Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Playstation 4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Molemmat PS4:t omistaneena täytyy soitella komppikitaraa Dumpin perässä. Sekä PRO että perusversio pitää aivan järjetöntä meteliä jos ilma ei pääse vapaasti kiertämään kymmeniä senttejä laitteen ympärillä.

    Comment


    • #92
      Njoo, jos tuo ei tavan DVD elokuvia pyöritä, (vai siis cd-musiikki levyjä ei toista?) eikä UHD levyjä, niin taidan vielä pysyä tuossa kolmosessa. Muksut tuolla enemmän kuitenki pelailee, eikä ne oo nii grafiikan perään :-)

      Comment


      • #93
        Itse kanssa nelosta hankkimassa, pähkäilen vaan slimmin ja pron välillä.. molempiin muistia tulisi kuitenkin 1tera. Osaako jengi sanoa onko tuo pro sen sadan euron satsauksen arvoinen?

        Comment


          #94
          Jos löytyy 4k töllö tai suunnittelet sen hankintaa ni pro. Oman käsityksen mukaan slimmissä ei oo tukea 4k resolle.

          Itse tosin päädyin prohon vaikka ei oo 4k töllöä, enkä myöskään ole heti hankkimassa :D Mutta mä nyt harvoin järjellä teen hankintoja.

          Comment


            #95
            Tuossa YouTube pätkässä oli hyvin vertailtu eroja. Tuo koskee enemmän VR lasien kanssa pelailua.

            Hommasin nuo lasit pari viikkoa sitten. On kyllä uskomattoman hyvä lisä, mutta harmillisen vähän pelejä niitä varten.

            Comment


              #96
              Yksi ero mikä itsellä vaikutti Pro:n valintaan Slim:n sijaan oli optinen audiolähtö. Se puuttuu kokonaan Slim-mallista ja vähentää vaihtoehtoja audion ulossaannin suhteen. Joltakin PS4 forumilta muistan lueskelleeni, että HDMI:n kautta audiossa on enemmän lagia, mikä saattoi vaikeuttaa esim. musiikkipelien pelaamista.

              Comment


              • #97
                Joo 4K-telsu on joten kai se täytyy kääntyä pron puoleen..jää kuitenkin harmittamaan sitten ;) josko malttais odottaa ens perjantaihin kun on black friday ja katsella olisko tsägällä hyviä tarjouksia.

                Comment


                • #98
                  Oli kyllä kertakaikkiaan ihan paska tuo gran turismo sport. Häviää ajettavuudeltaan project cars ykköselle ja asetto corsalle ihan täysin. Aivan liian helppo ja kiskoilla kulkeva tuote. Dorkaa ja karmeeta, ei jatkoon. Tuu points!

                  Comment


                    #99
                    Jotenkin arvasin tämän ja jäi siksi hankkimatta. PC2 on tullut hakattua. Se on kyllä hyvä peli.

                    Comment


                      Hetken mietin ostaako PS4. Onneksi olin kauempaa viisas kuin yleensä ja luin tämän topicin. Perse ei kestä uutta rattia ostaa ja kun kerran GT Sport:kin on heikohko esitys niin taidan pysyä kolmosessa ja ajella Nyrreä tyytyväisenä GT4:lla...

                      Comment


                        Jälikasvu on antanut kovennettua ohjausta joululahjahankintaan. Pleikkari 4 pitäisi saada.

                        Pähkäilen perusmallin ja Pron välillä, kuten monet muutkin :)

                        Pro malliin liittyen, minulla on 4k telkkari, mutta siinä ei ole HDR-tukea. Onko HDR välttämättömyys vai toistuuko 4k kuva järkevästi ilman sitä?

                        Comment


                        • Joskus historian hämärässä oli päivitetyssä PS malleissa parannettu jäähdytystä, jolloin käyntiääni oli hiljaisempi. Joku tuollainen parannus voisi olla mielestäni yksi hyvä syy hankkia vauraampi malli. En tosin tiedä onko PS4 pro mallissa muuta parannusta kuin lisätty 4K tuki ja lisätty hieman suorituskykyä.

                          Jos itse olisin tuota hankkimassa ja päätyisin perusversioon, katselisin todennäköisesti käytettyjä koneita joissa todennäköisesti tulisi mukana iso liuta pelejä. Tosin täytyy sanoa puolen vuoden kokemuksella lainakoneesta, että ne PS plus jäsenyyden mukana tulevat kuukausittaiset pelit on enimmäkseen melkoista kuraa. Toki noissa voi tulla mukana myös levyversioita.

                          Comment


                          • Pro on jäähdytyksen osalta ainakin omaa perusmallia hiljaisempi.

                            Mitä peleihin tulee, tuo uusin Gran Turismo Sport oli itselleni myös suuri pettymys. Ei aiheuttanut oikein minkäänlaisia fiiliksiä, mutta kun on hankittu niin ns. "pakko" pelata. =D Uusimman F1:n ostin hiljattain heräteostoksena ja se kyllä tuntuu edelleenkin hyvältä. Vanhaan aikaan ainakin nuo F1:t olivat todella hyviä pelejä ja muutaman tunnin pelaamisen perusteella ei uusikaan jää jälkeen edeltäjiään.

                            Comment


                            • Pukinkonttiin tuli PS4 PRO + GT Sportti... Jätkät masentaa jo ennen kuin pääsen edes lasten kanssa pelaamaan. Onneksi muksuja ei haittaa =D

                              Comment


                                Tänään tuli hommattua PS4 Pro 1T Gran Turismo eli tämä:

                                https://www.gigantti.fi/product/gami...-turismo-sport

                                Tarjous päättyy 10.12.2017

                                Tuo oli löytämäni edullisin 1T Pro -malli jonka kylkiäisenä tulee peli. Vapaapäivän kunniaksi tein laitteelle ja pelille asennukset yms. käyttöjärjestelmäpäivitykset ennen sen käärimistä joulupaperiin. Ei tarvitse sitten jouluna tehdä noita asennus ja päivitysjuttuja 8v vesselin tivatessa minuutin välein milloin se valmistuu :)

                                Mutta pikaisesti laitetta testanneena pitää kehua 4K-resoluutioisen kuvan laatua vaikka minulla ei töllössä sitä HDR-tukea ole :)

                                Comment


                                  Minä jätin jo pelkän demon perusteella tuon GT sportin kaupan hyllyyn. Ja mitä siitä lukenu, niin eipä tuossa mitään ole menettänyt.

                                  Comment


                                    Sama juttu. Ostin sitten WRC 7 ja se on kyllä loistava verrattuna edelliseen. Todella maukas ajettavuus ja äänetkin on suurimmassa osassa autoja jo vähintään hyvällä tasolla.

                                    Comment


                                      Mä oon tyytyny Dirttiin.. Siinä on sentään Audeja vielä :D

                                      Comment


                                      • Onko kokemusta G29 ratti+poljin yhdistelmästä? Vielä tän päivän tarjouksessa 199e https://www.gigantti.fi/product/gami...ce-rattiohjain Tuohon joutuisi ostamaan vielä vaihdekepin erikseen.

                                        Comment


                                          Juu G29:llä vedetty jo pari vuotta. Täysin toimiva paketti. Mitään merkittäväähän muutosta tuohon ei ole G27:n jälkeen tullit, mutta hinta/laatusuhteeltaan hyvä.

                                          Comment


                                          • Yksi kysymys Xbox One S konsolista.

                                            Onnistuuko sillä tiedostojen toisto lähiverkon yli PC:n kiintolevyltä tyyliin PS3:n Media Server ?

                                            Kiitos.

                                            Comment

                                            Working...
                                            X