Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS2 ovien alalistat hiilikuidusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RS2 ovien alalistat hiilikuidusta

    Isojen epätoivon hetkien myötä ilmeisesti kuitenkin S2forumilla on toteutumassa RS2 ovien alalistojen valmistus hiilikuidusta. Threadin uusimmat positiiviset tuulahdukset löytyvät tästä viestistä alkaen. Harvinaista herkkua tarjolla. Joskushan ne alkuperäiset jokaisella pettää, tai tulee halu rakentaa se täydellinen RS2 replica nyansseja myöden.

    Mietin asiaa myös kimppatilauksen vinkkelistä. Jos otetaan koko Suomen tilaus (tai iso osa) johonkin ja hoidetaan logistiikka Suomen sisällä itse. Varmasti helpottaa tekijäportaassa ahdistusta jos useamman setin voi nakata yhteen laatikkoon ja yhteen osoitteeseen. Osa sarjoista varmaan kulkee luonnostaan mm. Etelä-Suomen seudulla, osaan voinee taas miettiä löytyykö pohjoisemmasta sopivien kulkujen päästä useampaa harrastajaa jne jne.

    Käykää siis ilmaisemassa tilaushalujanne tuonne S2forumin threadiin ja kommentoikaa tänne omia ajatuksia. En sen enempää ole vielä uhrannut ajatusta kuka tai mikä toimisi logistiikkakeskuksena. Pääasia nyt ensin on se, että ilmaisemme tarpeen tuotteelle tuolla S2forumilla ja saamme tämän vihdoin toteutumaan. Voin itse tarvittaessa pyörittää logistiikkaa Nurmijärveltä käsin tai joku halukas saa halutessaan pestin hoitaakseen.

    #2
    Mä olen ollut mukana siinä kimppatilauksessa s2foorumilla. Ilmoitin vielä uudestaan halustani osallistua kimppaan. Toivottavasti saisivat tuotannon viimein käyntiin.. Mulle sopii mainiosti tuo, että lähettävät Suomen tilaukset samaan osoitteeseen, jos helpottaa prosessia.

    Comment


      #3
      Juu meikä mukana myös kimppatilauksessa, jos se toivottavasti saadaan järjestymään ja tuotanto alkaa. Täytynee käydä vielä laittamassa peukkua S2foorumin puolellekkin.
      Samaan osoitteeseen lähettäminen Suomeen hyvä idea, itse tietysti peukutan tuolle Etelä-Suomen "logistiikkakeskukselle" asuinpaikasta johtuen!

      Comment


        #4
        Hiilikuitu yhdessä kosteuden kanssa on melkoisen ruostuttavaa. Hiilari on jotenkin jalompaa kuin metalli. Miten tämä on muuten huomioitu auto-osissa?

        Huomasin kun ostin kerran hiilikuiti/kevlar purjeen, niin sen haponkestävä rengas oli yhden kauden jälkeen ihan ruskea. Pitää kuulemma eristää kunnolla.

        Lisää infoa mm tuosta https://www.corrosionpedia.com/2/155...orced-polymers

        Comment

        Working...
        X