Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Melko rohkealla hintapyynnöllä varustettu S2: http://www.nettiauto.com/audi/s2/2982317. Mun mielestä 20.000 € on aika paljon rahaa vaikka kyseessä olisi RS2, saati sitten kun kyseessä on tusinamallin S2. Tai sitten mulla on Audi-sivistyksessä aukko ja Ace Competition on joku ultraharvinainen erikoismalli.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
      Yhtää Lamboa halveksumatta, tuo on helvetin ruma! Ehkä jonku silmään kaunis. Vanhan Countachin ku sais.
      Todennäköisesti toi on livenä oikeesti hyvännäköinen.

      Vähän sama homma kuin ekaa kertaa näin Aston Martin Lagondan livenä, perhana että oli hyvän näköinen vaikka kuvissa näyttää melko kauhealta laatikolta..

      Comment


        Onhan tohon aika paljon palikkaa vaihdettu, ace competition on muuten viripaja mistä toi nimi tohon on mukaan ympätty.

        Comment


        • Lamborghini Espada on kaunis auto, tuollaisesta projektista on paha mennä sanomaan, miltä auto näyttää

          Comment


          • Haluisin kyllä nähä miten on rakennettu rs2 taka-akselisto coupeen

            Comment


              Veikeet peilit laitettu coupessa. Hinta ehkä kovahko, mutta hyvillä osilla tehty. Mm Autoverdin kanget.

              Comment


              • http://www.ss.lv/msg/lv/transport/ca...rs4/bhmll.html RS4:sta Latviasta, siitä jollekin jos uskaltaa.

                Comment


                • Samaa RS4:ää katsellut, voisihan tuota käydä vilkaisemassa jossain välissä.

                  Comment


                  • Audi A4 2.8 quattroa ostamassa(nettiautossa myynnissä)

                    Olisin bemaria tuohon linkin Audiin vaihtamassa.
                    http://www.nettiauto.com/audi/a4/2986652
                    Onko kellään tietoa kyseisestä autosta?
                    Viimeksi muokannut Hartsi; 31.12.2009, 17:30.

                    Comment


                    • En tiiä mutta viikolla oli vielä yksityisellä myynnissä 6600€. Nätti on kyllä sisusta.

                      edit. ei ollukaan.

                      Comment


                      • Livenä kukaan käynyt katsastamassa?

                        Comment


                        • viikonloppuna olis tarkoitus lähtä vilkaisemaan Quattroa.Toivottavasti on asiallinen niin pääsis takaisin Audi mieheksi!:)

                          Comment


                          • On ainakin leuhkat nahkaistuimet... Älä pety audivoimaan bemarin jälkeen;)

                            Comment


                            • Sakarivo,Mitä se Audivoima on??:)Vag sukuisia löytyy kyllä parikin tallista..
                              Viimeksi muokannut Hartsi; 31.12.2009, 21:26.

                              Comment


                                Jakkarat on kyllä hienot. Kuvien oton välillä on vanteet vaihtuneet. Itse kyllä tutkisin tuon auton tarkkaan ennen ostopäätöksen tekemistä, kuvista ja myyntipuheista tulee jotenkin sellainen fiilis että nyt ei olla ihan niin helmen auton kanssa tekemisissä mitä annetaan ymmärtää. Ja mitä hintaan tulee niin eikös tuohon rahaan saa myös facelift-B5:n? Kovin kaukana ei taida olla edes B6:t jos muistan niiden hintatason oikein.

                                Comment


                                • Tarkoitus on tutkia tarkkaan Audi.Juu nuo 16" alkuperäiset vanteet kuuluvat kauppaan.Ja hintahan on tietysti liikkeen pyynti.Olen kyllä kahlannut netin ilmoitukst läpi..Pitäisi löytyä manuaali,quattro,ilmastointi,sport penkit(mieluiten nahat) ja ei nyt ihan pienimmällä moottorilla.Ja plussaa tietysti että sais työnnettyä bemarin väliin..
                                  Viimeksi muokannut Hartsi; 31.12.2009, 21:58.

                                  Comment


                                    Jep, väliraha on se mikä autokaupassa on ehkä se tärkein asia. Siihen kai perustuu Korsumäen autonkin olemassaolo. :)

                                    Audin kutoset ei ole monen mielestä bemarin veroisia ja moni täälläkin ottaa mieluummin pienemmän tilavuuden turbokoneen V6:n sijaan. Hyvänä puolena tuossa on kyllä se että kone on 2.8 eikä 2.6, on sentään vähän puhtia vaikka 174 hevosella ei kuuhun mennäkään. Kulkua on saman verran kun 1.8T:ssä lastun kanssa vaikka kulutus lienee 15% suurempi vaparissa.

                                    Moni täällä on myös OEM-henkinen ja nuo etuvalot voi saada hylkimisreaktioita. Touhutonni lienee hyvä pitää taskussa vaikka sinänsä tuossa ei mitään kallista special-tekniikkaa olekaan.

                                    Pelimies hankkii S2 Avantin. :)

                                    Comment


                                      Teron kanssa samoilla linjoilla, mutta taitaa Hartsille olla noi Taudin kutoset tuttuja. Ja onhan q kuitenkin talvella nopeempi kuin vähän ripeempikin Bemmi.. =)

                                      Comment


                                      • 30 venttiilinenhän tuo on eli 193heppaa..juu ei tässä mitään tykkiä haetakkaan..sellainen löytyy jo.juu nuo umpiot menisikin vaihtoon.

                                        Comment


                                        • Arctos:Oli vaan 12Venttiilinen C4 mikä minulla oli ja ripeästä en tiedä mitään..

                                          Comment


                                            nettivaraosasta bongattu

                                            lowraideri, joku myy sun vanteita, kannattaa pitää silmällä että ei häviä alta:D? Dahlbackin rakentamat vanteet?:D Hintaakin on....

                                            Comment


                                            • Noipa ei oo Lowr1derin vanteita nähnytkään!(ootko Jape ees harkinnu ostaa?)
                                              Tollasia BBS:iä tuskin on muita.Teemu aikanaan myi Risaa myös noiden vanteiden kera ;)
                                              Viimeksi muokannut Zikke; 1.1.2010, 00:16.

                                              Comment


                                                Ei oo päästy Teemun kanssa kaupoille noista vanteista ekaan puoleentoista vuoteen.
                                                Dahlback on tehnyt noi Bemarin jaolta Audin jaolle. Taitaa olla abaut samoissa hinnoissa jos lähtee kysymään Dahlbackilta sarjaa.
                                                Noita ei ole koskaan tehty 5*112.
                                                Mullon tollasetKIN nyt työn alla, en mä noita CHita kaipaa =)

                                                Comment


                                                  Ai mä luulin että noissa kuvissa oli Jannen risa:D dou'h. Mikäs nuo erottaa perus CH:sta? Eikö niitä saanu 10" leveenä 112 jaolla?

                                                  Mullon tollasetKIN nyt työn alla, en mä noita CHita kaipaa =)
                                                  Löysitkö ihan omalta kylältä? Mä nimittäin bongasin samat vanteet sieltä mut oli kerenny myydä jo. Ovat nimittäin märkien unieni kohde nuo artecin turbo p:t. Ei tahdo löytyä mistään käytettynä. Jos et tarvia ni ilmottele;)

                                                  Comment


                                                  • Antakee mulle euroja...

                                                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2

                                                    Comment


                                                      Ville, en ostanu oman kylän vanteita, en edes tiennyt et sellaiset oli tarjolla.
                                                      Tilasin omani eBaysta "alu-mann" nimimerkiltä. Kaveri myy enemmänkin vanteita. Hänellä on ilmeisesti jonkin sortin vanneklinikka.
                                                      Minä pyysin nuo vanteet omilla mitoilla, ja rattaat tuli kuukaudessa toiveen esittämisestä / maksun suorittamisesta.

                                                      Felgenklinik Sauerland

                                                      Teemun oma risa kuvissa. Ostin mä noi Lemmarit sentään Teemulta.

                                                      Comment


                                                        OT
                                                        Kuvittelenko, vai oliko tämä topic tänään jossain kohtaan Esson Baari osiossa? Ja nyt taas täällä Verkosta bongattua.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                          OT
                                                          Kuvittelenko, vai oliko tämä topic tänään jossain kohtaan Esson Baari osiossa? Ja nyt taas täällä Verkosta bongattua.
                                                          Kyllä se käväs Essolla mun mielestä jossain välissä.

                                                          Comment


                                                            Pidetään tämä ketju asiallisena, niin ei tarvii sinne pysyvästi siirtää ;)

                                                            Comment


                                                            • Katos perhana dahlbackin TT myynnissä. http://www.race-cars.com/carsales/ot...35&PID=3323800

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X