Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 8V sumuvalokehyksen irrotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 8V sumuvalokehyksen irrotus

    Onko joku tehnyt tuon manuaalin ohjeen mukaan? Ei oikein aukee, miten se koristekapselin irrotuskoukku siinä auttaa millään tavalla, ja miten paljon uskaltaa käyttää voimaa...

  • #2
    Se auttaa niin, että se koukku laitetaan sumarin kehyksessä olevaan koloon ja nykäistään terävästi. En keksi miten tuon ilman koukkua irrottaisi?

    Comment


      #3
      Sumuvalojen polttimoita vaihtamassa? Kahdessa korimallissa (TT8J ja S5B8.5) olen vaihtanut polttimot huomattavasti helpommin pyöräkotelon kautta. Huolto-ohjeesta riippumatta.

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja Mika__M Näytä viesti
        Se auttaa niin, että se koukku laitetaan sumarin kehyksessä olevaan koloon ja nykäistään terävästi. En keksi miten tuon ilman koukkua irrottaisi?
        Niinhän sitä luulis... mut ei tolla kyllä mihinkään terävään nykäisyyn saa tarpeeksi voimaa, niin onneton koukku.

        Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti
        Sumuvalojen polttimoita vaihtamassa? Kahdessa korimallissa (TT8J ja S5B8.5) olen vaihtanut polttimot huomattavasti helpommin pyöräkotelon kautta. Huolto-ohjeesta riippumatta.
        Kuskin puolelta ei mahdu pyöräkotelon kautta ottamatta koko puskuria irti.
        Viimeksi muokannut Killeri; 16.10.2018, 22:24. Perustelu: Viestit yhdistetty.

        Comment


        • #5
          Itse olen pari kertaa sumuvaloyksikön purkanut, ihan on sillä koukulla vetämällä lähtenyt. Jos se koukku ei toimi, pitänee keksiä joku muu tukevampi irrotuskalu... Jonkun verran sai ainakin ekalla kerralla kiskaista, että sai irti.

          Comment

          Working...
          X