Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ta-Technix Coilover sarja. Mielipiteitä/Kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ta-Technix Coilover sarja. Mielipiteitä/Kokemuksia?

    http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx...i-100--a6.html



    Elikkäs tuollaista alustasarjaa ollut suunnitteilla Urssiin ensikesäksi. Hinta olisi ainakin sopiva. Kerran olen kyseisen tehtailijan kiinteää sarjaa päässyt kokeilemaan eikä siinä ollut valittamista.

    Jos löytyy jotain mainittavaa tai mielipiteitä niin otetaan vastaan.
    Ja saa ehdottaa myös muita kittejä.

  • #2
    Edellisessä autossa (opel astra) oli Tatechnix alusta. Ei siinä autossa ainakaan paljoa joustanut, eli kovahko. Hyvähän sillä muuten oli sit päästeellä. Reilun 2vuotta oli alla mun aikana, eikä jääny pahaa sanottavaa.

    Comment


    • #3
      Edellisessä autossa oli tosiaan hetkenaikaa Ta-technixi, oli kyllä kun kivirekeä olisi ajellu.
      Menin ja vaihdoin sitten BC:n tilalle..

      Comment


        #4
        Kyselin Mamasanilta tuota BC:tä ja Eibachia niin tuli tämmöinen vastaus:

        Terve,

        Valitettavasti Eibachilta tai BC Racingiltä ei löydy coilovereita autoosi. Tarkistin vielä tuon halvemman pään osaston (V-MAXX yms.), mutta sieltäkään ei apuja löytynyt.

        Comment


          #5
          Valmiita coilover settejä C4 korimalliin tarjoaa vain ihan kourallinen valmistajia. Yhtäkkiä ei tuu mieleen ku FK, KW, tämä TA-Technix ja jenkkilässä 2Bennett. FK ja KW vaativat omat tolpat lähetettäväksi tehtaalle rakennettavaksi. TA ja 2B ovat enemmänkin sit "tee se itse" rakennussarjat joita kyllä ehkä voi käyttää muokkaamattomilla etutolpilla, mutta jää hassun näköisiksi jos ei vanhaa ala-jousilautasta leikkaa irti.

          Comment


            #6
            B5:n alla ta-technix oli ainaki aivan liian löysä. Saahan sillä varmaan tonttiin kyllä. Siinä lienee vähän eroa kun tossaki varmasti kaikkiin moottoreihin on sama setti, niin kevyeissä autoissa voi olla ehkä turhan kova ja sit painavissa taas sit löysähkö.

            Comment


            • #7
              Mulla on nyt muutaman päivän ollu A6 4f:ssä Ta Technixin korkeussäädettävä ja on tasan yhtä pintakova kuin aiemmin alla olleet lowtecin madallusjouset. Ei mun mielestä ollenkaan paha, vasta isommissa pompuissa huomaa et on jäykempi sarja joskaa ei mikään kivireki. Toki tossa on massaa jo aika paljon et kevyemmissä kikottimissa voi olla tilanne ihan toinen... Mutta etupäässä kun olisivaraa tiputtaa vielä 15cm, niin takaa loppui jo säätövara heti alkuun ja jäi aika korkeelle... :)

              Comment


                #8
                Eikö toi keula jo sit makaa maassa kii? Hihi :D

                Comment


                • #9
                  Kyllä vain, tuli se meinaan kokeiltua :D Tässä kohtaa oli vielä 5-10cm varaa tiputtaa :D
                  EDIT: ja tuossa se makaa vielä nosturilla kuitenkin :D
                  Viimeksi muokannut braze; 3.2.2015, 17:29.

                  Comment


                  • #10
                    alustaa

                    Onko joku saanu alle laitettua urssiin tämmösen ? kokemuksia ? Tuota säätömokkulaa ei vissii tarvi hitsata etutolppiin kiinni ? tuleeko se vaan siihen päälle ?

                    Comment

                    Working...
                    X