Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Renkaat liian leveät Suomen talveen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Noksun renkaat onkin olleet kovasti tapetilla viime aikoina. Suomessa näet myydään paljon venäläisvalmisteisia Nokian kumeja, mutta renkaiden valmistusmaata ei liikoja mainosteta. Kantsii siis olla tarkkana, jos haluaa Suomessa valmistetut Nokian renkaat. En kyllä tiedä miksei vastaava venäläiskumikin toimisi, mutta moni juurikin päätynyt Noksuihin niiden suomalaisuuden vuoksi.

    Comment


    • #32
      Itsehän äänestin lompakolla talvirenkaiden hankinnassa, kun monen nokialaisilla kitkoilla ajetun talven jälkeen tuli taas tarvetta hankkia uudet renkaat. Hakkis R kitkoilla tuntui olevan parin kympin tarkkuudella kartellihinnoittelu joka oli 235/40-18 koossa vielä varsin kova (~1150). Paikallinen dekkpartner tarjosi sitten saman kokoista Conti 5 kitkaa reilun 200 halvemmalla joten koitetaan semmosia välillä.

      Comment


      • #33
        Mun mielestä ei ole järkeä omistaa tehokasta nelivetoautoa, jos siinä ei ole kunnon renkaita.. Ei herneitä..
        Ei tietenkään, ihan oikeassa olet. On vaan jo kahdet renkaat joutunut ostamaan vuoden sisään niin ei mitään kauhean hintavia raaski enää ottaa. Etenkin kun kevääseen mennessä viimeistään pitää ne neljännetkin hankkia. Taitaa tulla taas haaparannan reissu kun tuntuu että melkein kaikki oulun liikkeet myy pelkkää nokiaa. hyvä rengas, ei siinä, mutta todella sikamaisen hintainen omasta mielestäni.

        Nyt kyllä hitusen harmittaa että tuli hävitettyä sitä kotipaikan rengasvarastoa, niille olisi ollut nyt käyttöä. Oli kuitenkin parhaimmillaan muistaakseni ainakin 12 sarjaa =)

        Comment


          #34
          Nokian seiskoja valmistetaan tosiaan paljon Venäjällä..

          Pitäishän sen 7:kan olla oikea hyvä Nokian rengas,vaikka onkin tehty itänaapurissa. Rengastesteistähän se sitten selviää.

          Mä olin kattovinaan, että tuo 18" olisi tehty suomessa.

          Comment


          • #35
            Alkuperäinen kirjoittaja MikkoA3 Näytä viesti
            Nokian seiskoja valmistetaan tosiaan paljon Venäjällä..

            Pitäishän sen 7:kan olla oikea hyvä Nokian rengas,vaikka onkin tehty itänaapurissa. Rengastesteistähän se sitten selviää.

            Mä olin kattovinaan, että tuo 18" olisi tehty suomessa.
            Viikon päästä tulee uusi TM jossa on talvirengastesti, vertailussa mukana Nokialla ja Vsevolozhskissa valmistettu Nokian talvirengas. ...ja sen verran vielä tuosta testistä "juonipaljastuksia" ettei laatueroja havaittu Nokian kummeissa....

            Comment


              #36
              Itse olen suosinut Nokialaisia sen vuoksi, että ne on valmistettu Suomessa. Tämä tukeakseni valinnallani töiden pysymistä Suomessa. Jos seuraavat talvirenkaani ovat Nokialaiset, niin ne on valmistettu Suomessa. Jos jostakin syystä haluamaani rengasta ei löytyisi täällä valmistettuna, niin merkki olisi joku muu.
              Viimeksi muokannut nomoreford; 19.9.2009, 13:46.

              Comment


              • #37
                Itte olen käyttäny nokialaista kun aina olen sen jostain onnistunut lähes puoleen hintaan saamaan. Muuten käyttäsin Contia ehdottomasti!

                Comment


                  #38
                  Mistäs niitä Nokialaisia puoleen hintaan saa?

                  Paljonkohan se on euroissa??

                  Mun mielestä Nokian renkaat on tähän mennessä ollu sikahintaisia muihin laaturenkaisiin nähden..

                  Bridgestonen Noranza2 ja Nordig valmistetaan suomessa. Renkaan kyljessä lukee made in europe, mutta dot numeron alkukirjaimet (YL) kertoo valmistusmaan olevan Suomi..

                  Comment


                  • #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja MikkoA3 Näytä viesti
                    Mistäs niitä Nokialaisia puoleen hintaan saa?

                    Paljonkohan se on euroissa??

                    Mun mielestä Nokian renkaat on tähän mennessä ollu sikahintaisia muihin laaturenkaisiin nähden..

                    Bridgestonen Noranza2 ja Nordig valmistetaan suomessa. Renkaan kyljessä lukee made in europe, mutta dot numeron alkukirjaimet (YL) kertoo valmistusmaan olevan Suomi..
                    Melkeinpä joka pulju myy renkaita -50% alennuksella ovh.:sta...

                    Comment

                    Working...
                    X