Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4,2 V8 -01 moottorin vikavalo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 4,2 V8 -01 moottorin vikavalo

    Moottorin vikavalo siis syttyi eilen mutta auto kuitenkin toimii ihan normaalisti. Olisiko jollain Pohjois-Savon alueella lukulaitetta niin voisi vähän selvitellä mistä johtuu moinen???

    Olisin myös kiinnostunut vaikka ostamaan itselleni kyseisen lukijan/nollauslaitteen jos jollain on ylimääräisenä. Eihän ne paljoa maksa ulkomailta tilaillakaan mutta tosiaan jos sellainen sinulta löytyy ja et itse sitä tarvitse niin pistäppä viestiä kiitos..

  • #2
    Kannattaa hankkia VCDS ohjelma läppäriin, eikä mitään erillistä lukulaitetta. Volkswagen Groupin tuotteisiin ylivoimaisesti paras, ja toimivin verrattuna yleismallisiin kapuloihin. Tsekkaa rosstech.com.
    Luultavasti tulet tarvimaan sitä ;)

    Comment


    • #3
      Joo kävin tuossa tutkailemassa sivua ja läppärikin kyllä löytyy mutta mikä niistä nyt sitten on oikea ohjelma tolle mun autolle? Tuli kyllä tilattua lukulaitekin kun hinta oli vain 34€. Otin eilen kokeeksi akun irti pariksi tunniksi ja vikavalo kyllä sammui mutta voihan se syttyä uudelleenkin. Mulla oli joskus männä vuosina A8 tolla samalla koneella ja se ei ainakaan kosteudesta tykänny yhtään vaan välillä mittaristo oli kuin parempikin Joulukatu vilkkuvine valoineen vaikka mitään vikaa autossa ei ollutkaan..:)

      Comment


        #4
        VCDS riittää tälle ja varmuudella jatkossa myös uudempiin (ja vanhempiin). Hintaluokka ~300€. Sitten ne eBayn siniset kaapelit joissa toimitetaan mukana joku piraversio vanhasta Vag-Comista toimivat vaihtelevasti siinä uusien ja vanhojen välissä.

        Tuon ikäisestä A6:sta saa kummalla tahansa riittävästi dataa pihalle.

        Comment


        • #5
          Tekeekö tollaisella jotain??

          http://www.ebay.com/itm/151144580405...%3AMEBIDX%3AIT

          Comment


            #6
            Kaveri hommas jonkun tollasen lukijan ja on sitten pirun hidas. Varmaan vartin verran ruksutti ja meni kuitenkin tilttiin koko laite. Yksittäisiä komponentteja sai kyllä luettua, mutta kun pisti koko auton scannin niin kesti ja kesti ja loppujen lopuksi jumittui joka kerralla.

            Testattiin tuota siis ihan koe mielessä omaan autoon, kun siinä nyt on jatkuvasti pari vikakoodia ja halusi tietää, että saako sillä lukijalla ulos niitä. Paljon mukavampi ja nopeampi kyllä käyttää VCDS. Itse en ainakaan koske enää kyseiseen lukijaan :)

            Comment

            Working...
            X