Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

xp asennus ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Kyllähän Linux on hostingia ajatellen erittäin hyvä vaihtoehto, mutta pelatessa olen itsekin törmännyt ongelmiin ja täten pelailen mieluummin Winukalla.

    Tosin Linux kokemukseni jää pääosin vain Debianin ja Red Hatin varaan, joten laajemmin en osaa ottaa kantaa.

    Comment


    • #32
      Itse kun en lainkaan pelaa, käytän työasemaa paljon hyödyllisempään tarkoitukseen (kuten foorumeilla surffailuun ja kommentointiin)ja olen ollut siinä uskossa, että on olemassa paljon parempiakin ympäristöjä (pelikonsoli) pelaamiseen kuin työasema.

      Comment


        #33
        Kuulin töissä samantyylisen kysymyksen, että "joko niihin saa verkkovirtaa normaalipistokkeesta?". Hauskaa.
        Niin? Miten tuo liittyy siihen, että Mäkkiin kun tulee vikaa niin siihen ei saa ostaa kaikkia varaosia vaan pitää viedä jollekkin korjattavaksi.
        Minä olen kuitenkin kohta 20 vuotta pc-raudan kanssa toiminut ja onse mun mielestä kummallista jos niin on edelleenkin Mäkin kanssa. No monopoli mikä monopoli.

        Ja mitä pelaamiseen tulee. Onse varmaan kiva virittää linuxille tms pelejä tai softia, mutta normi-käyttäjä ei sellaseen halua ryhtyä. Wine ja sen johdannaiset on jotenkin tullut koettua, eikä sen kanssa kaikki tosiaan ole itsestään selvää.

        Asia vähän harhautuu.
        Yksi mikä raivostuttaa m$:n käyttiksissä on se, että ne pikku hiljaa hidastuu kun epämäärästä tavaraa "unohtuu" rekisteriin ja muuallekkin.

        Comment


        • #34
          Tämä on totta!
          Tuntuu että Visvan sujuvaan pyörittämiseen ei kohta enää riitä perus P4:t vaan pitää olla jo Core2 lähes gigan väylillä!!

          Onko kukaan muuten ehtinyt tsekannut noita Visvan käynnistyskomentoja, eli mitä kaikkea se touhuaa taustalla default asennuksen jäljiltä?

          Comment


            #35
            Koko ajan saa kiroilla miten hankala työkoneella (wintoosa) on lähettää vaikkapa vain settiä kevyeksi pienennettyjä kuvia.
            kiloWatti, ainakin xp:ssä mielestäni aikas helposti.

            Aktivoi haluamasi kuvat. Hiiren kakkosella Lähetä->Sähköpostin vastaanottaja->täppä kohtaan: Tee kaikista kuvista pienempiä...

            Jatko ihan oman valinnan mukaan.

            Niinjoo, käyttöjärjestelmät ja niistä syntyvät näkemyserot muistuttavat hyvinkin paljon eri automerkkien kannattamista.

            Käyttäkää mitä haluatte ja ajakaa millä haluatte, se ei ole minulta pois. Minä ajelen Audilla ja käyttöjärjestelmäni on XP. ;)

            Edit. lisäystä
            Viimeksi muokannut AhtiL; 1.8.2007, 19:40.

            Comment


              #36
              Itsellä se on XP syystä, että ei jaksa muuhun ryhtyä :)

              Comment

              Working...
              X