Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A1 polttoainekäyttöinen lisälämmitin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A1 polttoainekäyttöinen lisälämmitin

    Tiedustelin Audilta saisiko ko. Autoon 1.6TDI versioon originaalin pa-käyttöisen lämmittimen niin vastaus oli ei. Samalla selvisi, että autoon ei olisi saatavilla Audilta mitään pa-lämmitintä vaikka kerran olen jo heiltä yhden tajouksen saanut.
    Mitään dokumentteja minulla ei tietentään ole enää tallessa tarjouksesta, mutta nyt siis lähinnä kiinnostaa onko kukaan laittanut ykköseen pa-lämmitintä ja jos on niin missä? Moni paikka mistä itse kysellyt on suoraan sanonut, että eivät asenna.

  • #2
    Eikös A1:ssä ollut muutama vuosi sitten joku myyntikampanja. Sai uutena edullisesti Webaston. Ja sehän asennettiin sitten myyjäliikkeessä ennen luovutusta.

    Eli kyllä merkkiliikkeessä pitäisi onnistua. Ja miksei muuallakin. Onhan noita vaikeampiinkin vehkeisiin asenneltu.

    Comment


    • #3
      Minulle ainakin sanoivat Audilta, että ei onnistu. Soitin vielä pariin eri liikkeeseen täällä etelä-suomessa.

      Kyllähän sen sinne saa, mutta Audilla ei siis kuulemma ole valmista asennussarjaa joten eivät voi asentaa. Näin siis sanoivat minulle syyksi.

      Comment


        #4
        Lähtisin itse kyselemään jälkiasenteista Webastoa jostain ihan muualta kun marmorilta.

        Comment


        • #5
          Olen kysellyt, mutta kaikki paikat sanonut, että eivät tee kuten varmaan luit tuosta aloitusviestistäni.
          Kiitos kuitenkin hyvästä neuvosta.

          OEM on kuitenkin aina OEM jos sellaisen olisi sattunut saamaan.

          Comment


            #6
            Mulla on 1.4TFSI:ssä webasto. Muistan hämärästi, että webastolta löytyy asennussarja dieseliinkin.

            Comment


              #7
              Kampis näyttää loppuneen keväällä, mut ko. auto löytyy listalta. http://www.kaha.fi/file_root/Ajankoh...nja_2016_3.pdf

              Comment


                #8
                Ihmettelen kieltämättä sellaisia vastauksia, koska A1 dieselinä ja bensana on ollut esimerkiksi Kahan jokatalvisessa pikkuautokampanjassa, jossa on kiinteä hinta Webastolle asennettuna. Linkin takaa esim. löytyy pdf missä ko. automalli on listattuna kampanjaan, nimenomaan asennettuna.

                http://www.kaha.fi/category.php?comp=110&pid=26&cid=90

                Edit. näemmä suora linkki kampanja-autoihin olikin jo laitettu ylempänä.

                Comment


                  #9
                  Kysäise myös Autolasta/Finnklimalta.

                  Comment


                  • #10
                    Kiitokset vastauksista. Tuohon hintaan jos webaston saa asennettuna niin ei ole kyllä hinnalla pilattu minun mielestä.
                    Täytyy laittaa Kahan sivuilta löytyville jälleenmyyjille (ja Janin mainitsemille) kyselyä onnistuuko asennus.

                    Comment


                    • #11
                      Kysy Uudenmaan autovarustelusta. Ne taikoo Webaston autoon kun autoon

                      Comment


                      • #12
                        Itselle asennettu juurikin tuo 4kW versio 1.6 tdi:hin viime joulukuussa tuon kampanjan hinnoin (Turussa PR-varustelussa). Nätisti istuu konehuoneeseen ja ainakin etelän pakkasille riittävä.

                        Comment


                        • #13
                          Kiitos vinkeistä. Mikäli ei kukaan pysty tarjoamaan lähellekkään tuota kampanja-hintaa niin täytyy varmaan odotella hetki koska uskoisin, että tällekkin talvelle joku kampanja tulee.

                          Comment


                          • #14
                            Ihan mielenkiinnosta, missä kohtaa Villen A1:ssä lämmitin sijaitsee? Olen tuohon omaan Poloon kaavaillut lämmitintä ja tilaa on todella vähän ainakin konehuoneen puolella. Puskurin sisään en ole vielä kurkkinut.

                            Comment


                              #15
                              Omassa 6C polossa lämmitin on laitettu kuskinpuolelle, etukulmaan sisälokarin ja puskurin välissä olevaan tilaan.

                              Comment


                              • #16
                                Diesel mallin asennus ohje
                                http://xn--80aejlqpaaj0acd6k.xn--p1a..._CR_TT-Evo.pdf

                                Bensassa sijoitus eri

                                http://xn--80aejlqpaaj0acd6k.xn--p1a...0_B_TT-Evo.pdf

                                Comment


                                  #17
                                  Voipi aajiin saamat nihkeät vastaukset liittyä siihen, että lämmitin pitäisi näemmä asentaa auton alle kardaanitunneliin, eikä muutenkaan varmaan tilaa ole liiaksi asti. Ts. ei ole moinen rojekti vaan kiinnostanut asentamoa.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Das-autolta sain asennuksen kampanjahintaan. Kysäisin vielä voisiko ohjaimen päivittää esim. Thermo call.iin niin odottelen siitä vielä tarjousta.
                                    Tuolta tulee ainakin itse tuo ostettua. Muut tarjoukset olivat 2000e luokkaa.
                                    Kiitokset vinkeistä!

                                    Comment


                                      #19
                                      Jos puhelinohjausta mietit, niin pistä ihmeessä Remuc, mikä on nykyisin Webasto Thermoconnect.

                                      http://www.kahaviesti.fi/webasto-the...tolaiteuutuus/

                                      Comment


                                      • #20
                                        itselleni on juuri muutama viikko sitten asennettu tuo Webaston Thermoconnect. Nyt olen muutamana aamuna koittanut lämmittää autoa.
                                        Kotona minulla on langaton verkko ja puhelin on siinä yhteydessä, lämmitys lähtee päälle mutta sammuu muutaman minuutin kuluttua. Nyt täällä töissä kokeilin 4G verkossa niin näyttää toimivan hyvin.
                                        Onko syynä lämmityksen katkeamiseen tuo wifi -yhteys?

                                        Comment


                                          #21
                                          Ei mahdoton ajatus, mutta vähän se jännältä tuntuu, että olisi verkosta kiinni muutaman minuutin toimimisen jälkeen.

                                          Millaisissa oloissa autoa säilytetään töissä ja kotona?

                                          Comment


                                          • #22
                                            kotona auto on pihalla ja töissä sitten taas parkkihallissa

                                            Comment


                                              #23
                                              Ei sitä lämmittimen ohjainta pitäs kyllä kiinnostaa, että mitä kautta se lämmitintä käskevä puhelin datansa siirtää. Toimiiko lämmitin joka kerta normaalisti, jos sen käynnistää suorakäynnistyksellä käyttökytkimestä? Jos Webastossa ei esim. vesipumppu pelaa, niin silloin lämmitin kyllä sammuttaa itsensä hetken käymisen jälkeen, ettei ylikuumene.

                                              Comment

                                              Working...
                                              X