Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 isompien peilien asennus ja yhteensopivuus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B5 isompien peilien asennus ja yhteensopivuus

    Hei !

    Autona siis audi a4 avant B5 vm. 1999 ja auton ostosta asti alkanut ärsyttää että tuossa on molemmat sivupeilit aivan onnettomat eikä esim peruuttaessa uskalla yhtään luottaa noihin sen lisäksi että apparin puolella peili on vielä puolet pienempi kuin kuskin puolella. Eli osaisko täällä kukaan kertoa yhteensopivuudesta esim käviskö jonku Volkkarin isommat peilit tuohon paikalleen suoraan tai edes helposti ? Ennen tätä audia mulla oli volvo S40 vanhempaa mallia vielä kuin tämä ja sen peilit oli ainakin tuplasti paremmat mitä nämä ja kyllä on tässä autossa huonoimmat peilit mitä ollut missään

    #2
    Ainakin ensiapuna Brittein saarilta voisi koittaa ostaa tuon oikean puolen peilin saman kokoisena kuin vasemman puolen peili.

    Comment


      #3
      Tuolta ostin itse, on uusi ja täydellinen lasineen.
      http://www.ebay.de/itm/301705445620?...%3AMEBIDX%3AIT

      Comment


        #4
        Minä laitoin aikanaan edelliseen audiin Skoda Octavian peilin. Vaihdoin siis peilin rungon siitä saranakohdasta toiseen ja jätin alkuperäisen kiinnityskolmion paikoilleen. Ainakin -03 mallissa oli ihan samannäköinen peilin kuori ja ja peilin lasi kuin Audissakin.

        Comment

        Working...
        X