Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Olikos se Amalin joka mustalla matalalla lupolla ajeli mun 100 perässä erään yrityksen portista sisään eilen vähän ennen 23?
    Viimeksi muokannut ziree; 5.7.2011, 05:27.

    Comment


      kylläpä olin.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja PetraK Näytä viesti
        Oliko keltainen?
        eiku tais olla harmaa..

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja makekake Näytä viesti
          Tänään Minna Canthin kadulla bongattu Hopea TT audi clubitarrat ikkunassa. Oltiin menossa viinijuhlille...
          Minun katiskahan se siinä oli parkissa... Siellähän sitä viinijuhlilla itsekkin tuli vaimon avecina oltua ;)

          Comment


          • Vai ettei ollut A4 avanttina :) :)
            Jaahas.. Eikös siinä kuitenki ollu Ässän maski ja puskurit? Ja Ässän merkki keulassa hämäämässä? :)
            Juu onhan se melkee täysin S4 näköinen jarruista olis hoksannu.. :) :) :)

            Comment


              Jaarli81 bongattu äsken Vihdintiellä oudon punaisellaan?

              Comment


              • Outokummussa, sätöksentiellä sijaitsevan yrityksen parkkipaikalla maanantaina sattu silmään tummansininen b5 koppanen audi a4/s4/rs4
                varsin siisti tapaus.
                Täältäkö joku?

                Comment


                  Aamulla hakamäentielle rampissa tuli punanen S4 b6 takaa. Just ja just pääs sillä vaparilahnalla mun salaman nopean Lupon ohi :)

                  Comment


                    Tänä aamuna joskus 7:30-8 tms. QQ-7 rekkarilla varustettu Q7 Maskussa Seikeläntien sillalla.

                    Joskus 11-12 tms. aikoihin YX-2 rekkarilla varustettu RS6 (vai RS4?) Maskun liikekeskuksen (Maskuntiellä) parkkipaikalla.

                    Oiskohan se sitten ollu 12-13 aikaan tms. Kiisan Pirtin kohdalla Ruskontielle kääntymässä musta TT mk1 rekkarilla EEZ-*.

                    Comment


                    • Jaarli81 bongattu äsken Vihdintiellä oudon punaisellaan?
                      Joo minä se olin ja likasella autolla liikenteessä... Pitää välillä piristää mieltä ja mennä töihin autolla eikä aina junalla! Olitko itse valoissa vai missä?

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viesti
                        Joo minä se olin ja likasella autolla liikenteessä... Pitää välillä piristää mieltä ja mennä töihin autolla eikä aina junalla! Olitko itse valoissa vai missä?
                        Juu, ajelin siinä edessä ja valoissa menit oikealta ohi.

                        Itse käännyn vasta seuraavista karvaamokujalle.

                        Comment


                        • Pitkästä aikaa tarra bongaus. Verkahovin kulmilla 11.30 aikoihin pärinäputken kera, olisko ollut S4/6 niitä ensimmäisiä.

                          Comment


                          • Joskus 11-12 tms. aikoihin YX-2 rekkarilla varustettu RS6 (vai RS4?) Maskun liikekeskuksen (Maskuntiellä) parkkipaikalla.
                            se on RS6+, asuin ennen sen omistajan naapurissa, kivasti risa murisi välillä kun se tuosta talon ohi meni.

                            Comment


                            • kiitokset sille A6? kuskille (liekkö foorumilainen?) joka auttoi vaihtamaan renkaan siskolleni joka oli liikkeellä minun A4:lla kajaanin lähettyvillä! ansaitsisit pullakahvit! :)

                              Comment


                                Musta RS4 ohitti mut vanhan viikarin kohdalla tovi sitten... Kyllä se vaan on hieno auto!

                                Ja parisen tuntia sitten sininen b6 A4 ajeli lahteen päin hollolan kohdilla.

                                Itse ajelin hämeenkoskelta hakemaan vanteet Poloon... Että sellasta.

                                Comment


                                  Tervakosken puuhamaassa oli parkissa lähes vieressä musta S8.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti

                                    Ja parisen tuntia sitten sininen b6 A4 ajeli lahteen päin hollolan kohdilla.
                                    Taisin ajella tohon aikoihin Salpakankaalta Hollolan mäkkärin kautta Lahtea kohti.

                                    Comment


                                      Kenen musta A6 avant valkolippaisilla OZeilla eilen iltaysin pintaan suokadulla Kuopiossa?

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Ertzi Näytä viesti
                                        Pitkästä aikaa tarra bongaus. Verkahovin kulmilla 11.30 aikoihin pärinäputken kera, olisko ollut S4/6 niitä ensimmäisiä.
                                        Jos oli viininpunainen, niin taisi sattua kohdalleen mun pakoputkivireisen urssin kanssa!

                                        Comment


                                        • Kivan värinen A1 bongattu eilen keljon cittarin pihassa noin klo 18.00. Klubitarra oli takalasissa.

                                          Comment


                                          • Jeremiah taisi olla samassa risteyksessä mun kanssa vantaan motonetin vieressä. Ainii sun serkku mika on mun duuni kaveri ja se kerto että harrastat audeja. :)

                                            Comment


                                            • 4.7.2011 Lappeenrannassa bongattu Audi A4 B7 2.0T Avant, meni ohi peukalo pystyssä ;)

                                              Comment


                                              • Pajalle.comin Superb bongattu tänään mikkelin p-parkkihallissa

                                                http://pajalle.com/?p=430

                                                Comment


                                                • Kenenkäs V8 oli parkissa viime yönä tossa dublinin kulmilla lahdessa?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Samii- Näytä viesti
                                                    Jeremiah taisi olla samassa risteyksessä mun kanssa vantaan motonetin vieressä. Ainii sun serkku mika on mun duuni kaveri ja se kerto että harrastat audeja. :)
                                                    Juu olinpa hyvinkin. Katoin, että helvetin nätti b6 siinä jollain. Takaa huomasin, että katos, katos audiclubin kilvenalunen.

                                                    Comment


                                                      Musta typ89 coupe bongattu sakon valoissa / pihassa heittämässä uukkaria.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja perrier Näytä viesti
                                                        Musta typ89 coupe bongattu sakon valoissa / pihassa heittämässä uukkaria.
                                                        Hep, piti mennä kaveria hakemaan ja tajusin että valoista ois pitäny kääntyä :D

                                                        Sä olit ilmeisesti sillä punaisella kasikympillä?

                                                        Comment


                                                          Jep, näin tällä kertaa ;) Sivu huomiona, nämä vanhemmat yksilöt ovat aina huomattavasti helpommin bongattavia kuin nuo uudemmat pelit. Erottuvat positiivisesti massasta.

                                                          Comment


                                                          • Kuusamossa bongattu minun aakutosen kaksoisolento, vähän pidemmälle rakenneltu tosin. Samanvärinenkin (turkoosi/vihreä). Kuka tunnustaa? :)

                                                            ps. onko kuusamossa/lähistöllä foorumilaisia kuinka paljon?

                                                            Comment


                                                              Kenen musta A6 avant valkolippaisilla OZeilla eilen iltaysin pintaan suokadulla Kuopiossa?
                                                              Minun autohan se oli parkissa. Uusin Transformers piti käydä kattomassa. Sama auto minkä bongasit Backwoods Cruising reissulla, pieniä muutoksia tullut vaan lisää.
                                                              PS. Se on sininen, mutta jostain kulmasta näyttää mustalle tai violetille.

                                                              Omat bongaukset:
                                                              Toissapäivänä meni töissä ollessani Leppävirralla tasaiseen tahtiin komeita A4(b7) Avanteja ohi. Matalia komeilla vanteilla ja tummilla laseilla. Tykkäsin.
                                                              Lisäksi ohi ajoi musta A6(c6) sedan tummilla laseilla ja mustilla vanteilla, joissa punainen vanneteippi kehällä, ja tietysti matala oli. Kenen oli tämä kulkine? Nostokorissa ollessani en oikein clubi tarroja erottanut.
                                                              Eilen ajeli Siilinjärvellä(siltatyömaan ohi) uusi musta S8 V10 venettä vetäen. Komea.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X