Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä uusi ilmastoinnin kompressori?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mistä uusi ilmastoinnin kompressori?

    Audi A6 Allroad 2.7:n ilmastoinnin kompressori ujeltaa raastavasti. Mikä on helpoin tie sen uusimiseen? Laakerin vaihto vai koko kompressori (tulee litkuhommia)?

    #2
    Itse ostin kunnostetun edellisen bit s4 kompuran ebay;sta hintaan 350€ vuoden takuulla. Niitä löytyy kun laittaa automallin vaan hakuun.itse kunnostus voi olla vaikea homma ja se hihnapyöran magneettikytkin maksaa äkkiä jo 200€ niin ei siinä palkoille pääse.

    Comment


    • #3
      Laakerin vaihtoa en suosittele, menee aikaa ja rahat, sekä kompuran runkokehän tiiveydestä sen enempää mainitsemattakaan. Öljyt ja kylmäaineet menee myös vaihtoon.

      Ellei sitten ole vain mg-kytkimen laakeri kaput, joka tosin maksaa myös. Mutta itse voi vaihtaa. Osta uusi, jos epäillyttää.

      Comment


        #4
        Se olikin flekti

        Noloa mutta ulina tuleekin ilmastoinnin flektistä. Nyt siis uutta etsimään...

        Comment


        • #5
          No ainakin hieman halvemmalla pääset :)

          Comment


            #6
            Onkos kukaan kokeillut nuita ebayssa myynnissä olevia, vajaan parin sadan euron kompuroita?

            Comment


              #7
              parinsadan ebay-kompura on pyöriny velin aakkoses nyt vuoden mukisematta. Se tais kyllä olla aito Valeo.

              Comment


              • #8
                Millä hakusanoilla noita olisi hyvä ebaystä hakea? Saksaksi siis.

                Comment


                  #9
                  Näyttää löytyvän ihan "klimakompressor".

                  Comment


                    #10
                    Pitäis kaiketi vaihtaa Audiin uusi ilmastoinnin kompura, kun pitää melko pahaa ääntä, eikä kiristin ollut toiveajattelusta huolimatta syyllinen.

                    Onko kokemuksia tai muuten näkemyksiä onko noissa edullisissa ebaysta löytyvistä mihinkään?

                    Saa Saksasta melkein kolme halpista samalla rahalla kuin Suomesta yhden Valeon. Toisaalta ei nyt viitsisi sitä sataaviittäkymppiäkään ihan käyttökelvottomaan laittaa.

                    Comment


                    • #11
                      octaviassa on nyt vuosikausia ollut ebaystä tilattu kompressori. Alkuperäinen osa tais olla postikuluineen 210 euroa saksasta. Ei nuo hinnat varmaankaan kovasti ole muuttuneet.

                      Comment


                        #12
                        Siis jostain uusi alkuperäinen kompressori parilla sadalla? Ei olis linkkiä heittää?

                        140€ + posti on halvin mitä olen löytänyt ja näissä ei ole mitään muutan mainintaa kuin sanden itse kompressorin valmistajana.

                        Sitten kun merkki mainitaan (Hella, Valeo jne) niin hinta pompsahtaa tuplaksi.

                        Comment


                          #13
                          Audi Coupe quattro 2.3 -90. Kompura vuotaa etu- ja takalaipan välistä. Voiko sitä korjata ? Uutta ei varaosaliike löytänyt mistään tukkureilta näin vanhaan autoon. Löytyiskö netistä, en ole vielä numeroiden mukaan etsinyt.

                          Comment

                          Working...
                          X