Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Highway Challenge 2004 trailer

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Highway Challenge 2004 trailer

    Eli ruotsalaisen maantietapahtuman traileri: http://www.highway-challenge.se/medi...04_trailer.wmv (n.37Mt) Osallistujiksi tuonne hyväksytään vain ruotsalaisia ja osallistumismaksu huhun mukaan 1600sek. (on siellä Audejakin)

  • #2
    Ei paljon kavereiden päätä palella.
    Olen jo valmiiksi pahoillani sen kuolleen pikkupojan /-tytön puolesta joka tuollaisen rallin uhriksi vääjäämättä joskus joutuu.
    Järjen köyhyyttä sanon minä.
    Autot on toki komeita.

    Comment


    • #3
      Unohtamatta ostoskärryjä työntävää äitiä,rullaattoria työntävää vanhusta. Sano ei kaahaukselle. Say no to speeding.

      Comment


      • #4
        kyllä toi on ihan asia meininkiä, että kukkahattu tädit saa olla hiljaa.

        Comment


          #5
          Olevinaan viihdyttävää mutta erittäin typerää ja välinpitämätöntä, jos vain hetkeksi pysähtyy edes vähän riskejä miettimään.

          Comment


          • #6
            Ei ole järjen hiventäkään asiassa. Taisin lukea kotimaisten iltapäivälehtien lööpeistä eilen/tänään?: " Nuoria kuollut" tms

            Comment


            • #7
              Juu, olihan tosi älykästä menoa. Jokunen vuosi sitten olin ruotsissa töissä ja siellä kävimme kavereiden kanssa katsomassa lauantai-iltana Huddingesta hitunen Handenin suuntaan paikkaa, jossa näitä hurjapäitä oli kymmenittäin pitämässä laittomia kisojaan. Meno oli sellaista ettei kyllä uskoisi jos ei olisi itse nähnyt. Siis ei yhtäkään toimivaa aivosolua kavereilla.
              Näin myös paikallisen romiksen pihassa tosi komean auton, josta oli otettu tunnukset pois. Kyseinen auto oli näytillä koska kuski oli jättänyt kisan kesken ilman pätevää syytä. Siinä epämääräisen lasikuitu-ja metallikasan keskeltä osui vanhan patologin silmiin tuttua solukkoa ja muita riekaleita. Onneksi vain kuski oli poistunut sillä kertaa pelistä. Jälkeenpäin kuulin auton olleen TransAmin. :((
              Eki

              Comment


              • #8
                Ainakin nykyään ainoa "public" laiton kiihdytyskilpailu Tukholman suunnalla on Birkcup, jossa tie suljetaan lähdön ajaksi, pysäyttämällä lähtevien autojen taakse autoja. Muitakin on(,mutta niissä yleensä ajavat vielä enemmän huvikseen, eli voittajia tms. ei haeta kaaviomuotoisesti.
                Toki voi olla muitakin,mutta noista liikkuu netissä tietoa.
                Highway Challenge taas on maantiellä ajettava etappiajo,kuten näkyy. Mielestäni aika suuri osa trailerin kuvamateriaalista on kuvattu aamuyöstä, ja parista muustakin videosta on yhdistetty kuvaa(esim rs6 Saksassa matkalla ringille). 2004 poliisi seurasi autoja heti lähdöstä aktiivisesti.

                Comment


                  #9
                  Hmm, mulla sanoo notta käyttöoikeutesi eivät riitä sivun tarkasteluun. Liian vähän ahtopainetta vai peukalo väärässä paikassa?

                  Comment


                  • #10
                    This site has been suspended.

                    Comment


                    • #11
                      Birkacupista saa aavistuksen kun katsoo tämän näytepätkän: http://megageekboy.ramnet.se/filmer/...s_widedivx.avi (43Mb)
                      http://racemovie.mine.nu/movies/sund...s_widedivx.avi (Eri servu)
                      Mukana mm. Audi 100 turbo quattro. (jostain?? syystä Audin äänet ei oikein kanna, vaikkei olekkaan sitä "vauhtirokkia" siinä kohtaa)

                      Comment

                      Working...
                      X