Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Hola! Taalla Espanjan auringon alla tullu lilluttua viikonloppu ja mies toki nayttaa kuin possulle pienen palamisen jalkeen. Paikalliset viinit on toki niin halpoja, etta nena saattaa punottaa kylla ihan niidenkin takia :D Asken tuli kaytya jahtiajelulla tuossa Atlantilla ja huomenna ois tarkoitus vuokrata pirssi ja kierrella vahan tata Andalucian aluetta.
    Tulee vähän myöhässä mutta olin itse fuongirolassa samaan aikaan. Olisin pyytänyt oluelle jos ei langaton verkko olisi joka kerta pätkässyt puhelimessa kun yritin jotain tänne postailla. :) Ei se olutkaan paljon maksanut.

    EDIT. Asuttiin tietenkin paikallista audi liikettä vastapäätä. :)
    Viimeksi muokannut quattro20v; 4.6.2008, 16:08.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja 4vant
      Taisi alkaa viikonloppu - ehkä pidempikin. Futishöntsyissä paukahti ilmeisesti vasemman koiven akillesjänne poiks. Huomenna pääsen puukon alle ja selviää tilanne. Nyt pitää tyytyä mömmöihin ja vaaleanpunaisten elefanttien seuraan.

      Kysymys essonpaarille: Kuinka pitkä sairasloma? Kuinka pitkään kipsi? Mistä saisi automaattiauton halballa pidempiaikaisvuokraan (Berttavitosen SRE kytkimineen saa unohtaa ilmeisesti pidemmäksi aikaa...)?
      Ot, mut itellä leikattu neljä kertaa olkapäät ja silloin sain 8vko suoraan + 8vkon jälkeen lääkäriltä muutama viikko lisää.

      Niin ja kuntoutus kestäny joka kerta, että olkapää kestää jääkiekkoilun niin 6kk:S

      Comment


      • Se on tuo B5 syndrooma paha. Kannattaa hoitaa kerralla kunnon varret niin ei tarvi uusiksi kärsiä samaa showta jatkuvasti.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja 4vant
          Kysymys essonpaarille: Kuinka pitkä sairasloma? Kuinka pitkään kipsi? Mistä saisi automaattiauton halballa pidempiaikaisvuokraan (Berttavitosen SRE kytkimineen saa unohtaa ilmeisesti pidemmäksi aikaa...)?
          Otan osaa-->pitkä kesäloma..
          Kysy kaimaltas, haluaako vaihtaa kaks mukia vähempään ja puolet tehottomampaan;)

          Comment


            Akilles poikki -> kipsissä varmaan 6-8 viikkoa ja normaalissa (peli)kunnossa 6 kuukauden jälkeen. Sanovat tosin, että leikattu jänne on parempi kuin alkuperäinen. Tiedän häntä, minä olen selvinnyt molempien akillesten puhtaaksiraapimisella. Toinen tosin vaivaa edelleen.

            Lasikuitukipsi on hauska, siihen voi pubissa vaikka lyödä tikat pystyyn ja hauskuuttaa kanssaihmisiä. Se kun ei tällaisella ohutnilkkaisella sukan alta välttämättä erotu. :-p

            Comment


              Mitä lasikuitua, eikös ne voisi pre-peg hiilarista ja tai aramidista tehdä, antaisi enemmän katu-
              uskottavuutta? :)

              Pelasin rantalentistä paljasjaloin upottavassa hiekassa muutaman vuoden 6h/viikossa. Sen jälkeen
              ei ole nilkka edes nyrjähtänyt vaikka on tullut sählyssä astuttua kaverin jalan päälle. Ilmeisesti
              tukivarret voi harjoituttaa rasittamalla, tai sitten on vain ollut onnea <kop kop>.

              Jouni: Osanottoni.

              Comment


                Kontio: oliko millaisia ongelmia Jukolassa siellä toisella puolen? Isoo tapahtuma niin varmaan aina jotain mahtuupi joukkohon..

                Itsellä ei juoksussa ollu ongelmia.. Paitsi pari pummia, noin 5min yhteensä. Muuten oli ihan hyvä keli paitsi että vettä tuli :s Ja maasto oli kyl vähä raskasta näin e-pohjalaasena ku on tottunu tähän aakeeseen laakeeseen.

                Comment


                • juuri äsken soitti tuntemattomasta numerosta lehtimyyjä. ei siinä mitään ihmeellistä, mutta aloin hieman ihmettelemään kun taustalla kuului hirveä hälinä ja tyttö puhelimessa väänsi oikein kunnollista savvoo :D myi aku ankkoo, rakentajalehtee ja jotain muuta, kaupan piällisiks oisin suanu kunnon ledilampun jolla vallaesis piänimmättiin kolot :D
                  joensuusta soitti, olikohan joku ihme tsoukki vaikka kuulosti että olisi lukenut paperista kaikki ne jutut. eipä sikäli, kerrankin myyjä jonka puhetta jaksoi kuunnella siihen viimeiseen eihin asti :)

                  Comment


                    Tökätään nyt tämä tänne osioon.

                    Puolustusvoimat muistivat 15v. tauon jälkeen ja kutsuivat kertaamaan.
                    Paikkana Lahti ja syys-lokakuun vaihteen viikko.
                    Onkohan täältä kukaan saanut lomakutsua pois kotoa viikoksi?

                    Comment


                      Juujuu, kauhavalle syyskuun loppupuolella. Vähän turhalta tuntuu lähteä kertaamaan kolme ja puoli päivää, mutta parempi näin kun että olis pois kaks viikkoa...

                      Comment


                        Olen odotellut 12v kutsua mutta tuli varmaan hoidettua kerralla hommati siihen kuntoon ettei ne enää halua mua takaisin

                        Comment


                        • Tai sitten Esa hoidit asiat kerralla niin hyvin että ne on siellä katsoneet että ei sun tartte mennä. :)

                          Comment


                            Marraskuun lopulla Kontiorantaan ja 9 päivää kestää sota.

                            Comment


                            • -90 ulos
                              -94 kertaus 8 pv

                              sittemmin ollut hiljaisempaa.....

                              Comment


                              • 8.-12.9 Rovaniemelle Ruska 08-harjoitukseen tuli kutsu.

                                Comment


                                • rairai.. kesäloma päällänsä ja nyt paikkakuntana Kemi. Viikon päästä takas Ruottiin takas töihin rentoutumaan. Onhan se niin äärettömän kumma tapa, että lomalla tulee juostua enemmän ku arkena ympäriinsä. Noh, nyt on junateitse erkaannuttu vaimokkeesta, passat on jätetty hänelle joten avaan oluen. *tsssuzp*

                                  rai!

                                  Comment


                                    Kävipä tänään töissä: Kello puoli kuusi asteli sisään Huonosti (lue ei ollenkaan ) suomea murtava romani ja kysyi autoonsa jarrupaloja. Auto ainakin oli romanian rekisteristä, joten siitä maan päättelin :) Samaan aikaan aikaan liikkeeseen asteli romaninainen joka höpisi jotakin tälle miehelle ja rupesi sen jälkeen kiertelemään liikettä ympäriinsä. Työkaveri palveli kyseistä miestä, joten jäin seuraamaan naisen liikkeitä (vaisto selkänahassa tms).

                                    Noh kyseinen romaninainen kävelee öljyhyllylle ja nappaa castrolin edge öljypurkin ja siirtyy hyllynväliin "ns" piiloon ja napsauttaa sujuvasti purkin kahvasta hameen alla lymyilevään koukkuun. panee helman takaisin paikoilleen ja avot..purkki hävisi.

                                    Tässä vaiheessa minä huudan kyseiselle naiselle joka muina "naisina" yrittää poistua paikalta, että stop! ja samaan syssyyn että nyt se öljy takaisin paikoilleen ja helvettiin täältä molemmat tai soitan poliisit. Nainen palaa takasin katveeseen ja sujauttaa näppärästi öljyn takaisin paikoilleen hyllyyn ja sit se helvetti alkaa.

                                    Mies Huutaa minulle naama punaisena että syytän heitä varastamisesta ja että hänellä on rahaa ostaa vaikka koko firma..... ja tätä rataa :) Minä tuumaan että naisesi yritti juuri varastaa tavaraa meiltä ja että parempi poistua nyt niin pääsette vielä ehkä karkuun koska samalla soitin poliiseille...

                                    Mies rupeaa huutamaan että vaimo vain katsoi öljypönttöä ja että minä olen rasisti..... Oli ihan pakko töksäyttää takaisin että taitaa teillä tuo vagina osallistua öljyn ostoon kun piti purkkia ihan römpsälle näyttää.... huoh olin väsynyt...

                                    Mies raivostuu ja on jo päälle tulossa... Näytän hänelle joka kulmaan asennettuja kameroita ja totean että odotellaan nyt ne poliisit niin pääsen näyttämään ihan kovolle tallennettuna kuinka purkkia piilotetaan haaroväliin...

                                    Tässä vaiheessa ilmeisesti pariskunta tajuaa olevansa kusessa ja poistuvat paikalta nopeasti...juoksen perässä pihalle ja tajuan että auto on täynnä kyseisiä ns. ihmisiä ja itsesuojeluvaisto pakottaa palaamaan sisälle. siinä hutakassa jäi rek nro:kin ylösottamatta...

                                    Huhhuijaa... Joensuussa asuessani olin suvaitsevainen ihminen..Kummaa että nyt pääkaupunkiseudulle muuttaneena minusta on tulossa rasisti ... tai näin ainakin minulle tänään sanottiin:)

                                    Katsoin tallenteen ja kyllä se näppärästi häviää pönttö hameen alle nauhallakin...

                                    Hyvää perjantaita :)

                                    Edit. kielenä siis oli englanti joka ilmeisesti upposi paremmin näille "ihmisille"

                                    Comment


                                    • Puusilmänä huomasin tuossa että vakuutusyhtiön ehdottama korjaamo ei olekkaan vaihtanut uutta puskuria vaikka piti vaan korjannut vanhan kolarissa hajonneen. Hyvin on korjattu mutta hieman silti harmittaa kun piti olla uus puskin :/

                                      Voikos tuosta jollekkin herjata,esim vakuutusyhtiölle tms? Siitä vaan päättelin kun auto on saksantuonti ja vanhan rekisterikilven reijät on edelleen puskurissa tosin yritetty hieman niitä peitellä.

                                      Tai sitten siihen saa jotain korjauspaloja jota kuitenkin epäilen :)?

                                      Nooh eikun kaljaa koneeseen jospa se siitä ilo irtoaisi...

                                      Comment


                                      • Kaippa se pitää jonkin verran kutinsa, ettei suomalainen oo onnellinen muutenku humalassa ja ikeassa. Hyviä lihapulliahan noi siellä syöttivät. Ja sain lipaston kasaan kahden asennuskaljan turvin \o/ Nyt voikin nauttia ne loput 22 ilman, että tuliaisista tulee pisan kaltevaa tornia muistuttavaa kötöstys.

                                        Comment


                                        • Jaahas se olis synttäripäivä nyt. Viikon reenit on hoidettu ja nyt voi keskittyä vaan ottaan punsia pari päivää & rentoutuun.

                                          Comment


                                          • Juhalle myöhästyneet synttärionnittelut! Kai sä heti eilen alotit oikeen konnolla sen koko vkonlopun kestävän juhlimisen? ;)

                                            Comment


                                            • Tultiin justiin kattomasta vaimon pikkuveljeä sairaalasta...parikymppinen kaveri. Eilen tipahti sähköhommissa raksalla, kun tikkaat lähti alta. Kolmesta metristä betonille kädet edellä ja tuloksena murtunut solisluu, aivotärähdys ja muistinmenetys, vekki päähän ja 2-3 katkennutta selkänikamaa. Tänään oli vielä halvaantumis riski, kun ei oltu kunnon tutkimuksia tehty, mutta loppujen lopuksi selviää ilman leikkauksia...6vkoa sairaslomaa ja tosi rauhallisesti pitää olla, että nikamat luutuu rauhassa eli loppujen lopuksi säikähdyksellä selvisi, kunhan malttaa toipua rauhassa...

                                              Pistipä vaan viikonlopuksi mietityttämään miten pienestä se joskus voi olla kiinni...

                                              Comment


                                              • Itse kun olen ollut vastaavassa tilanteessa, niin tiedän miltä tuntuu. Vielä kovempi shokki kun sattuu omalle kohdalle. Onneksi selvisin vain yhden luun menetyksellä ja tilalla on metallitanko + pari naulaa.

                                                Olisin laskeutunut puolisen metriä sivummalle, asfaltille "pehmeän" ojan sijasta, niin olisi ollut henki pois tai jotain paljon vakavampaa. On se todellakin erittäin pienestä kiinni tässä elämässä oleminen.

                                                Comment


                                                • Kati, juu kyllä se pari päivää meni juhliessa noinkin turhaa ikää ku 21v ;) Kohtuullisen timanttinen olo oli koko lauantain mutta elämä kuitenkin voitti ja illalla taas mentiin.

                                                  Comment


                                                  • Täällä on omia synttäreitä vietetty tänään kovassa kanuunassa. Eilen oli kaverin polttarit. Olotilasta voisi päätellä, että eilen on ollut aivan hemmetin hauskaa.

                                                    Mikähän siinä on, että luulee viinan loppuvan juomalla....

                                                    Comment


                                                    • Niin ja silti janottaa niin pirusti, vaikka on tankannutkin hyvin nestettä edellisenä päivänä... :D

                                                      Comment


                                                      • Mikähän siinä on, että luulee viinan loppuvan juomalla....
                                                        Niin, se taitaa olla sillä lailla että vain ne rahat loppuu jossain vaiheessa ;)

                                                        Comment


                                                        • Ette kai te pojat vaan oo harjotellu tuota juhlimista liian vähän tai väärillä eväillä, jos kankkunen noin pääsee niskan päälle? ;) Onneksi mun ei koskaan tarvi kärsiä siitä olotilasta... Vaikka Juhaki on kyllä vielä niin nuori, että ehtii oppia sen ottamisen jalon taidon vielä moneen kertaan... =)

                                                          Mun pitäis juhlia omia synttäreitä tulevana lauantaina. Oon sunnitellu, että sitte heti aamusta hyppään pikkuveljen auton kyytiin, nokka kohti Alastaroa ja viimestään puolilta päivin alotan sielä sen juhlimisen. Ja sitte sen muutaman kupin jälkeen koitan olla törttöilemättä ja nolaamatta itteäni ja kavereita kovin pahasti...
                                                          Ja nyt sitte ku menin kehuskelemaan krapulattomuudellani, niin su-aamulla on tietysti aivan hirviä olo.. :D

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja 4vant
                                                            Taitaapi pitää paikkansa. Leikattu kohta on vahva - nyt repesi kakskyt senttiä ylempää.
                                                            Et kai menny urheileen sillä jalalla? Vai mitä kävi?:S

                                                            Comment


                                                            • Hyi saamari kun tekee pahaa jo pelkkä mielikuva tuosta Jounin tapauksesta, välittömästi tuli eräs Kylmän ringin jakso mieleen :(

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X