Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4f 3.0TDIq ujoilla kiinatinoilla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6 4f 3.0TDIq ujoilla kiinatinoilla

    Raapustampahan uhallanikin vähän juttua omasta kotterosta tänne.

    Aihio

    -4F Sedan vm. 05
    -BMK 165kw
    -Tiptronic
    -Mittarissa nyt 292tkm

    Sakemanni on pari lisävarustettakin tähän laittanu:

    Sähkösäätöset sport-jakkarat
    -Täys nahkanen sisusta (tää on musta sisältäkin)
    -quattro Gmbh sport paket;reikä nahkanen ratti s-line logolla ja napeilla, kepin nuppi rei'itetty, musta sisäkatto, alusta -30mm(?), 347mm laikat jarruissa
    -MMI High+navi+Bose
    -AFS+ xenon
    -Lasinen kattoluukku
    -Vakkari
    -Vetokoukku

    Itelläni ollu n. 10kk /40tkm. Kaiken laista pientä käpöstelly ja karsinu sen pahimman pappatunturi lookin pois (tai enhän minä tiiä mitä mieltä muut on)

    Muutoksia
    - Audi music interface
    -Jouset KAW 55/40 (pudotti muuten 70mm edestä ja n. 60mm takaa verrattuna vakio alustaan. Maavaraa matalimmasta kohdasta <10cm) Sen verran hyvä on tällä setupilla että en muuta alustaa mihinkään. Kassit ja pussit jos tulee niin autokin vaihtuu kyllä sitten.
    -kusikalvoo
    -ujot kiinantinat kesäksi
    -LED:t kusilamppujen tilalla (paitti sumarit kun ovat vielä kalvotetut)

    Kenties tulevaisuudessa?
    -vähemmän ujot ja piireissä hyväksytymmät vanteet
    -uusi maalipinta (tuo rekan lokarin kairaama maalinpuute apparin ovessa ainakin+myllytys)

    Kuvia aika järjestyksessä; pari viikkoo mulla olleena-> talvilookki uusilla jousilla-> nykytilanne
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Nikke_; 19.6.2013, 22:48.

    #2
    Aika kivasti tippu jousilla. Niin on tuttu resepti että pakko on tykätä. Noi keltaset kalvot on mulle vähän sellanen tarpeeton härpäke muuten kliinissä kokonaisuudessa. Vois ehkä toimia 20" jos et kerran aio enempää madaltaa... :D

    Comment


    • #3
      Mistäs ostit nuo KAW:n jouset?

      Comment


        #4
        Saksan Ebay:sta tilasin, en muista myyjää. Himppu reilu pari satkua ne makso.

        Eetu: En taija tohtia enempää puottaa kun nyt pystyy ajamaan kohtuu kivasti. Syvemmät urat ja huonot tiet joutuu jo jättämään välistä.

        Roiskeläpät otin poikkeen. Kuskin puoleinen läppä jäi pieksämäen ja hankasalmen välille kun tarras pattiin kiinni. Löysin sen vielä kun olin aamulla menossa töihin ja ei ollu liikennettä niin kehtas pysähtyä ettimään.
        Viimeksi muokannut Nikke_; 20.6.2013, 22:18.

        Comment


        • #5
          Ompa tuttu Audi :) jos en ihan väärin muista tuota rekkaria. Tuttavan entinen ja varmasti huippupidolla ollut :) Tällä Audilla sain ensikosketuksen tähän A6 malliin ja tänään tein kaupat omasta 3.0tdi:stä :)

          Comment


            #6
            Tosiaan tämä on ollu 2008-2010 Lieksassa,sitten Porissa 2012 elokuuhun ja sen jälkeen mulla.

            Comment


            • #7
              Joo sama auto se sitten on

              Comment

              Working...
              X