Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Loctite 8014, mistä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Loctite 8014, mistä?

    Olen yrittänyt löytää Loctite 8014 anti-seize massaa huonolla menestyksellä. Käyttökohde alumiini johon työstetty kierteet haponkestäville pulteille, käyttö merivedessä.
    Amazon ei toimita tätä suomeen jostain syystä. Ebaysta löysin saksasta ja briteistä 907 gramman purkkia a noin 100 euroa ( tarve ehkä yksi gramma).
    Etrat ja muut on selattu nettiluettelot läpi, ei löydy. Olisko vinkkejä mistä löytyisi kattavastia loctite tuotteita. Pääkaupunkiseutu tai tilaamalla.

  • #2
    Kuis olisi Kiillon tavara? Kiilto Antiseize asennusrasva, pasta 250g. Ainakin Etralla näyttää olevan.

    Tuotekortista: Estää kiinnijuuttumista ja -leikkautumista, kulumista, hapettumista, korroosiota ja kitkasyöpymistä. Hyvä kulutuskestävyys ja tarttuvuus. Kestää hyvin suolavettä sekä yleisimpiä happoja, emäksiä ja kaasuja. Vähentää kitkaa ja sietää hyvin lämpötilan vaihteluja. Lämpötilan kesto –180oC - +1200oC

    Ei kylläkään omakohtaista kokemusta, kunhan googlettelin.

    Ja kun muistin syövereistä kaivelee, niin tuollaista Kentin keraamia meillä töissä käytössä:
    http://jasper.fi/tuote/kent-ceramic-1200-aerosoli/
    Viimeksi muokannut teuska; 2.4.2018, 15:07. Perustelu: Tapatalkin rivitykset kuntoon

    Comment


      #3
      Oletko Etrasta kysynyt jos saisivat hommattua järkevään hintaan? Ei välttämättä ole nettiluettelossa.
      Samantapaiseen hommaan olen käyttänyt Molykoten tahnaa (Ti1200, todella vanha purkki), Wurthin HT jarrupastaa tai ihan todella sitkeää vaseliinia.

      Comment


        #4
        Täytyypi käydä kyselemässä- ongelma vaan kun olen käytännössä duunissa silloin kun nuo putkat on auki.
        Siitä syystä yleensä Motonet/nettikauppa linjalla. Jos ei Loctitetea löydy täytynee putsata vanhat riippeet pois ja laittaa esim tuota Kiillon kamaa.
        Kiitokset vinkeistä!

        Comment


          #5
          Etralta saa tilaamalla, ei heillä varastotuotteena. Veroton netto oli meidän firman kautta kyseltynä n. 93€/tuubi ja toimitusaika ~2 vkoa.

          Comment


            #6
            Pro mart /molycote p37?

            Comment


              #7
              Jos Etran hinnat on tuollaiset niin eipä ole kummoistakaan eroa nettikauppoihin. Meni purkki tilaukseen briteistä 85 puntaa posteineen. Jenkeissä olisi ollut 200 gr purnukka joku 16 taalaa, rahdit 40 taalaa ja alvit päälle.
              Eli nyt minulle tulossa ( toivottavasti) 907 gramman purnukka tuota Loctite 8014:sta

              Comment


                #8
                Tai Chesterton 785.

                Comment

                Working...
                X