Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MMI SIM-kortti ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • MMI SIM-kortti ongelma

    Osaako kukaan auttaa mitä pitäisi tehdä.

    tossa on kaksi muistikorttipaikkaa ja puhelimelle Sim keskellä.

    En saa puhelinta asennettua kun bluetooth yhteydellä, aina kun työnnän sim kortin tupaan niin kertoo vaan että odota, puhelinta asennetaan mutta se ei johda mihinkään. Haluaisin puhelimen toimivat kuten nytkin bletoothilla mutta auton omalla simmillä nettiyhteys/naviin googlen kartat.

    Onko mulla liian vanha mmi versio:
    HN+_EU_AU3G_K517_4
    Navi database:
    8R0060884N ECE 5.12.5

    Onko päivitykseen muuta keinoa kun lakkikourassa audilta kyselemään?

    Toinen ongelma samassa järjestelmässä on Digi tv, Vcds:llä luettuna kaikki 3 antennia olisi kunnossa eikä anna mitään vikakoodia mutta en saa mitään näkymään järjestelmästä.

    Kyseessä 2012 Q7, olisiko kymenlaaksossa osaajaa, menee mun ymmärryksen yli nää vehkeet..

  • #2
    Oliko tähän mitään ratkaisua kellään tiedossa? Tai edes tohon päivitykseen, mistä päivitys softa?

    Comment


      #3
      SIM-korttiasiaan vastauksena on kyllä, MMI:n softaversio on liian vanha, uudemmissa versioissa on mahdollista käyttää MMI:n SIM-korttipaikasta vaan datayhteyttä ja Bluetoothilla on sitten puhelinominaisuudet. Vanhalla versiolla tosiaan jos SIM-kortin työntää slottiin, niin silloin MMI käyttää siitä liittymästä pakotettuna myös puhelintoimintoja.

      Päivitykseen on vaihtoehtona lakki kouraan ja marmorille, tai sitten hankkii itse päivitystiedostot ja tekee päivityksen itse SD-kortilta. Ihan tunnetuja hakukoneita käyttämällä löytyy varsin helposti linkkejä tähän.

      Comment


      • #4
        No nyt on softa päivitetty uusimpaan, itse opiskellen. Onnistui ilman ongelmia.
        Sinnehän ilmestyi Audi connect kuvake joka puuttui aiemmin, ja sim/bluethooth puhelin valinta.

        Nyt se ilmoittaa check your SIM card. Mulla on kortista PIN koodi poistettu kun on riistakamera käytössä ollut. Voisiko tästä olla nyt sitten kortinlukija sökönä? Ilmeisesti dataa ei saa päälle kun SIM kortilla, ei kännykkää käyttäen vai olenko hakoteillä?

        Karttojen päivitys sitten seuraavaksi opiskelu listalla..

        Comment


          #5
          Hei, mulla on samalainen ongelma. Onkohan tämä minun MMI versio tarpeeksi uusi?

          HN+_EU_AU3G_P0614

          Comment


            #6
            Muistaakseni 7-alkuisella versionumerolla olevasta firmiksestä alkaen on mahdollista käyttää sisäistä SIM-korttia pelkkään dataan.

            Comment


              #7
              Lainataas vähän tätä keskestelua. Löytyykö joku osaava velho Hämeestä, joka osais päivittää MMI:n uudempaan versioon? Ongelmana on, että autoon laitettu Sim -kortti varaa molemmat kaistat niin datan kuin puhelimenkin. Näin ollen bluetooth ei yhdistä puhelinta handsfreehen.
              Jos tietotaitoa löytyy niin otan kiitollisena apuja vastaan... Autona S7 2012, Yv:llä tavoittaa.

              Comment


                #8
                Onko arvon raadilla käryä, että minkälaisia ominaisuuksia auton SIMiin tarvitaan, että saisi Audiconnectin toimimaan kunnolla. Riittääkö pelkkä "mokkulaliittymä", vai tarvitaanko ns oikea puhelinliittymä. Ja saako jälkimmäisellä muuta lisäarvoa kuin handsfreen toisella numerolla? Telian liittymät lienee riskittömimmät, kun jonkin verran autolla kuitenkin liikutaan ulkomailla asti.

                Tuo liittymä varmaankin mahdollistaa webaston ja sähkölämmittimen käynnistäminen auton apista? Onko muita kivoja ominaisuuksia tarjolla?

                Comment

                Working...
                X