin näin tapahtuneen ja vastasivat heti seuraavana päivänä:

                                                            No problem at all. Please pack it back in to a box and wait for DPD
                                                            courier. He will contact you for pick up this wrong item. It is simple :)
                                                            The new ones will be shipped today to you.

                                                            Erinomaista palvelua mielestäni!

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Nyt osui itellekin ensimmäinen kerta kun tuli väärää tavaraa Sparetolta. Tavara oli kylläkin ihan sitä mitä olin tilannut mutta Spareton katalogi lähtöjään tarjoaa vääriä osia auton rekisteritunnuksella. Näköjään samaan tulokseen päätyy myös osalistauksia selaamaalla.

                                                              Olkoon tämä minulle opiksi että olisi pitänyt katsoa Etkasta osanumerot etukäteen. Ilmoitin kyllä sähköpostitse asiasta.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X