Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kunnollinen rengasliike Tampereelta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kunnollinen rengasliike Tampereelta

    Laittakaas vinkkejä hyvästä rengasliikkeestä ja hinnoistakin tähän. Tampere ja lähiympäristö hakusessa. Hyvä työnjälki etusijalla ja työkohteena uusien renkaiden vaihto vanteille.

  • #2
    K.Ylösellä kävin itse parisen vuotta sitten, halpa nopea ja hyvä palvelu.

    Comment


      #3
      Mouhijärven Kumikorjaamo Häijäässä on ainakin yksi paikka jossa on koneet viimeistä huutoa ja ukot osaa niitä käyttää. Siellä itekin mälväsin renkaita monta vuotta viran puolesta ja senkin jälkeen kaikki teettänyt.

      Hinnoista en osaa sanoa, riippuu niin paljon mistä tavarasta on kyse mutta kyllä siitä kympeillä selviää ennen kuin satasilla.

      Comment


        #4
        Ylöselle pisteet täältäkin. Useita kertoja käynyt ja hyvää palvelua saanut.

        http://www.ylonen.net/

        Sivut on 60 luvulta mutta niiden ei kannata antaa hämätä...

        Comment


        • #5
          Sarankulmassa siinä liikenneympyrän tuntumassa liki Vianoria vastapäätä oli joku pieni yksityinen. Palvelu oli tosi ystävällistä ja oisko ollu kympin rengas kun vein omat kumit vanteille asennettavaksi. Tuntui hinnan keksivän lennossa joten ei välttämättä mikään naulattu, mutta uskallan joka tapauksessa suositella. Ei pahaa sanottavaa Ylösestäkään. Sielläkin monasti asioinut.

          Comment


          • #6
            Sarankulmassa askosaari Oy täältä pisteet sinne.

            Comment


              #7
              Ylönen, Askosaari ja Lempäälän rengasasennus kokeiltu, kaikissa homma toiminut. Viimeisin ollut omalla otannalla viime aikoina edullisin.

              Comment


                #8
                Askonsaari saa multa pitkän miinuksen, palvelu heikkoa ja hinnat kalliita.

                Tuo Lempäälän rengasasennus pitää laittaa muistiin.

                Comment


                  #9
                  Lempäälän rengasasennusta olen usean vuoden käyttänyt ja työnjälki ollut hyvää ja hinnoittelu kohtuullinen. Miinus siittä ettei ajanvaraus tai auton jättö päiväksi onnistu että tekisivät jossain välissä kun kerkiävät. Itseä ei ainakaan huvita odotella työpäivän jälkeen jos jonoa on useampi auto tai tulla seuraavana päivänä kyttäilemään onko monta jonossa.

                  Nyt syksyllä käytin pirkanmaan hinauspalvelua rengastöissä joka sijaitsee myös lempäälässä ja siellä homma hoitui hyvin ja hinta oli kohtuullinen. Ajanvaraus ja auton jättökin työpäivän ajaksi ei ollut mikään ongelma heille.

                  Comment


                    #10
                    K. Ylösellä käyny muutaman vuoden, hyvä palvelu ok hinnat. Ostanu Nokiasta Nangkangiin.

                    Comment


                      #11
                      Lakalaivan Euromasteria en voi suositella, huollot ja ohjauskulmat tehdään ainakin vähän sinne päin ja työehtosopimuksien noudattamisesta ei oo tietoakaan.

                      Comment


                        #12
                        Pakko kysyä että miten työehtosopimuksen noudattamatta jättäminen näkyy asiakkaalle? Ei sillä etteikö se tärkeä asia sinäsä olisi, jos ei muuten, niin vaikka periaatteen kannalta.

                        Comment


                          #13
                          Lakalaivan euromaster, vitsi koko paikka. Minulle huusi siellä pää punaisena joku entinen vw:n työntekijä ettei etu apurunkoa voi liikuttaa mihinkään kun se on kiinteä osa autoa ja kyllä minä tiedän kun olen 20 vuotta niitä korjannut ja minä tietenkin intin vastaan niin lopuksi tämä sankari kehotti olemaan astumatta enää heidän toimipisteeseensä. No onneksi pirkanmaalla on valinnanvaraa.

                          Comment


                          • #14
                            Faija vei yhden irtovanteen kera renkaan Lakalaivan Euromasterille renkaan irrotukseen. Sai myös pää punaisena huudot etteivät ehdi mitään rengastöitä tekeen. Aika erikoinen liiketoimintamalli rengasliikkeellä. Isä sai sitten myöhemmin pahoittelut ja ilmastointihuollon kun reklamoi.

                            Itse olen käyttänyt ehkä kymmentä autoa aurauskulmien säädössä. Kulmat kyllä ovat mielestäni poikkeuksetta kohdillaan, mutta nyt viimosilla kerroilla ratti on jäänyt aina vinoon. Kannattaa varata heti toinen aika että korjaavat erheensä. Toki maksutta, mutta tuntuu olevan hankalaa. Jatkossa kulmat kohdistetaan toisaalla.

                            Comment


                            • #15
                              Kulmien säätöön suosittelen lämpimästi Hatanpään Euromasteria. Ihan erilainen paikka mitä tuo Lakalaiva. Lueskelin tältä foorumilta tuota huonoa palautetta Lakalaivasta ja bongasin, että Hatanpäätä kehuttiin, eikä turhaan. Jäi viimeksi sellainen fiilis, että taidan mennä seuraavallakin kerralla :)

                              Comment


                              • #16
                                Hatanpään Euromasterilla itekin oon kulmia käyny säädättämässä. Viimeks onnistu ns. leimalaput alustan muutoskatsastukseen ihan mukinoitta. Tehtiin ensin leimasäätö ja sitten ajokorkeudessa oikee säätö, hintaa ottivat kuitenkin vaon yhden säädön verran.

                                Comment


                                • #17
                                  Alkuperäinen kirjoittaja protoni Näytä viesti
                                  Faija vei yhden irtovanteen kera renkaan Lakalaivan Euromasterille renkaan irrotukseen. Sai myös pää punaisena huudot etteivät ehdi mitään rengastöitä tekeen. Aika erikoinen liiketoimintamalli rengasliikkeellä. Isä sai sitten myöhemmin pahoittelut ja ilmastointihuollon kun reklamoi.

                                  Itse olen käyttänyt ehkä kymmentä autoa aurauskulmien säädössä. Kulmat kyllä ovat mielestäni poikkeuksetta kohdillaan, mutta nyt viimosilla kerroilla ratti on jäänyt aina vinoon. Kannattaa varata heti toinen aika että korjaavat erheensä. Toki maksutta, mutta tuntuu olevan hankalaa. Jatkossa kulmat kohdistetaan toisaalla.
                                  Mulla oli myös ratti vinossa, jonka vuoksi vein auton sinne pariinkin kertaan takaisin, tästä on tosin jo vuosia aikaa. Työn vastaanottaja asiaa pahoitteli, asentajia ei niinkään kiinnostanut.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X