Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko kokemusta master merkkisistä nastarenkaista?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Onko kokemusta master merkkisistä nastarenkaista?

    Tuommoset Master merkkiset pinnoitetut nastarenkaat ois tuontiosassa myynnissä, onko kellään kokemuksia nuista, minkälaiset ovat?

  • #2
    Mulla oli edellisessä Audissa Master Nordig 2 talvirenkaat.Mahtaako olla samat?
    Pito hyvä mutta todella äänekkäät ne oli.

    Comment


      #3
      Ei ole Masterit ainakaan kovin pitkäikäisiä. Työkaverilla oli tällaiset tuotteet alla (VW Vento) ja materiaali tuntui poikkeuksellisen kovalta. Pakkasella ne ei tahtoneet pitää jäisellä pinnalla ja jo yhden talven työmatka-ajelun perästä oli etupyörät takapyöriä kuluneemmat, siis selvästi.

      Noissa pinnoitetussa taitaa tuo pinnoitteen laatukin heitellä sinne tänne, joten joskus onnistaa, joskus ei.

      Comment


      • #4
        Masterista ei ole ( Euromasterista kyllä, ei pinnoitettu) kokemuksia. Pinnattuja renkaita on nykyisin monia. Joku kaveri suositteli "Ässä" uusiorenkaita aikoinaan- tiedä sitten. Kannattaa uhrata euroja kunnon renkaisiin, koska turvallisuudesta on kysymys.

        Comment


        • #5
          Mulla on tuollaiset "ässä -uusiorenkaat" nyt alla. Melko äänekkäät tuntuu olevan ja pito ei ole mikään maailman paras, mutta saa nyt tämän talven pyöriä alla, kun tuli vannekauppojen "kylkiäisenä" ja renkailla ei ole ajettu kuin vähän aikaa!
          Ennestäänkin on kokemusta pinnatuista ja ne menettivät pidon jo parin kuukauden päästä
          ( kovettuivat ) ja sen jälkeen nastat "irtosivat" itsestään.
          Myös pinnattujen runkorakenteissa saattaa olla huimia eroja, neljästä renkaasta kolme saattaa olla kunnollisia ja yhdestä runko aivan löysä, vaikka ostaisi uutena koko sarjan. En suosittele.

          Comment


            #6
            Minä sain kerran yhden Sierran mukana Masterin talvirenkaat. Ne olivat erittäin kovat, eli olisivat kestäneet varmaan maailman tappiin asti. Lisäksi niistä lähti ääntä eikä pitoakaan kauheasti ollut (niinkuin sellaisen Sierran takapäässä muutenkaan). Sujuvasti niillä renkailla kuitenkin ajoi useamman talven.

            Comment


            • #7
              Meikäläisellä oli viime talvena exfarkkumersussa edessä kaksi uutta Masteria, ja ne piti kyllä sellaista jollotusta, että tuntui pyöränlaakerin leikkaavan kiinni hetkellä millä hyvänsä.
              Nyt tuli hankittua emännän "kakkosaudiin" pari uutta masteria, niin eipä olekaan pahaääniset, oikeastaan ihan mukavat.
              Taitaa olla ihan rungoista kiinni minkälaiset sattuu saamaan, molemmissa on ollut kyllä ihan hyvä pito, mutta ohjaustuntuma on hieman "hutera".

              Mutta kyllä ajoautoon kannattaa ostaa kunnon merkkirenkaat, kärkimerkeillä erot ovat pieniä käytännössä, eli se merkki sitten on oikeastaan makuasia. Itse ostin Misukan Ivalot.

              Comment


              • #8
                Gleeberit tuli hankittua, pitoa on mutta ehkä vähän äänekkäät.

                Comment

                Working...
                X